Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Noragami
+2
Nina-chan
Kenpachi Nafi
6 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Noragami
Com que no en tinc prou amb spammejar-vos pel grup del whatsapp, també creare un tema per recomenar-vos aquest meravellós anime:
Noragami
Sinopsi
Yato és un deu menor amb el somni de tenir una gran quantitat de seguidors que l'adorin i resin plegàries per a ell. Desafortunadament el seu somni està molt lluny de fer-se realitat, ja que no té ni un sol santuari dedicat a ell. Per empitjorar les coses, la única socia que tenia per ajudar-lo a resoldre els problemes de la gent acaba de renunciar. La seva divina sort només podria canviar quan es tropessa amb Iki Hiyori, qui li salva la vida. Aquest fet deixa a Hiyori en un bon lio també, per lo que es quedarà al seu costat fins que el seu problema es resolgui. Juntament amb Hiyori i el seu nou soci Yukine, Yato farà tot el que pugui per guanyar fama, reconeixement i només potser, una capella dedicada a ell també.
Estat: En emisió
Capítols: 11 fins ara + un OVA
Gènere: Acció, aventura, shonen
Imatges
Opening
És veritat que li costa arrancar i els primers capítols són una mica lents però... Doneu-li una oportunitat que val la pena!
Noragami
Sinopsi
Yato és un deu menor amb el somni de tenir una gran quantitat de seguidors que l'adorin i resin plegàries per a ell. Desafortunadament el seu somni està molt lluny de fer-se realitat, ja que no té ni un sol santuari dedicat a ell. Per empitjorar les coses, la única socia que tenia per ajudar-lo a resoldre els problemes de la gent acaba de renunciar. La seva divina sort només podria canviar quan es tropessa amb Iki Hiyori, qui li salva la vida. Aquest fet deixa a Hiyori en un bon lio també, per lo que es quedarà al seu costat fins que el seu problema es resolgui. Juntament amb Hiyori i el seu nou soci Yukine, Yato farà tot el que pugui per guanyar fama, reconeixement i només potser, una capella dedicada a ell també.
Estat: En emisió
Capítols: 11 fins ara + un OVA
Gènere: Acció, aventura, shonen
Imatges
- imatges:
- Estúpid i sexy Yato...
...amb un seiyu molt especial
El trio calavera:
Opening
- opening complert:
El cantant està per sucar amb pa
És veritat que li costa arrancar i els primers capítols són una mica lents però... Doneu-li una oportunitat que val la pena!
Re: Noragami
Jo el segueix-ho des de que va començar i ara m'he enganxat al manga també
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Edat : 27
És un anime que esta prou bé, no m'agraden massa la forma dels esperits dolents, però el Yato mola molt.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
La veritat es que porto un temps que el vull veure per que pe'l tumblr veig que en penjen forçes imatges i sembla guai!!
Merci per recomanar-lo!!
Merci per recomanar-lo!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
No t'oblidis de l'ending perquè també és boníssim ja que és de Supercell (Guilty Crown, Psycho-Pass, Bakemonogatari, etc.)
ED- Heart Realize
ED- Heart Realize
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Em sona molt d'haver sentit parlar d'aquest anime per la definició. Cap a la llista!
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
No sabia que l'ending fos de Supercell també, però definitivament mola molt. La forma dels ayakashi em semblen una manera de fer més cucos els hollows x)
Acabo de veure l'OVA i és relleno merdós...
XD Sí, encara que tmb surt en el mangaKenpachi Nafi escrigué: No sabia que l'ending fos de Supercell també, però definitivament mola molt. La forma dels ayakashi em semblen una manera de fer més cucos els hollows x)
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato