Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista: Momo EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista: Momo EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista: Momo EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista: Momo EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista: Momo EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista: Momo EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista: Momo EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista: Momo EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista: Momo EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista: Momo

+11
Wely Gin
Gooraa
Kenpachi Nafi
Takiko
Haok-X
Hanako
Meina
IchigoBankai
Erwyn14KC
Isshin Shiba
Momo
15 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dl 20 Gen 2014 - 19:44

Sento haver tardat tant, no havia vist els missatges, menys mal del Victor que m'ha avisat u.u en fi, pregunteu el que volgueu
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Isshin Shiba Dl 20 Gen 2014 - 20:21

Wee sóc el primer! Allà van les meves preguntaisas:

1.- Dolç o salat? O prefereixes el sabor a sang?

2.- Per què t'agrada tan el gore i tot el rollo de matar a gent?

3.- Situació més ridícula en que t'has trobat en la vida? De què te'n arrepenteixes més?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Erwyn14KC Dl 20 Gen 2014 - 21:21

Vinga doncs Hanako

Quin va ser el teu primer anime gore? Quina va ser la primera vegada que en vas veure? Quina edat tenies? Tres preguntes en una ningú s'hi fixarà

Una olor que t'agradi molt?

Cançó/ball preferit de Daichi? >u<
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  IchigoBankai Dl 20 Gen 2014 - 21:22

Bones,

1-Sabem que t'agrada el gore i moltes preguntes aniran per aquest tema. Previsible, oi?
Si en una situació a la vida real tinguessis la oportunitat de fer com a Hostel, i torturar a algú lligat que no es pot defensar, que faries? En cas de fer-ho, per on comences?


2-Entre un meló i una síndria, que esberlaries primer amb una katana?


3-Si odiessis algú a mort, series capaç d'ignorar-lo? O aniries a per aquest algú?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Meina Dl 20 Gen 2014 - 21:46

Aqui van les meves Joan

1- Quin vas ser el primer anime que vas veure? i Quina edat tenies quan el veies?

2- Quina es la manera que més t'agrada de torturar a la gent?

3- Personatge d'anime (qualsevol anime) amb el que més et defineixes? i dels de Bleach? i per que??
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Hanako Dt 21 Gen 2014 - 0:13

Hola nee-chan, benvinguda al mode hard-core! Ganbatte!!

1. Sobre la Momo com a persona eròtica

Quina és la teva filosofia de vida? Quines són les persones/coses que et fan més feliç i sense quines no podries viure? Què valores més d'una persona? Hi ha algun moment de la teva vida que t'agradaria repetir eternament? Com et veus d'aquí a 10 anys?

2. Cultura Japonesa

Quan et vaig conèixer, (ufff, fa molt de temps ja! xDDD) estudiaves japonès. Segueixes estudiant-lo un poc pel teu compte? A part del japonès suposo que tot el referent a la cultura japonesa t'agrada molt. Què és el que més t'agrada del Japó? I el que menys? Quins menjars japonesos t'agradaria tastar? Si hi anessis (que suposo que hi aniràs algun dia), ja saps quins llocs t'agradaria visitar? D'altra banda, què és per a tu ser otaku?

3. Bleach
De tots és sabut que el teu personatge preferit és el Toshiro. Per què t'agrada? Et va agradar de seguida o vares tardar uns quants capítols a adonar-te'n que molava? Com penses que li anirà d'aquí a que s'acabi Bleach? Canviaries alguna cosa d'ell? T'agrada la seva Zanpakuto? Hi ha alguna cosa sobre el Hitsugaya que t'agradaria saber?

D'altra banda, tenc la teoria que el Toshiro i l'Ukitake estan relacionats d'alguna manera més enllà que de la simple casualitat. Vull dir, els dos es diuen quasi igual i també s'assemblen molt físicament (teòricament al manga l'Ukitake té els ulls verds, cosa que els fa encara més semblants) i a més els dos són un prodigi des de nens. Creus que en el futur el Tite ens confessarà que hi ha algun tipus de relació entre ells i ens deixarà a tots amb la boca oberta? Confesso que he arribat a pensar que són pare i fill, però em semblaria un trolleig massa hardocre. Qui sap, potser són germans llunyans o alguna cosa així. Què en penses d'aquesta teoria?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Haok-X Dt 21 Gen 2014 - 10:53

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?


-> Quin és el record que recordes amb més estima? Per quin motiu? Explica'l! 


-> Tens alguna fòbia? Quina/es ? A que creus que es degut que les vas desenvolupar?
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Takiko Dt 21 Gen 2014 - 12:00

1- Qué penses de la Momo com a personatge? T'hi sents identificada?

2- On i com et veus d'aquí 5 anys?

3-Pregunta del rol! Qué és el millor i el pitjor de cada un dels membres de la teva família (Kyoraku, Matsumoto, Hanako i Samael)?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 21 Gen 2014 - 14:40

Aquest cop no m'he olvidat de fer preguntes he d'estudiar per un examen.

1. Sé que a sota la Momo sàdica i torturadora hi ha una persona sensible que estima les flors i els arcs de Sant Martí, quin és l'anime que més t'ha fet treure la llagrimeta? Quan? Per què?

2.
Ara mateix, quin és el teu objectiu en la vida?
Si no faig X abans de morir no haurà valgut la pena res
x=?
Pregunta del rol: Si poguessis triar a qualsevol persona del rol, a qui t'agradaria tindre de tinent i perquè? I si haguessis de ser tinent, a qui t'agradaria tindre com a capità/na i perquè?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Gooraa Dt 21 Gen 2014 - 16:10

1- Si et convertissis en un animal per tot un mes, quin triaries?

2- Ets supersticiosa? Creus en l'horoscop i tot això?

3- Has fet alguna travesura de petita? Si es que si, quina va ser la pitjor o la més graciossa?
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Wely Gin Dt 21 Gen 2014 - 19:48

- Veig que t'agrada molt el gore, don per suposat que has vist Elfen Lied. Recordo que odiava profundament la Yuka, la cosina del Kouta. Hi havia algun personatge que odiessis? Per què? Si has vist School Days (no m'estranyaria que no l'hagis vist, a part dels darrers 10 minuts, és una merda no em va agradar gaire) què opines de la part de gore?

- Si haguessis de fer un manga/anime amb personatges de diferents animes, quins escolliries com a protagonistes, quins com a antagonistes, i quin seria l'argument? (pots canviar-los la personalitat)

- Pel rol tens una relació amb el Hitsugaya. Si haguessis d'escollir un altre personatge (masculí o femení, no discriminem) quin escolliries?
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Samael Dc 22 Gen 2014 - 21:33

La de sempre:
-Si estiguessis a una illa deserta(però no del tot, amb palmeres, aigua i negritus) i vingués Yisus i et digues:"Tu, t'invoco a 3 persones del forum aquell de Bleach al que estàs".Qui serien els afortunats? Justifica la resposta.

PD:Copy&Paste
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Javi Ciffer Dc 22 Gen 2014 - 21:42

Aqui van les meves preguntes:
-Que és el que mes esperes del 2014?
-Quina es l'anime gore que més t'agrada? Per què?
-Si et pases la foto mes gore que has vist mai et faria fàstic o simplement gaudiries de la sang, mutilacions, cranis aplastats, etc...?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Shizen Eriksen Dc 22 Gen 2014 - 22:07

Aquí van les meves (respecto a les dones):

- Quina és la teva escena gore preferida? com vares reaccionar?
- Quina és la ciutat on sempre has volgut anar-hi? raona el que t'agrada de la ciutat.
- Si fosis una mangaka, com seria la sinopsi del teu manga?
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Victor Kudo Dc 22 Gen 2014 - 23:02

Ara vaig jo e.e :

- T'agrada la 13a divisió? Preferiries estar en un altre? Raona la resposta.

- Quin moment de Bleach et va agradar més? Per què?

- Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:21

Isshin:
1.-Dolç o salat? O prefereixes el sabor a sang?
Definitivament el sabor de la sang, a vegades mes dolç, a vegades mes salat, nyam!

2.- Per què t'agrada tan el gore i tot el rollo de matar a gent?
Nose, simplement ho trobo bonic, veure sortir sang , intestins i altres parts del cos d'algu ho trobo entretingut, a part de divertit xD

3.- Situació més ridícula en que t'has trobat en la vida? De què te'n arrepenteixes més?
Ara no recordo cap situacio en concret, i la veritat no tinc gaires ganes de recordar-ho xD i respecte a de que me n'arrepenteixo... ara mateix de res en concret
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:23

Erwyn:
Quin va ser el teu primer anime gore? Quina va ser la primera vegada que en vas veure? Quina edat tenies? Tres preguntes en una ningú s'hi fixarà
Ara no ho recordo del tot, pero el primer """gore""" que vaig veure va ser High School of the Death

Una olor que t'agradi molt?
La menta!!! M'encanta la seva olor *-*

Cançó/ball preferit de Daichi? >u<
https://www.youtube.com/watch?v=CwwQqhys3y4
Aquest va ser el primer video del Daichi que vaig veure, evidentment quan vaig començar a sentir la canço i a veure el ball em vaig quedar amb cara de (*0*) de lo que em va agradar xD o sigui que aixo ha fet que li agafes especial carinyo al ball i la canço d'aquest video xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:32

Ichigo:
1-Sabem que t'agrada el gore i moltes preguntes aniran per aquest tema. Previsible, oi?
Si en una situació a la vida real tinguessis la oportunitat de fer com a Hostel, i torturar a algú lligat que no es pot defensar, que faries? En cas de fer-ho, per on comences?

Dependria tambe de qui estigues lligat, pero tinc una llarga llista de gent a la que no tindria cap problema per matar, començaria sempre amb la meva segona arma preferida (i que porto sempre a sobre): un cuter, començaria a fer tallets per tot el cos, començant a fer dibuixos amb els propis talls, seria molt kawaii :3despres agafaria un pot de sal i començaria a tirar-ne per sobre les ferides (perque agafi mes rapidament la essencia de la sal, aixi estara mes bo quan ho posi al forn) pero en fi, agafaria una destral i aniria tallant, un per un, tots els dits dels peus i de les mans, despres amb unes agulles ven fines començaria a fer una mica d'acupuntura (o com es digui) als ulls i als llavis de la victima, seguidament ja tindria una grabadora preparada per grabar els seus crits d'agonia i usar-los com a nana per quan vagi a dormir, despres amb el mateix cuter d'abans, començaria a fer talls mes profunds a la panxa, amb la intencio de obrir-li i accedir al seu interior, un cop obert, agafaria els seus intestins, començaria a estirar-los i a jugar amb ells, fins que em canses i li començes a enrroscar pel coll a la victima, aniria estirant per ofegar-lo cada vegada mes, pero sense arribar a matar-lo (des del principi li hauria conectat una bona dosis de adrenalina perque estigues viu i notes tot el dolor Very Happy) i seguidament agafaria una batidora i li posaria dins de la panxa, alla si que potser moriria (i si no millor per mi XD) començarien a volar trossos d'estomac, fetge, pancreas, budells i tot el que hi hagues alla, faria una gran macedonia i ho deixaria alla dins del forat de la panxa, que faria de pot, despres hi posaria la ma per arrancar el cor i posar-lo davant de la cara del cadaver, el començaria a apretar i apretar fins que explotes i fes una bonica esquitxada de sang Very Happy:D:D:Ddespres simplement ho posaria al forn i un cop fet li donaria als meus gossos ajudants Content
(Tot aixo ho he imaginat pensant en una persona en concret)

2-Entre un meló i una síndria, que esberlaries primer amb una katana?
La sindria, perque al ser menys compacta, sortirien mes trossos volant despres de haver-la tallat xD

3-Si odiessis algú a mort, series capaç d'ignorar-lo? O aniries a per aquest algú?
Estic mes acostumada a ignorar, porto tota la infancia fent-ho aixi que ho faig automaticament
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:33

Meina
1- Quin vas ser el primer anime que vas veure? i Quina edat tenies quan el veies?
Doraemon! xDDD encara que en aquell moment no savia que era anime xD aixi que el primer seria Inuyasha

2- Quina es la manera que més t'agrada de torturar a la gent?
Les tortures lentes i doloroses, aquelles que et fan sufrir i nomes desitges estar mort per acabar amb aquest sofriment

3- Personatge d'anime (qualsevol anime) amb el que més et defineixes? i dels de Bleach? i per que??
Un amb que m'identifico bastant el el Ruffy, esta com una puta cabra i sempre ha de tenir algu pendent per ell, pero a la vegada cuida dels seus amics, i de Bleach m'identifico amb el Shiro per detalls com que no m'agrada l'estiu, en canvi l'hivern m'encanta, i altres coses com no tenir una molt bona infancia xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:34

Hanako:
1. Sobre la Momo com a persona eròtica
Quina és la teva filosofia de vida? Quines són les persones/coses que et fan més feliç i sense quines no podries viure? Què valores més d'una persona? Hi ha algun moment de la teva vida que t'agradaria repetir eternament? Com et veus d'aquí a 10 anys?


La meva filosofia a la vida es molt simple: viu el present i oblida el passat, les coses que estan fetes ja no es poden canviar, per tant intento viure el present tenint en compte el futur, intentant preocupar-me el menys possible en tonteries i fent sempre el que trobo la millor opcio.
Les persones que considero mes important son sense dubte els amics, mes que la familia i tot, no dic pas que amb la meva familia tingui problemes eh! ni molt menys xD pero em refereixo a que, mentre la familia es uan cosa "predeterminada" i que no pots canviar t'agradi o no, els amics son una cosa que has escollit tu, per tant son gent a la que estimes i aprecies al igual que ells a tu.
Sobre el moment de la vida, hi ha bastants que m'agradaria repetir eternament, no em sebria decidir
D'aqui a 10 anys... la veritat es que no em veig de cap manera en especial, lo tipic, independitzada en un pis quedant amb els amics per anar a la bolera o algun lloc aixi xD


2. Cultura Japonesa
Quan et vaig conèixer, (ufff, fa molt de temps ja! xDDD) estudiaves japonès. Segueixes estudiant-lo un poc pel teu compte? A part del japonès suposo que tot el referent a la cultura japonesa t'agrada molt. Què és el que més t'agrada del Japó? I el que menys? Quins menjars japonesos t'agradaria tastar? Si hi anessis (que suposo que hi aniràs algun dia), ja saps quins llocs t'agradaria visitar? D'altra banda, què és per a tu ser otaku?


Ara ja no l'estudio tant com abans, pero de tant en tant repaso una mica dels apunts que tenia, i m'asseguro de, com a minim, no oblidar el que he apres xD El que mes m'agrada de japo suposo que deu ser el fet de sentir-se com a un anime, es a dir, alla es pot veure perfectament a gent amb cosplay pel carrer com si res, vale que aqui tambe es pot veure, pero alla suposo que deu ser mes normal, a part de que al estar, per exemple, a Tokyo, pots tenir la sensacio de poder fer les mateixes coses que fan a segons quines series on la historia transcorre a Tokyo, el que menys m'agrada es... que tot es molt car!!! T_T i respecte els llocs que m'agradaria visitar, un lloc on voldria anar es a Akihabara, Osaka, Tokyo, i algun temple japones, poder anar amb kimono a un temple seria genial!!!


3. Bleach
De tots és sabut que el teu personatge preferit és el Toshiro. Per què t'agrada? Et va agradar de seguida o vares tardar uns quants capítols a adonar-te'n que molava? Com penses que li anirà d'aquí a que s'acabi Bleach? Canviaries alguna cosa d'ell? T'agrada la seva Zanpakuto? Hi ha alguna cosa sobre el Hitsugaya que t'agradaria saber?
D'altra banda, tenc la teoria que el Toshiro i l'Ukitake estan relacionats d'alguna manera més enllà que de la simple casualitat. Vull dir, els dos es diuen quasi igual i també s'assemblen molt físicament (teòricament al manga l'Ukitake té els ulls verds, cosa que els fa encara més semblants) i a més els dos són un prodigi des de nens. Creus que en el futur el Tite ens confessarà que hi ha algun tipus de relació entre ells i ens deixarà a tots amb la boca oberta? Confesso que he arribat a pensar que són pare i fill, però em semblaria un trolleig massa hardocre. Qui sap, potser són germans llunyans o alguna cosa així. Què en penses d'aquesta teoria?


Al principi no em va cridar l'atencio cap dels personatges, pero a mesura que pasava la serie el seu aspecte i caracter em van començar a cridar l'atencio, fins al punt de ser el meu personatge preferit xD respecte a com li va a la serie, simplement espero que no mori xD perque encara pot arribar molt lluny, i no, no canviaria res d'ell, es perfecte tal i com es Love
Respecte la seva zanpakuto, al principi no m'acabava de convençer que fos de gel, no es el meu "element" preferit, pero tot i aixi crec que li pega molt per la seva personalitat
Del Shiro-Chan sempre he tingut curiositat sobre com era la seva vida abans de la societat d'animes, es a dir, com era quan estava viu
Per ultim, sobre el Shiro i l'Uki... realment no crec que sigui res en especial, hi ha molta gent que s'hi assembla molt i que no son familia ni res, pero tot i aixi potser si que resulta que tinguin algun tipus de relacio llunyana xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:36

Haok:
-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

1- Inuyasha: Inuyasha, perque al principi em van cridar l'atencio les seves orelletes i va fer que em començes a fixar en ell fins a ser el meu personatge preferit
2- Bleach: Shiro-chan, perque es erotic i punt xD
3-One Piece: Ace, perque a part de ser el germa gran del Ruffy, el seu estil m'agrada molt
4- SAO: Kirito, perque la seva manera de ser i el seu caracter m'agrada
5- Kyoukai no Kanata: Kuriyama Mirai, perque m'agrada aixo de que pugui controlar la sang al seu gust xD
6- Ranma: Ranma, simplement perque em fa gracia les coses que li passen amb lo del aigua
7- Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora: Rika, no sabria dir perque, simplement m'agrada xD
8- Another: Misaki, perque porta un parche al ull *-*
9- Corpse Party Tortured Souls: Sachiko, perque clava tisores als ulls de la gent *0*
10- Shingeki no Kyojin: Sasha, perque esta com una cabra i mola xD

-> Quin és el record que recordes amb més estima? Per quin motiu? Explica'l!
Ara mateix no sabria quin dir, pero suposo que seria quan era petita, que cada cap de setmana anava a un camping amb els meus pares on em passava el dia jugant amb amics i els meus cossins, i a la tardor anavem a buscar bolets a la muntanya, el perque es simplement perque en aquell camping he viscut moltes coses que segurament no podre tornar a repetir mai mes

-> Tens alguna fòbia? Quina/es ? A que creus que es degut que les vas desenvolupar?
Nope, per sort no tinc fobies xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:37

Takiko:
1- Qué penses de la Momo com a personatge? T'hi sents identificada?

Potser sona raro, pero no li dono gaire importancia, el nom de Momo m'hel vaig posar perque era la persona mes propera al Shiro, he de reconeixer que li vaig agafar una mica de carinyo a partir de utilitzar el seu nom i tal, pero tot i aixi no m'agrada el fet de que sempre li passa algo i no es gaire forta

2- On i com et veus d'aquí 5 anys?
Currant en algun lloc de mala mort mentre intento buscar un millor treball o estudiant encara xD en el tipic pis d'estudiants fet merda xDDDDD

3-Pregunta del rol! Qué és el millor i el pitjor de cada un dels membres de la teva família (Kyoraku, Matsumoto, Hanako i Samael)?
Kyoraku: es un borracho sense remei, pero quan fa falta (encara que siguin molt poques vegades) sap posar-se serios
Matsumoto: el mateix que el Kyoraku xD tal para cual
Hanako: erotica a mes no poder (L)no tinc res en contra xD
Samael: tinc por de sortir volant per culpa d'algun dels seus invents xD a part d'aixo almenys quan la pifia en algo serveix per riure una bona estona xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:40

Nafi:
1. Sé que a sota la Momo sàdica i torturadora hi ha una persona sensible que estima les flors i els arcs de Sant Martí, quin és l'anime que més t'ha fet treure la llagrimeta? Quan? Per què?

One Piece, la mort del Ace, allo va ser massa cruel T________________T

2. Ara mateix, quin és el teu objectiu en la vida? Si no faig X abans de morir no haurà valgut la pena res
Sempre he dit que abans de morir em vull tirar d'un avio en paracaigudes, asi que aixo seria el meu objectiu xD per la resta no tinc res en especial per fer

Pregunta del rol: Si poguessis triar a qualsevol persona del rol, a qui t'agradaria tindre de tinent i perquè? I si haguessis de ser tinent, a qui t'agradaria tindre com a capità/na i perquè?
De tinent qualsevol m'aniria be xD mentre que fes tot el papeleo per mi i s'encarregues de tot mentra faig el vago qualsevol serveix xD i si fos tinent ho seria de la 11a, per matar tot el que em trobi (tal com faig de capitana de la 13a) sense que em diguessin res, per tant la meva capitana series tu xD


Editat per darrera vegada per Momo el Dg 26 Gen 2014 - 18:41, editat 1 cop en total
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:40

Gooraa:
1- Si et convertissis en un animal per tot un mes, quin triaries?

Llop o neko xD son els meus dos animals preferits aixi que qualsevol dels 2 m'encantaria xD

2- Ets supersticiosa? Creus en l'horoscop i tot això?
Nah, trobo que es una tonteria creure en coses aixi xD

3- Has fet alguna travesura de petita? Si es que si, quina va ser la pitjor o la més graciossa?
No recordo fer gaires entremaliadures de petita, i si n'he fet no les recordo, pero les mes tipiques que feia era les de picar al timbre i marxar corrent xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Momo Dg 26 Gen 2014 - 18:57

Wely
- Veig que t'agrada molt el gore, don per suposat que has vist Elfen Lied. Recordo que odiava profundament la Yuka, la cosina del Kouta. Hi havia algun personatge que odiessis? Per què? Si has vist School Days (no m'estranyaria que no l'hagis vist, a part dels darrers 10 minuts,és una merda no em va agradar gaire) què opines de la part de gore?

Nah, de Elfen lied no li tinc mania a cap personatge, se de molta gent que odia a la cosina del Kouta, pero a mi m'es indiferent xD la que se que adoro es la Nyu *0*
Schook Days no la he vist aixi que no et puc respondre xD gomen

- Si haguessis de fer un manga/anime amb personatges de diferents animes, quins escolliries com a protagonistes, quins com a antagonistes, i quin seria l'argument? (pots canviar-los la personalitat)
Buah xD a veure lo primer que se m'ha acudit seria posar de protes al toshiro, l'ace i l'inuyasha i de malos al aizen, el barbanegra i el naraku i la historia es resumiria en les diferents lluites entre ells xD ale

- Pel rol tens una relació amb el Hitsugaya. Si haguessis d'escollir un altre personatge (masculí o femení, no discriminem) quin escolliries?
Stark, sempre m'ha caigut be tot i ser dels "malos" xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista: Momo Empty Re: Entrevista: Momo

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum