Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
[IMPORTANT] CANVI DE NORMATIVA D'HORARIS DE LA NIT D'ANIME
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Quan voleu que sigui la "Nit d'anime - versió cap de setmana"?
[IMPORTANT] CANVI DE NORMATIVA D'HORARIS DE LA NIT D'ANIME
Comencarem el capitol 7. 3 capitols mínim i com és cap de setmana es molt posible que avancem una mica més.
Voteu el més prest posible.
Voteu el més prest posible.
Editat per darrera vegada per Shizen Eriksen el Dl 25 Ago 2014 - 23:12, editat 1 cop en total
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: [IMPORTANT] CANVI DE NORMATIVA D'HORARIS DE LA NIT D'ANIME
Votat tuturuuuuu!
TUTUTU TUTUTURUUUUUU!!
TUTUTU TUTUTURUUUUUU!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Ubicació : Huecco Mundo
Jo només he votat per diumenge, normalment quedo totes les tardes i nits de cap de setmana, avui encara no sé si quedaré, però altes possibilitats de que SÍ.
Si no quedo, us dic algo i entro al skype.
Si no quedo, us dic algo i entro al skype.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Aquesta nit hem avançat fins el capítol 11, així que estigueu aquest dimarts preparats pel gloriós episodi 12.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Pel que fa a l'horari i ara que torna a començar el curs escolar, hem decidit que l'horari de les nits d'anime d'ara en endavant continuarà sent a les 22:30 i els dimarts i dimecres si no teniu cap inconvenient.
Tot i això, i per facilitar que molts dels usuaris no hagin de deixar un capítol a mitges o directament no puguin venir per culpa de l'horari, hem decidit que com a molt es donarà 15 minuts per arribar a l'skype a partir de les 22:30 en punt.
Per respecte a les persones que arriben prest, només s'esperarà un quart d'hora, que considerem que és temps suficient perquè arribem tots i posem a carregar els capítols. En el cas que es doni un esdeveniment especial i que s'han avisat amb suficient antelació es podrà ser un poc més flexible, però només en casos molt concrets.
Espero que ho tingueu en compte d'ara en endavant
Tot i això, i per facilitar que molts dels usuaris no hagin de deixar un capítol a mitges o directament no puguin venir per culpa de l'horari, hem decidit que com a molt es donarà 15 minuts per arribar a l'skype a partir de les 22:30 en punt.
Per respecte a les persones que arriben prest, només s'esperarà un quart d'hora, que considerem que és temps suficient perquè arribem tots i posem a carregar els capítols. En el cas que es doni un esdeveniment especial i que s'han avisat amb suficient antelació es podrà ser un poc més flexible, però només en casos molt concrets.
Espero que ho tingueu en compte d'ara en endavant
Hanako- Administrador
No sabia si posar aquest post a aqui o al post que es va fer per les absencies, pero com que al post de les absencies posa Baccano m'he decantat per posar-ho a aqui!
Jo volia avisar que a partir de que començi el curs i durant el curs no podre asistir a les nits d'anime, ja que els meus pares a partir de les 10 ja no em deixen tocar l'ordinador. Potser podria assistir algun cap de setmana o algun dia random, pero per no haver d'anar avisant cada dia de que no hi podre assistir ja aviso ara. Osigui que durant les nits d'anime de durant el curs no conteu amb mi, nomes potser algun dia puntual.
P.D: Trobare a faltar les nits d'anime T.T He d'acavar d'aprofitar aquestes 2 setmanes que em queden!
Jo volia avisar que a partir de que començi el curs i durant el curs no podre asistir a les nits d'anime, ja que els meus pares a partir de les 10 ja no em deixen tocar l'ordinador. Potser podria assistir algun cap de setmana o algun dia random, pero per no haver d'anar avisant cada dia de que no hi podre assistir ja aviso ara. Osigui que durant les nits d'anime de durant el curs no conteu amb mi, nomes potser algun dia puntual.
P.D: Trobare a faltar les nits d'anime T.T He d'acavar d'aprofitar aquestes 2 setmanes que em queden!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Quina llastima Meina! Espero que com a mínim aquest estiu les hagis gaudit moltíssim i et vull anar veient de tant en tant els diumenges o quan puguis, que espero que sigui molt sovint!
Gràcies per voler compartir aquestes nits d'estiu amb nosaltres!
Gràcies per voler compartir aquestes nits d'estiu amb nosaltres!
Hanako- Administrador