Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 567 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 567

+5
Kenpachi Nafi
Haok-X
Takiko
IchigoBankai
Hanako
9 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Hanako Dc 5 Feb 2014 - 11:31

Seireitei no Fansub. Bleach 567 03

La batalla de la Rukia i l'Sternritter Äs Nödt continua! Quina serà l'estratègia de la tinent de la Tretzena Divisió per no caure sota l'encanteri de por del Quincy?

El poder de la Rukia a Bleach 567, titulat Dance with Snowwhite en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/02/bleach-567.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  IchigoBankai Dc 5 Feb 2014 - 11:59

Rukia OP
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Takiko Dc 5 Feb 2014 - 12:33

La setmana passada el Haok mostrava la seva indignació, aquesta setmana em toca a mi.

La pregunta clau és, que es fica el Tite per fer els capitols? Droja mala segur.

Científicament aquest capitol és una patranya! Zero absolut, en serio? Vale que és un manga, que no és real, que són Shinigamis, però lo que ha fet aquí ho trobo saltar-se massa lleis físico-química a la lleugera... per començar, el zero absolut, és un estat hipotètic, ja que mai s'ha aconeguit arribar-hi, i dubto molt que mai s'aconesguiexi. S'ha arribat a temperatures pròximes, però a zero absolut mai. A més, en aquest estat se suposa que els àtoms i molècules del cos es troben completament immòbils, ni tan sols vibren, però això si, la Rukia es pot seguir movent tan tranquil·la ¬¬ Hauria d'estar més immòbil que una pedra!  

I la segona gran indignació és: jo ja havia acceptat de mala gana que la Rukia tendria Bankai, però aquest capitol ha estat molt millor! Ara resulta que la Rukia guanya a un Quincy SENSE Bankai! Ja, ja, ja! Com ha dit l'Ichigo, Rukia OP a lo rallat! El Tite s'esta  passat la jerarquia de Capitans>Tinents>Shinigamis rasos por ahi... Crec que al rol aniré a fer una visita a l Divisió zero...  Rolling Eyes
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Haok-X Dc 5 Feb 2014 - 12:42

Takiko escrigué:La setmana passada el Haok mostrava la seva indignació, aquesta setmana em toca a mi.

Benvinguda a la Associació de Shinigamis indignats.


Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 5 Feb 2014 - 13:20

Puto Tite com es catxondeja de nosaltres, tot i que això ha durat massa poc. No m'estranyaria si la setmana que ve el Quincy emo es sortís amb que és inmune al gel o algo per l'estil i patapum tornem a començar. La Rukia sempre ha sigut la shinigami useless a mi que no em canvi els esquemes, no pot ser que capitans hagin suat per matar a un Quincy i ara em vingui la tia aquesta i amb un tza ja està.
Tite paga la coca primer aviso.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Hanako Dc 5 Feb 2014 - 13:59

Haok-X escrigué:
Takiko escrigué:La setmana passada el Haok mostrava la seva indignació, aquesta setmana em toca a mi.

Benvinguda a la Associació de Shinigamis indignats.


Puc unir-me?

Només dir que aquest capítol m'ha agradat. Bé, millor dit: m'ha agradat moltíssim la part de l'As Nodt. L'explicació de la Rukia és tan merda i va tan de sobrada que m'ha fet fàstig. Però tota la filosofada i els plantejaments del poder de l'As Nodt m'ha molat molt, ho he de reconèixer. As Nodt, ets el meu Sternritter preferit així que AIXECA'T I PATEJA EL PUTO CUL DE LA RUKIA!! Indignat


Res més a dir xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Haok-X Dc 5 Feb 2014 - 14:15

Hanako escrigué:
Haok-X escrigué:
Takiko escrigué:La setmana passada el Haok mostrava la seva indignació, aquesta setmana em toca a mi.

Benvinguda a la Associació de Shinigamis indignats.


Puc unir-me?

Només dir que aquest capítol m'ha agradat. Bé, millor dit: m'ha agradat moltíssim la part de l'As Nodt. L'explicació de la Rukia és tan merda i va tan de sobrada que m'ha fet fàstig. Però tota la filosofada i els plantejaments del poder de l'As Nodt m'ha molat molt, ho he de reconèixer. As Nodt, ets el meu Sternritter preferit així que AIXECA'T I PATEJA EL PUTO CUL DE LA RUKIA!! Indignat


Res més a dir xD

Benvinguda al club!

Estic totalment amb tu Äs Nödt es el millor, m'ha encantat es el unic que puc dir que m'ha agradat, per aixo, que perdi contra la Rukia em fa tan de fastic! es un personatge ple de fanservice la Rukia, un puto personatge inutil que esta alla per estar amb el prota. No val una merda com a personatge a l'hora dels combats, i aixo que ha fet ara de chetar aquesta merda es indignant, si guanyes el the mask the masculine no tindria cap problema, pero no el Äs Nödt!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Takiko Dc 5 Feb 2014 - 14:44

Kenpachi Nafi escrigué:Puto Tite com es catxondeja de nosaltres, tot i que això ha durat massa poc. No m'estranyaria si la setmana que ve el Quincy emo es sortís amb que és inmune al gel o algo per l'estil i patapum tornem a començar. La Rukia sempre ha sigut la shinigami useless a mi que no em canvi els esquemes, no pot ser que capitans hagin suat per matar a un Quincy i ara em vingui la tia aquesta i amb un tza ja està.
Tite paga la coca primer aviso.

Jo també crec que la Rukia no ha acabat amb el Quincy encara... segur que s'aixecarà i tornarem a tenir varis capitols de ara pareix que guanya un, però no! ara pareix que guanya l'altre, etc.

A mi la Rukia si que m'agrada i vull que guanyi, però amb una lluita lògica i dins de les seves possiblitats reals (com la lluita amb l'Aroniero que li va costar un munt, no venint tota OP). En quant al Quincy, a vosaltres us agrada, a mi em fa una por...  Por 

M'agrada aquesta aquesta nova associació! Very Happy crec que poc a poc anirem sent molts xD
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Moules Dc 5 Feb 2014 - 15:22

Estic d'acord amb la majoria. Deixant de banda que en Tite s'hagi passat pel forro les lleis de la física i la química (0 absolut, bona aquesta, i a més ho posa amb decimals i tot), el que si que no mola és que es passi pel forro la lògica de la sèrie. Ja havia passat amb la lluita contra Mask de Masculine, però aquest cop es tracta d'un Sternritter que va derrotar a un dels capitans més forts, i a sobre la Rukia no ha ni utilitzat el bankai! Com tots vosaltres, confio que l'Äs Nödt no haurà estat derrotat. De fet, m'extranyaria que això passés, perquè és un dels quincys més molons, més forts i a més s'ha currat tot el seu discurset, i seria extrany que morís en quatre pàgines. Segueixo sense indignar-me, mentre hi hagi lluites guapes, però si les incongruències segueixen a aquest ritme potser m'uneixo a l'associació.

Per cert, no vull veure l'Ichigo i el Byakuya després de l'entrenament miraculós de la divisió 0.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Shizen Eriksen Dc 5 Feb 2014 - 16:44

COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE... lamentable.

Només mereix admiració aquesta apoteòsica portada que no em canso de mirar-la. En serio, Rukia, perquè no ets real?

Seireitei no Fansub. Bleach 567 209sshj
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  drew-kun Dc 5 Feb 2014 - 17:42

Es que soc l'unic que li ha agradat el capitol i no es queixa d'aquestes tonteries?

Segur que la por de l'sternritter li fa treure el seu veritable poder i llavors ve quan o be arriba en Byakuya per salvar la seva germaneta o be la Rukia treu el bankai, joder que no pot morir tan facilment (per cert, si fos aixi agrairia que tingues un vollstanding una mica mes original, que tots son nomes ales i corones).
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Momo Dc 5 Feb 2014 - 21:14

I ara tothom descubrira "la verdadera forma" de la seva zanpakuto  Rolling Eyes 
Aquest capitol no ha estat res del altre mon, ha sigut el mateix que la lluita del Renji amb el Mask aquell, nomes que sense Bankai de per mig
Tot i aixi ho trobo una mica exagerat, vale que els hagin entrenat a la divisio 0, pero amb la força que tenen ara superen a tots els capitans, tant per tant que els fagin a ells capis tambe  Rolling Eyes
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 567 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 567

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum