Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
20 aniversari de El Detectiu Conan! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

20 aniversari de El Detectiu Conan!

+3
Erwyn14KC
Meina
Takiko
7 participantes

Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Takiko Dg 19 Gen 2014 - 15:33

Avui, 19 de gener de 2014 fa 20 anys que Gosho Aoyama va començar el seu manga més famos i, alhora, un dels manga més llargs de la història : Meitantei Conan o el que és el mateix El Detectiu Conan.

20 aniversari de El Detectiu Conan! Conan306

Suposo que tots els d'aquí heu sentit a parlar d'aquest manga i que quasi tots heu vist algun capitol, ja que durant molts anys el van fer a TV3. Personalment, és un dels mangas que més m'agraden i del que tinc més toms (tinc més de 75 toms i alguns especials). Feia molts d'anys que no la continuava, però ara ferà un mes o així vaig tornar-la a llegir des del principi i m'he tornat a enganxar xD

Té un dibuix excelent, una trama principal molt bona que Gosho Aoyama sap dosificar molt bé (ens dóna Homes de Negre amb comptagotes xD), personatges ben estructurats i casos realment intrigants. I per mi, el millor és quan fa crossovers amb el seu altre manga Magic Kaito.

20 aniversari de El Detectiu Conan! X1pqP5noGPWAA5OWbjNTfhfuTKUDhmvdsRXymnPC0SjHIuvNiqryairAapKNimJDB58bHc4kymylpePGwDVU2m27XId-GRewX_WmvJi-RU8S7SzDi294ldWWrPQGmIwyR7U_8mGfg2d7FXz1k1fHgUnTg

Per aquest 20 aniversari s'han preparat diverses coses, en aquest blog es descriuen^^

Només em queda dir PER MOLTS ANYS CONAN!!! Esperem que en cumpleixi molts més!!! (tot i que també volem que el Shinichi torni gran ja!!! xD)
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Meina Dg 19 Gen 2014 - 17:23

MOLTES FELICITATS CONAN!! Joan


Jo fa temps que no vaig cap capitol de Conan ni he tingut cap manga, pero des de petita sempre havia seguit la serie i la trobava molt interessant, tot hi que avagades es fan una mica pesats alguns capitol del anime per que no s'avança quasi gens la relacio ShinichiXRan, pero tot hi aixi es un molt bon manga/anime i m'alegro moltissim que hagi durat tants anys i que en duri molt més fen-lo!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Erwyn14KC Dg 19 Gen 2014 - 18:48

Buf, 20 anys ja!! Jo recordo que amb 3 anyets mirava els capítols per la tele XD L'anime no el segueixo, però vaig fent amb els mangas. No els tinc tots, potser me'n falta algun de suelto, però més o menys fins al 70 i algo sí Content

Mooooooltes felicitats Conan!!! :crit: Que en compleixis molts més! Però no masses, que volem saber com acaba! XD
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 19 Gen 2014 - 20:36

Un dels grans de la meva infància, i de la de tots aquí presents diria. Crec que no he vist mai cap anime que m'hagi fet donar-li tant al coco com en Conan, no se quin tipo de psicòpata és l'escriptor per a que se li puguin acodir TANTES maneres d'assessinar (s'ho hauria de fer mirar) però tot i així gràcies per la gran feina que fa. No he llegit ni comprat mai cap manga d'en Conan però tot i així m'encanta l'anime i m'encantaria que el tornessin a donar, com estan fent amb la Sailor Moon!

Putes ombres dels assassins que malament m'ho han fet passar de petita (i no tant petita).

Felicitats Conan!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  IchigoBankai Dg 19 Gen 2014 - 20:57

20 aniversari de El Detectiu Conan! HdHnmYb


Conaaaaaan, llarga vida, però volem veure com acaba d'una vegada...
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Gooraa Dg 19 Gen 2014 - 23:41

Quins records quan veia El Detectiu Conan abans de marxar a l'escola i quan intentava encertar qui de tots era l'assassí... Gran anime i gran infància la que tinc amb ell, moltíssimes felicitats Conan!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Haok-X Dl 20 Gen 2014 - 0:23

Em els episodis que té en Conan ja hauria d'haver crescut Asuma De nen no en te res! xD
Aoyama es un gran sempre men recordare de els misatges que posava al final de cada volum del detectiu conan! eren super graciosos XDDDDD Per un anime i manga que e vist i mha vist creixa, per molts anys!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

20 aniversari de El Detectiu Conan! Empty Re: 20 aniversari de El Detectiu Conan!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum