Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Grimmjow o Ulquiorra?
+8
Javi Ciffer
Haok-X
Hanako
Moules
Meina
IchigoBankai
Kenpachi Nafi
Wely Gin
12 participantes
Pàgina 1 de 1
Grimmjow o Ulquiorra?
Està clar que aquests dos són els Espadas més populars de Bleach. Potser perquè són poderosos, o perquè els dos són increïblement sexies. No només es diferencien en el seu poder, sinó que també tenen personalitats completament diferents. Quin dels dos us agrada més? Per què?
Personalment, no em deicideixo per cap (xD). M'encanten els dos personatges i trobo que les seves personalitats d'alguna manera es complementen.
Personalment, no em deicideixo per cap (xD). M'encanten els dos personatges i trobo que les seves personalitats d'alguna manera es complementen.
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Re: Grimmjow o Ulquiorra?
Grimmjow! Odio els emos, mai m'ha caigut bé l'Ulquiorra i crec que se li dona més bombo del que es mereix només perquè està loquito per les bragues de l'Orihime...
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Jo no es una pregunta que pugui respondre, amb molt perdo pels qui els hi agraden, pero es que no m'agraden gens cap dels 2 i se'm faria molt dificil decidir-me per quin no m'agrada menys
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Estèticament, per mi estan més o menys igualats: està clar que el Grimmjow mola mooolt més, però la seva alliberació és lletja a matar, en canvi la de l'Ulquiorra està molt millor. A nivell de poder, prefereixo el de l'Ulqui perquè l'atac final del Grimmjow (el de les urpes) tampoc em fa el pes. En canvi, el caràcter prefereixo el del Grimmjow, és un puto amo i la personalitat de gòtic tampoc m'acaba de dir res. En resum, m'agraden força els dos però em decanto pel Grimmjow pel seu megatupé.
No m'agraden massa cap dels dos ni els Arrancars en general.
Tot i que el disseny és xulo, la veritat és que no m'agrada el caràcter de cap dels dos i estan bastant sobrevalorats. Si m'hagués de decantar per algun dels dos, segurament seria pel Grimmjow, però bàsicament em decantaria per ell perquè odio l'Ulquiorra amb totes les meves forces. :content:
Tot i que el disseny és xulo, la veritat és que no m'agrada el caràcter de cap dels dos i estan bastant sobrevalorats. Si m'hagués de decantar per algun dels dos, segurament seria pel Grimmjow, però bàsicament em decantaria per ell perquè odio l'Ulquiorra amb totes les meves forces. :content:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo poso a la balança en Don Panini, ell sí que tenia estil!
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Jo em decanto per l'Ulquiorra. Es un dels meus personatges preferits de Bleach per no dir el que mes m'agrada. Potser no us agrade l'estètica d'Emo ni la seva personalitat pero la segona alliberacio es una passada. No cal dir que ell es el espada mes fort
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Haok-X escrigué:Jo poso a la balança en Don Panini, ell sí que tenia estil!
Completament d'acord, jo també boto pel Don Panini!! xDDDDD
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Haok-X escrigué:Jo poso a la balança en Don Panini, ell sí que tenia estil!
Bitch, please.
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
SPOILER!!
Buff, no em feu triar entre aquests dos què jo sóc més de Stark... però si he de triar seria l'Ulquiorra, raons: La lluita (final) d'en Grimmjow i l'Ichigo va estar molt igualada (per el poder de vizard) en cambi l'Ulquiorra va matar dos cops l'Ichigo sense esforç. L'única raó per la que va guanyar l'Ichi, contra l'Ulquiorra va ser per els crits de puta de la Inoue si no arriba a ser per això fi de Bleach per el protagonista. A demés que l'Ulquiorra té dos resurreccions.
Buff, no em feu triar entre aquests dos què jo sóc més de Stark... però si he de triar seria l'Ulquiorra, raons: La lluita (final) d'en Grimmjow i l'Ichigo va estar molt igualada (per el poder de vizard) en cambi l'Ulquiorra va matar dos cops l'Ichigo sense esforç. L'única raó per la que va guanyar l'Ichi, contra l'Ulquiorra va ser per els crits de puta de la Inoue si no arriba a ser per això fi de Bleach per el protagonista. A demés que l'Ulquiorra té dos resurreccions.
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Welysabet escrigué:Haok-X escrigué:Jo poso a la balança en Don Panini, ell sí que tenia estil!
Bitch, please.
Wely +1
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Jo sincerament, com us passa a alguns de vosaltres, no m'agraden cap dels dos. :/
El Grimmjow el trobo un xulo sense cap que va a lo loco. Massa impulsiu i quejica. I l'Ulquiorra tot lo contrari, és un sosainas amb un discurs que a mi m'avorreix.
Si hagués de triar un dels dos a la força, suposo que triaria a l'Ulquiorra, ja que les seves liberaciones molen molt i la batalla amb l'Ichigo és molt epica!
A mi dels Arrancars el que més m'agrada (i mira que tampoc m'encanta cap d'ells) és el Stark.
El Grimmjow el trobo un xulo sense cap que va a lo loco. Massa impulsiu i quejica. I l'Ulquiorra tot lo contrari, és un sosainas amb un discurs que a mi m'avorreix.
Si hagués de triar un dels dos a la força, suposo que triaria a l'Ulquiorra, ja que les seves liberaciones molen molt i la batalla amb l'Ichigo és molt epica!
A mi dels Arrancars el que més m'agrada (i mira que tampoc m'encanta cap d'ells) és el Stark.
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Jo prefereixo a Grimmjow. L'Ulqui es tan emo que jo creia que al alliberar la seva zampakuto diria "Corta la s venas".
I val que la seva segona resurrecció no està malament (un poc esquifida, tal volta) però si comparem la primera amb la de Grimmjow jo prefereixo aquesta última.
I el fet de que estigues la batalla igualada li dona mes punts a favor, no com la de l'Ulqui que es una cadena de OPs sense trellat (que si, que molt molons i tot el que tu vulgues, però OPs gratuits)
I val que la seva segona resurrecció no està malament (un poc esquifida, tal volta) però si comparem la primera amb la de Grimmjow jo prefereixo aquesta última.
I el fet de que estigues la batalla igualada li dona mes punts a favor, no com la de l'Ulqui que es una cadena de OPs sense trellat (que si, que molt molons i tot el que tu vulgues, però OPs gratuits)
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35
BITCH PLZ Grimmjow 4ever.
No es que Ulquiorra no m'agradi però Grimmjow es molt awesome.
La seva personalitat i estil son genials, i es un personatge amb molta historia. Em recorda moltisim a Vegeta de Dragon Ball i Vegy m'agradaba molt també per aquet caràcter tan "bizarro" que te.
No es que Ulquiorra no m'agradi però Grimmjow es molt awesome.
La seva personalitat i estil son genials, i es un personatge amb molta historia. Em recorda moltisim a Vegeta de Dragon Ball i Vegy m'agradaba molt també per aquet caràcter tan "bizarro" que te.
Reiko Yamada- Chappy
- Nombre de missatges : 28
Reiatsu : 34
Edat : 30
Ubicació : Barcelona