Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 571
+7
Ifrit
senbonzakura
Takiko
Kenpachi Nafi
IchigoBankai
Haok-X
Hanako
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 571
A la Societat d'Ànimes, la tinent de l'Onzena Divisió, la Yachiru Kusajishi segueix lluitant contra l'Sternritter V del punt evanescent que té l'habilitat de desaparèixer de la memòria dels seus enemics. Què pensarà la Yachiru per fer-li front?
Un nou enemic misteriós que podreu gaudir a Bleach 571, titulat Devilish Perspective en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/03/bleach-571.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 571
LooooooooL Mencanta! Gran episodi! aquesta no la esperava gens, o_o!! la Yachiru ma ben surpres i la seva habilitat m'ha molat moltissim, es cert que semblava poderosa pero com fins ara mai havia fet res i en tite va dir que no tenia pensat en res respecte a les seves habilitats, doncs no m'ho he esperat gens, en definitiva com a episodi m'ha agradat força espero que la lluiti sigui un xic mes entretinguda que la del As Nodt.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Ha molat xD
Per fi un capítol amb lletra. I curiosa l'habilitat de la nena.
Per fi un capítol amb lletra. I curiosa l'habilitat de la nena.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Ho sabiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sabia que la Yachiru havia de partir ojetes si o si, per algo és la Tinent de l'Onzena Divisió! Quincys prepare ur anus cause Yachiru Kusajishi is comiiiiin'! Aquesta lluita si que molarà i a més segur que al final apareix en Ken-chan o algú de l'Onzena ja tinc ganes que surti el de la setmana que ve.
Opino com vosaltres! Bon capitol!
M'ha agradat tant l'habilitat d'aquest nou Quincy com el shikai de la Yachiru! La veritat és que a mi també m'ha sorprés que mostrés el seu shikai, ja que no sé on vaig llegir o algu de vosaltres va dir que Tite havia dit que no havia pensat cap habilitat per ella. Per sort, o la font no era fiable o el Tite s'hi ha repensat (no m'extranyaria gens xD). Sigui com sigui, estic contenta que per fi es mostri el poder de la Yachiru, ja que des del principi ha estat un dels personatges més misteriosos de tots.
Hi ha una cosa que no he acabat d'entendre, se suposa que la Yachiru du sempre el shikai activat però no visible? Perquè quan l'ha atacat, ho ha fet amb el shikai, lo que nosaltres no el veiem... o al menys jo he entés això xD Ara a veure si ens expliquen que són cada un d'aquests éssers que formes en seu shikai (suposo que serà com el Renji o el Chad que un ataca i l'altre defensa o del Kyoraku que una espasa juga a un joc i l'altre a un altre, alguna cosa per l'estil).
M'ha agradat tant l'habilitat d'aquest nou Quincy com el shikai de la Yachiru! La veritat és que a mi també m'ha sorprés que mostrés el seu shikai, ja que no sé on vaig llegir o algu de vosaltres va dir que Tite havia dit que no havia pensat cap habilitat per ella. Per sort, o la font no era fiable o el Tite s'hi ha repensat (no m'extranyaria gens xD). Sigui com sigui, estic contenta que per fi es mostri el poder de la Yachiru, ja que des del principi ha estat un dels personatges més misteriosos de tots.
Hi ha una cosa que no he acabat d'entendre, se suposa que la Yachiru du sempre el shikai activat però no visible? Perquè quan l'ha atacat, ho ha fet amb el shikai, lo que nosaltres no el veiem... o al menys jo he entés això xD Ara a veure si ens expliquen que són cada un d'aquests éssers que formes en seu shikai (suposo que serà com el Renji o el Chad que un ataca i l'altre defensa o del Kyoraku que una espasa juga a un joc i l'altre a un altre, alguna cosa per l'estil).
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
M'ha encantat! Un shikai digne d'ella
senbonzakura- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 9
Reiatsu : 11
Buaaaaah, a mi també m'ha encantat!! Feia molt, molt de temps que no trobava un capítol tan interessant!
Puto Tite trollero, que ens va dir que no havia pensat res per a ella ¬¬ Ho peta molt la Yachiru!! També he de dir que l'Sternritter aquest és una passada! Té un poder molt interessant i original, molt poderós per ser només l'V.
Espero que, com diu el Haok, que aquesta lluita sigui més interessant que la de l'As Nodt!
Puto Tite trollero, que ens va dir que no havia pensat res per a ella ¬¬ Ho peta molt la Yachiru!! També he de dir que l'Sternritter aquest és una passada! Té un poder molt interessant i original, molt poderós per ser només l'V.
Espero que, com diu el Haok, que aquesta lluita sigui més interessant que la de l'As Nodt!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
M'ha agradat força el shikai, almenys esteticament. Si us dic la veritat no esperava que tingués un, pensava que seria com en Zaraki (mes forta i tot) i que no seria capaç encara de invocar la seva espasa.
I al paio aquest cada cop li trobo mes semblança a en Soken. Tal volta es el seu cadaver.
I al paio aquest cada cop li trobo mes semblança a en Soken. Tal volta es el seu cadaver.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Gran Yachiru ens ha sorpres molt a tots!!
Trobo que aquest shikai es perfecte per ella, aixo que sigui un nen que imita els mobiments trobo que li queda com un gua, i a mi tot hi que no me'l esperava no m'ha sorpres gaire, no m'imagino el seu shikai d'una altre manera!
Trobo que aquest shikai es perfecte per ella, aixo que sigui un nen que imita els mobiments trobo que li queda com un gua, i a mi tot hi que no me'l esperava no m'ha sorpres gaire, no m'imagino el seu shikai d'una altre manera!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Primer capitol en molt de temps que no m'esperava. El que dubto es de que tingui bankai. Quan alliberi la forma final que fotra?
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Sembla que soc l'únic al que no li ha encantat el capítol. Sorprés que la Yachiru tingui shikai ja que en Tite va dir que no tenia res pensat però no se, em sembla un tant fail que per instint de cop sapigues d'una existencia inexistent i nova cada moment. Un capitol més.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo també pensava que el poder de la Yachiru seria més tipo força bruta, però aquest m'ha agradat molt! Tinc ganes de veure aquesta lluita per saber quina força té, ha de demostrar que és la tinent de l'onzena...
Lo de la teoria del Soken s'ha de dir que molaria molt, a veure com reacciona l'Ishida
Lo de la teoria del Soken s'ha de dir que molaria molt, a veure com reacciona l'Ishida
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca