Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Demanau-me coses ;) EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Demanau-me coses ;) EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Demanau-me coses ;) EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Demanau-me coses ;) EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Demanau-me coses ;) EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Demanau-me coses ;) EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Demanau-me coses ;) EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Demanau-me coses ;) EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Demanau-me coses ;) EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Demanau-me coses ;)

+10
Momo
IchigoBankai
Haok-X
Meina
Javi Ciffer
Takiko
Gooraa
Hanako
Samael
Minato
14 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dl 10 Feb 2014 - 17:49

Doncs això, esper que sapigueu què demanar-me :P
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Samael Dl 10 Feb 2014 - 19:24

Jo només faig una pregunta, per això espero una resposta treballada:Si estiguessis en una illa deserta i una criatura quadridimensional chunga et permetés invocar a 3 membres del forum, qui serien els afortunats?Justifica la resposta. (Evidentment no pots triar la Hanako, sorry).
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Hanako Dl 10 Feb 2014 - 23:15

Muahahaha!! Preparat? Vinga vaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


1. Sobre el Minato com a informàtic eròtic.
De tots és sabut que ets un informàtic toh pro. Cap a on creus que avançarà la informàtica? Com creus que seran els ordinadors d’aquí a 10 anys? Com te’ls imagines? Quina forma tindran? T’imagines uns ordinadors més petits i milers de vegades més ràpids o creus que no canviaran massa? Com creus que l’ús d’internet ha revolucionat la societat moderna? Com creus que emprarem internet d’aquí a 10 anys?

2. El Minato com a frikancio master
De ben petit ja apuntaves maneres com a frinkacio master. D’entre altres t’agradava molt el Zelda i et viciaves mirant Bola de Drac quan tornaves de l’escola. Quin és el teu personatge preferit de Bola de Drac? Després de Bola de Drac vares veure altres animes fins enganxar-te a Bleach? Que t’atreu més de l’animació japonesa? A part de l’Urahara i el Minato, quins altres personatges d’anime t’agraden més? Per què no t’agraden els personatges dolentots? Si l’Urahara fos el dolent de Bleach tal com el Tite ho tenia pensat des del principi, deixaria de molar-te?

3. El Minato com a receptor de preguntes random
Creus que els Il·luminats governarem el món algun dia amb els nostres control fields i marginarem la resistència a que ens llepin la sola de les sabates? Si en comptes d’una germana haguessis tingut un germà, com creus que t’hauries dut amb ell? Serieu amigotes i dos frikancios de la vida o creus que passaries d’ell? A la teva germana li cremaves barbies... al teu germà li hauries cremat els Action Man? No creus que els Action man eren molt metrosexuals? Per què al wow et creares un tauren lleig en comptes d’un no-muerto eròtic? Et va decebre el final de Lost? Oi que els dinosaures molen? Les patates dominaran el món?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Gooraa Dl 10 Feb 2014 - 23:29

1. Si t'haguessis de casar amb una noia de Bleach, qui seria i per què? No se val dir la Matsumoto i pel pitram 77 *Gooraa vidente mode on* has de donar una resposta convincent ewe

2. Quin ha sigut el millor FF que has jugat i per què? I el millor personatje? I el pitjor FF?

3. Cançó que més t'hagi motivat ever, que hagis tingut més enganxada que cap altre i que no hagis pogut evitar ballar all the time, d'aquelles que fins i tot t'acabaven dient: Osti tio deixa ja la cançó... N'has tingut alguna? Si es que no, quina és la que més de totes que has tingut enganxada i per quant de temps?
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Takiko Dt 11 Feb 2014 - 13:58

1. Per què vas triar el nom de Minato quan et vas registrar? Qué és el que més t'agrada d'ell? La següent pregunta és spoiler de Naruto, si no sabeu qui és el Minato a Naruto no la llegiu!Smile

Spoiler:

2. On i com et veus d'aquí 5 anys?

3. Com creus que acabarà Bleach? Creus que veurem tots els Bankais que falten i que Tite ens explicarà tots els misteris, o que per contra ens trollejarà i no ens explicarà ni la meitat del que volem saber?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Javi Ciffer Dt 11 Feb 2014 - 19:27

Què t'agrada beure quan vas de party hard?

Si sigueres un dels millors hackers del mon quines d'aquestes opcions triaries ser?
     a) Ser un barret blanc (un hacker dels bons).
     b)Ser un barret gris (ajudar a gent fent coses il·legals).
     c)Ser un barret negre (fer fotre a algú, a empreses o al govern)
Per què? Què faries?

Alguna vegada lleves els USB en modo no protegido ¬¬ ?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Meina Dt 11 Feb 2014 - 19:39

Aqui van les meves!

- Color preferit? I per que?

- Quin va ser el teu primer anime vist? Es un dels teus preferits?

- Quin es l'anime amb un final més raro, o que t'hagi sorpres més el final, que hagis vist? Et va agradar?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Haok-X Dt 11 Feb 2014 - 20:55

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Quins son els teus 10 jocs preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> AMD o Intel? Debian o ubuntu?


Editat per darrera vegada per Haok-X el Dj 13 Feb 2014 - 11:30, editat 1 cop en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  IchigoBankai Dt 11 Feb 2014 - 23:20

-Perque t'ha atret tant l'ingress? que li trobes d'especial?




-Quan vas coneixer la Hanako?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Momo Dc 12 Feb 2014 - 9:51

1- Que es el que mes t'agrada d'informatica?

2- si fossis millonari que seria el primer que et compraries?

3- Nyi?
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Isshin Shiba Dc 12 Feb 2014 - 15:56

1.- Situació més ridícula en que t'has trobat alguna vegada?

2.-Has probat el Linux?

3.- Dolç o salat?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Erwyn14KC Dc 12 Feb 2014 - 16:25

- Pel·lícula preferida? (D'anime i de no-anime)

- Què és el que més t'agrada de tu?

- Esport preferit?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 12 Feb 2014 - 23:36

Imaginació 0, gomen.

1. Si haguessis de crear un manga com seria el/la protagonista? T'agradaria fer-lo/la com tu o tot lo oposat? Per què?
2. Si haguessis de crear un virus informàtic com seria? Que faria?
3. Qué en penses de personatge com l'Snowden, l'Assange, etc.? Estàs dacord amb el que fan/han fet? Si tinguessis la ocasió faries el mateix?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dj 13 Feb 2014 - 9:36

Samael escrigué: Jo només faig una pregunta, per això espero una resposta treballada:Si estiguessis en una illa deserta i una criatura quadridimensional chunga et permetés invocar a 3 membres del forum, qui serien els afortunats?Justifica la resposta. (Evidentment no pots triar la Hanako, sorry).

Evidentment, la restricció de no poder triar la Hanako és imposada per la criatura quadridimensional, així doncs t’enviaria un telegrama a través d’ones pet-òmiques perquè transfiguressis pentadimensionalment (per tal d’enganar la criatura en qüestió) la Hanako i la persona de la teva el·lecció en unicorns, llavors us invocaria a tots tres a través d’aquesta criatura quadridmensional chunga i et demanaria que invertissis les transfiguracions (com a mínim la de la Hanako, si prefereixes mantenir com a unicorn la persona que tu portessis, va teu xD). A canvi, pescaríem gambes eròtiques a l’illa (no tan) deserta per tu.

Nota: m’emporto la Hanako perquè l’illa era “deserta”. Si hi hagués hawaianes to ricas, estaríem parlant d’altra cosa...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Victor Kudo Dj 13 Feb 2014 - 11:27

Se que vaig tard però es que vaig enfeinat  Perdó 

- Si tinguessis un personatge al rol quin poder tendria? A quina divisió estaries? Com seria el teu dia a dia?

- Algún cop has trollejat a algú amb un ordinador? Com va ser?

- Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dj 13 Feb 2014 - 21:23

Hanako escrigué:Muahahaha!! Preparat? Vinga vaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


1. Sobre el Minato com a informàtic eròtic.
De tots és sabut que ets un informàtic toh pro. Cap a on creus que avançarà la informàtica? Com creus que seran els ordinadors d’aquí a 10 anys? Com te’ls imagines? Quina forma tindran? T’imagines uns ordinadors més petits i milers de vegades més ràpids o creus que no canviaran massa? Com creus que l’ús d’internet ha revolucionat la societat moderna? Com creus que emprarem internet d’aquí a 10 anys?

Doncs no en tenc ni idea. No crec que canvïi molt la tecnologia, sinó les aplicacions de la informàtica: amb la mateixa tecnologia que sempre, l’emprarem a entorns on abans no ens ho pensàvem, com per exemple, demanar menjar a casa a través d’internet (això ja passa). No crec que canvïi molt la forma dels dispositius: el teclat i ratolí han demostrat ser la millor interfície per a l’usuari mitjà, i no crec que canvïi. I sí, sense Internet el món no seria com és ara. El món es mou gràcies a Internet, i això no deixa de ser una mescla de llàstima i “sort”. Esper que l’ús que facem d’Internet en el futur sigui més ordenat: ara mateix és un abocador de merda virtual.

Hanako escrigué:2. El Minato com a frikancio master
De ben petit ja apuntaves maneres com a frinkacio master. D’entre altres t’agradava molt el Zelda i et viciaves mirant Bola de Drac quan tornaves de l’escola. Quin és el teu personatge preferit de Bola de Drac? Després de Bola de Drac vares veure altres animes fins enganxar-te a Bleach? Que t’atreu més de l’animació japonesa? A part de l’Urahara i el Minato, quins altres personatges d’anime t’agraden més? Per què no t’agraden els personatges dolentots? Si l’Urahara fos el dolent de Bleach tal com el Tite ho tenia pensat des del principi, deixaria de molar-te?

Deixant de banda en Goku (que no té per què ser el personatge preferit), supòs que diria que en Trunks del futur (versió GT = caca grossa). Per què? Perquè lo parte, perquè ve del futur i perquè duu una espasa. La veritat és que no he vist massa animes. Així, a grosso modo, entre Bola de Drac i Bleach només dec haver vist Naruto (fins després de l’examen de chunin). M’agrada molt la banda sonora dels videojocs i sèries en general, però també m’agrada la base científica (altament discutible en molts de casos, sobretot Bleach) que ténen (o volen tenir) algunes sèries o animes. Més concretament, m’agrada el toc japonès de l’animació japonesa, com hem pogut observar clarament en el cas de Kenshin: fixar-se en unes flors, en un arbre, la manera de situar l’observador… Sabeu què vos dic, no? Ja t’he comentat que m’agrada en Trunks i… no sé xD. Doncs no ho sé, supòs que sempre em sent identificat amb el bé (contràriament a un amic de l’escola, que sempre s’ha identificat amb el mal xD). Doncs no ho sé, dependria molt de com n’Urahara enfoqués la seva malignitat: si em molava des d’un principi i té les seves raons per ser dolent, sí. Ara, ser dolent per ser dolent és una cosa que sempre m’ha fet ràbia. Vull dolents amb raó de ser dolents.

Hanako escrigué:3. El Minato com a receptor de preguntes random
Creus que els Il·luminats governarem el món algun dia amb els nostres control fields i marginarem la resistència a que ens llepin la sola de les sabates? Si en comptes d’una germana haguessis tingut un germà, com creus que t’hauries dut amb ell? Serieu amigotes i dos frikancios de la vida o creus que passaries d’ell? A la teva germana li cremaves barbies... al teu germà li hauries cremat els Action Man? No creus que els Action man eren molt metrosexuals? Per què al wow et creares un tauren lleig en comptes d’un no-muerto eròtic? Et va decebre el final de Lost? Oi que els dinosaures molen? Les patates dominaran el món?

Clar que sí, Mallorca és verda! Doncs no crec que afecti molt si és un tio o una tia, sinó a si tenim coses en comú o no. Per molt que hi hagi bon o mal rollo, si no hi ha xitxa en comú… no hi ha res a fer. No ho crec, cremava les barbies del 100 pessetes, que eren buides per dins. No ho feu a casa! El plàstic calent crema molt!! :P Sí, són molt metrosexuals, però els nens petits no saben què vol dir això. Doncs perquè la resta es van fer de la Horda, tots elfs de sang metrosexuals perduts i… no sé, tampoc em feia massa ganes ser “dels dolents”, així que vaig fer-me un tauren, que tenen el rollo hippie de “pau i amor” i “un poc ecologista”. No, no em va decebre el final de Lost, però vaig trobar que podrien haver explicat més coses. Sí, els dinosaures molen, reina… I sí, les patates dominaran el món perquè s’han aliat amb les patates deluxe sucades en salsa del mcdonald’s.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dv 14 Feb 2014 - 20:57

Gooraa escrigué:1. Si t'haguessis de casar amb una noia de Bleach, qui seria i per què? No se val dir la Matsumoto i pel pitram 77 *Gooraa vidente mode on* has de donar una resposta convincent ewe
Em sap greu, però no seria amb un tipus Rukia: això està molt bé per tenir-la d’amic. Doooncs supòs que algú catxondo, amb qui puguis confiar, i a Bleach no hi ha cap tia aixi... Posem una tipus Kushina de Naruto (?) no ho sé.

Gooraa escrigué:2. Quin ha sigut el millor FF que has jugat i per què? I el millor personatje? I el pitjor FF?
Només he jugat al primer, segon, VII, VIII (molt poc), X i X-2. I diria… que o n’Auron del FFX o en Red XIII del FFVII. En clau de conya, en Caith Sith del VII xD. El pitjor personatge... Na Rikku del FFX? No sé què dir-te.

Gooraa escrigué:3. Cançó que més t'hagi motivat ever, que hagis tingut més enganxada que cap altre i que no hagis pogut evitar ballar all the time, d'aquelles que fins i tot t'acabaven dient: Osti tio deixa ja la cançó... N'has tingut alguna? Si es que no, quina és la que més de totes que has tingut enganxada i per quant de temps?
Carai tu, quines preguntes més difícils!! No sóc massa d'escoltar música, encara que una temporada em va pegar per escoltar aquesta al cotxe:
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dv 14 Feb 2014 - 20:58

Takiko escrigué:1. Per què vas triar el nom de Minato quan et vas registrar? Qué és el que més t'agrada d'ell? La següent pregunta és spoiler de Naruto, si no sabeu qui és el Minato a Naruto no la llegiu!Smile

Spoiler:
És un tio que mola molt, no trobes? Encara no havia definit un personatge preferit de Bleach, però tenia molt clar que en Minato era el que més mola de Naruto, així que així es va quedar. M’agrada molt que sempre està tranquil, sempre sap que ha de fer i ho té tot calculat.
Spoiler:

Takiko escrigué:2. On i com et veus d'aquí 5 anys?
Assegut davant un ordinador xD. No, ara en sèrio, no sé de què vull acabar currant: estic considerant seguir endavant amb desenvolupament de software, així que dissenyaria coses frikis; però també considerava donar classes… Bé, fora de l’àmbit professional, esper haver fugit de casa dels meus pares xD

Takiko escrigué:3. Com creus que acabarà Bleach? Creus que veurem tots els Bankais que falten i que Tite ens explicarà tots els misteris, o que per contra ens trollejarà i no ens explicarà ni la meitat del que volem saber?
Trob que hauria d’explicar tots els misteris que hagi d’explicar, però tampoc fa falta que ens faci una “enciclopèdia”. Pens que té a veure amb Lost, no sé si l’has vista, però hi ha coses que si no es contesten, tampoc passa res: si no vèiem el bankai de n’Unohana no passava res, per exemple. Ara bé, estic segur que n’Urahara tendrà un paper clau en el final Wink.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 15:23

Javi Ciffer escrigué:Què t'agrada beure quan vas de party hard?
Herbes dolces per començar i llavors, el que em donin xD, pomada o el que sigui. Ah! Cervesa per tots!! xD

Javi Ciffer escrigué:Si sigueres un dels millors hackers del mon quines d'aquestes opcions triaries ser?
     a) Ser un barret blanc (un hacker dels bons).
     b)Ser un barret gris (ajudar a gent fent coses il·legals).
     c)Ser un barret negre (fer fotre a algú, a empreses o al govern)
Per què? Què faries?
Buf, no crec que arribés tan lluny! A més, això del hacking és un procés tediós i que costa moltíssim arribar a algun resultat… Ara bé, si hagués de fer res, vendria els meus serveis a alguna causa noble, per tant, barret blanc xD.

Javi Ciffer escrigué:Alguna vegada lleves els USB en modo no protegido ¬¬ ?
Sí, sempre que és el meu. Quan és el d’una altra persona, sol fer-ho “bé”.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 15:25

Meina escrigué:Aqui van les meves!

- Color preferit? I per que?
Blau. No sé per què. Quan era petit ho tenia tot blau. Ara… ja m’és un poc igual. De fet, la roba m’agrada més de colors foscs: negre o marró.

Meina escrigué:- Quin va ser el teu primer anime vist? Es un dels teus preferits?
Supòs que va ser bola de drac, i sí, em va marcar bastant Wink

Meina escrigué:- Quin es l'anime amb un final més raro, o que t'hagi sorpres més el final, que hagis vist? Et va agradar?
Steins;Gate. És tot molt raro. I sí, m'ha agradat força!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 15:27

Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?
No crec que hagi vist 10 animes diferents, i crec que he anomenat més o menys tots els que he vist a les altres preguntes. Ara bé, si em permets incloure dins “anime” l’animació no japonesa, voldria destacar la sèrie de “tintín”. També em va marcar molt, i trob que el Capità Haddock és un gran personatge.
No crec que tengui un personatge preferit en global de tots els animes, sinó que em sol identificar amb el protagonista i ja està.

Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 jocs preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?
Buf… No sé què dir-te. Sóc molt dels jocs de rol, generalment, no em van altre tipus de jocs.
Em va agradar molt el FFX: trob que té una història fantàstica, i el joc està molt ben aconseguit.
Un joc que està un poc infravalorat és ESDLA: La tercera edad. La veritat és que té alguns bugs i l’argument és un poc porqueria, però la imatge i el so estan molt ben aconseguits i voldria destacar-ne especialment el sistema de joc: una passada.
Llavors, la saga Zelda en conjunt: un clàssic que no deixa de sorprendre’m. Evidentment, n’hi ha de millors i n’hi ha de pitjors, però l’Ocarina of Time, el Majora’s Mask (sí, m’agrada), el Wind Waker (no tot són gràfics sorprenents en els videojocs: té una jugabilitat increïble) i el Twilight Princess són obres mestres. No he jugat l’Skyward Sword, m’hauré de comprar una Wii xD. Finalment, em va agradar molt l’Oracle of Seasons: molt original.
I… no sé, un dels primers RPG que vaig jugar va ser el Little Big Adventure 2, quan tenia uns 8 anys. Me’l va comprar ma mare, decisió que maleïria tota la vida xD, i no vaig aconseguir passar-me’l fins uns anys després. Recentment, vaig cercar el disc, però no el vaig trobar, i me’l vaig descarregar i també em vaig descarregar la primera part (no hi havia jugat mai xD). No estan gens malament, no.
Per acabar, un poc de coses recents: he jugat els 5 primers Assassin’s Creed, però en el III em vaig cansar. La veritat és que també m’han agradat molt.
Personatge preferit? Supòs que en Link. Els Zeldas m’han marcat molt.

Haok-X escrigué:-> AMD o Intel? Debian o ubuntu?
Doncs crec que em pintau més friki del que som xD. Diguem que Intel i Ubuntu.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 15:28

IchigoBankai escrigué:-Perque t'ha atret tant l'ingress? que li trobes d'especial?
No m’ha atret tant… és l’emoció del moment xD. Està guai perquè pots jugar-hi sense haver de “jugar a un joc”: ho fas quasi sense voler. A més, si et trobes amb un altre jugador, no et trobes amb un “avatar”, sinó amb la persona, i això mola.
IchigoBankai escrigué:-Quan vas coneixer la Hanako?
Dia 11 de juliol del 2008, encara que ens havíem vist de molts petits (les nostres famílies es coneixien: és el que té Mallorca xD). Anàvem cap a un concert amb tren i bus, però no ens vam dir massa cosa.
Dia 23 d’agost del 2008, una amiga en comú ens va tornar a reunir per celebrar el seu aniversari.
Llavors el Minato va iniciar la dansa de la seducció.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 15:29

Momo escrigué:1- Que es el que mes t'agrada d'informatica?
Supòs que el mateix que a tots els que es fiquen a informàtica: que "mola". Però, realment… no sé, n’estic un poc desenganat en l’aspecte professional xD.

Momo escrigué:2- si fossis millonari que seria el primer que et compraries?
Un llibre per saber com invertir aquests milions.

Momo escrigué:3- Nyi?
No era nya?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 19:47

Isshin Shiba escrigué:1.- Situació més ridícula en que t'has trobat alguna vegada?
Doncs les carnestoltes passades ens vam posar el cosplay amb na Hanako i una de les Orihimes que va venir al primer grupal. La cosa és que quan ens vam cansar de fer el gamba vam anar a un bar un poc friki (el bosque del duende) i ens van voler fer una foto per penjar-lo al facebook, perquè feien un concurs de disfresses. Com que ja estàvem cansats i tal, elles havien deixat les perruques al cotxe i jo encara no la tenia, a més veníem sense espases ni res. Vamos, que no ens assemblàvem ni en broma xD.

Isshin Shiba escrigué:2.-Has probat el Linux?
Sí, i m’hi quedaria si no fós perquè necessit alguns programes que no són compatibles (Photoshop, Word, videojocs).

Isshin Shiba escrigué:3.- Dolç o salat?
Salat, of course.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Minato Dg 16 Feb 2014 - 19:48

Erwyn14KC escrigué:- Pel·lícula preferida? (D'anime i de no-anime)
Hm… el senyor dels anells? Star Wars IV?

Erwyn14KC escrigué:- Què és el que més t'agrada de tu?
Ostres! No m’esperava una pregunta així! Doncs… no sé… per una part em fa molta ràbia, però també m’agrada, segons com: voler-ho fer tot bé. Quan es converteix en una obsessió és mal de dur, però… sinó està be.

Erwyn14KC escrigué:- Esport preferit?
Soffing? Nah, anar a fer voltes amb bici compta?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Demanau-me coses ;) Empty Re: Demanau-me coses ;)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum