Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a la Gooraa EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a la Gooraa EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a la Gooraa EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a la Gooraa EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a la Gooraa EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a la Gooraa EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a la Gooraa EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a la Gooraa EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a la Gooraa EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a la Gooraa

+4
Victor Kudo
Meina
Wely Gin
Gooraa
8 participantes

Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dt 8 Abr 2014 - 15:33

DADME HAMOL PLS. Vull molta eroticitat en forma de pregunta Pervertmoon
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Wely Gin Dt 8 Abr 2014 - 16:15

Aquí van les meves!

- Per què t'agrada tant l'Ichigo? Et va començar a agradar des del principi de la sèrie o va ser al cap d'un temps? Què és el que més t'agrada d'ell? I el que menys? Amb qui creus que acabarà -en el sentit sentimental-, amb la Rukia, l'Orihime, sol, o amb algú altre? A tu com t'agradaria que acabés? A part d'ell, quin altre personatge de Bleach t'agrada més i per què?

- Si visquessis al món de Bleach i tinguessis l'opció d'escollir la teva raça, series una shinigami/quincy per ser poderosa/protegir els teus/fer plans malvats, etc o preferiries ser una humana i viure una vida tranquil·la enfora del camp de batalla?

- (Ara he vist la teva idea de proposar un sol personatge per lo del concurs de dibuix) Dels bankais que queden per mostrar, quin és el més t'intriga? Escolliries aquest personatge per lo del concurs? Creus que tardarà gaire a sortir o -més ben dit- creus que arribarà a mostrar-se?
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Meina Dt 8 Abr 2014 - 16:44

1- Quin es el teu color preferit? I per que? Personatge (de qualsevol anime) amb el que et sents més identificada, i per que? i de bleach amb quin et sents més identificada i també per que?

2- Primer anime que vas veure? Quin es l'anime que més t'ha marcat de tots? i quin anime diries a tothom que ha de veure? Quin ha sigut el manga i l'anime que més t'ha traumat?

3- Com es que vas decdir fer-te la captana de la 3a divisio? Que es el que més t'agrada d'aquesta divisio?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Victor Kudo Dt 8 Abr 2014 - 17:11

Prepara't per les meves preguntes level hard e.e

-  Trobes a faltar que no estigui per fer-te la feina (e.e)? Creus que m'explotaves molt? A que era el millor tinent? Segur que t'agradava que et portes Cacaolat pels matins (la poma és molt mainstream).

Ara en serio:

- Crec que t'agrada una mica l'Ichigo (una mica només Pervertmoon), que en penses de que sigui Humà,Shinigami, Vizard, Quincy, Fullbring? Com creus que sera el nou Bankai amb les dues Zampakuto? Creus que el Tite el mostrarà com a Quincy? Per què et consideres Ichiruki? El Haok va possar una foto on sortia Rukihime, creus que ho petaria més? Per què?

- Un dia de cop tenim una apocalipsis zombie (coma Highschool of Dead però amb menys pits), Com reaccionaries? Imagina't que pots crear un arma contra els zombies, com seria? Quin paper tindria cadascú dels que participem a les entrevistes? Creus que la culpable seria l'Eustaquiah? Humanitat vs Zombies, qui guanya?

- Si fossis inmortal i puguesis ser a més d'un lloc alhora que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Takiko Dt 8 Abr 2014 - 19:22

Aquí van les meves!  :crit: 

1-Com creus que serà el final de Bleach? Creus que Tite ens trollejarà amb el final?

2- On i com et veus d'aquí a 5 anys? Ja saps que vols estudiar? Ets més de lletres o de ciències?

3- Ja sabem que t'agrada la parella Ichigo-Rukia (com a mi Content), però que et pareix la relació homosesuá incestiva Ichigo-Ishida? Quina altra parella de Bleach t'agradaria que es formàs? I quina no t'agradaria gens ni mica? Quina creus que seriala relació amorosa més estranya?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Isshin Shiba Dt 8 Abr 2014 - 22:40

1.-Situació més ridícula de la teva vida?
2.- De que ve el nom Gooraa?
3.- Què odies més?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Hanako Dc 9 Abr 2014 - 10:14

Ola k ase hamol? Preguntes en mode hard o k ase? Aquí en tens les meves!! Hanako


1. La Gooraa com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat a l'Orihime cridant "Kurosaki-kuuuuuuuun!!"? Quina és la teva filosofia de vida? Quines coses t'agraden més? I quines menys? Què no podries perdonar de cap de les maneres? Hi ha alguna paraula que et faci molta gràcia com sona i et faci riure? Quina és la cosa més cruel que has fet mai? Si tinguessis una gamba a una peixera, quin nom li posaries?

La Gooraa com a otaku master
Quins animes que t'hagis vist darrerament t'agraden més? I quins menys? Què faries perquè tornés l'anime de Bleach? Creus que el Tite Kubo maltracta l'Ichigo o creus que li fa un tracte just com a protagonista? Fa molt de temps que no surt, què creus que estarà fent? Personalment l'Ichigo és un dels pocs protagonistes que em cauen bé, per què creus que és? Creus que és carismàtic? Posem que al final acaba Bleach i no es resol amb qui queda l'Ichigo. Com reaccionaries? I ara la pregunta que estaves esperant: no creus que la Rukia no hauria de tenir bankai? És més, no creus que la Rukia hauria d'estar més pendent del seu Capità ultraeròtic i no anar tant per lliure?

La Gooraa com a receptora de preguntes random
Si haguessis de fer un manga amb l'Eustaquia com a protagonista, quin seria l'argument? Seria gore, shonen, shojo...? Creus que seria un èxit de vendes? Rebries premis per la teva obra? Què faries amb els diners dels premis? Per què cosplay de Soi-Fong? Creus que l'Uki-Fong és possible? I el Senju-Fong? Quin membre de la Divisió Zero t'agrada més? Per què el Mayuri es maquilla si està bo sense maquillatge? Imagina't que ets el Tite Kubo per un dia i has de trollejar a full amb el manga (només pots trollejar, no s'hi val posar Ichiruki): Com ens trollejaries?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  IchigoBankai Dc 9 Abr 2014 - 12:25

1- Digues una frase molt mascle:


2-La situació més ridícula de la teva vida i la més agradable també, per amenitzar .



3- llibre preferit?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dg 13 Abr 2014 - 0:42

I'll start~

PREGUNTES DE LA WELY


- Per què t'agrada tant l'Ichigo? Et va començar a agradar des del principi de la sèrie o va ser al cap d'un temps? Què és el que més t'agrada d'ell? I el que menys? Amb qui creus que acabarà -en el sentit sentimental-, amb la Rukia, l'Orihime, sol, o amb algú altre? A tu com t'agradaria que acabés? A part d'ell, quin altre personatge de Bleach t'agrada més i per què?

L’Ichigo m’encanta tant físicament com mentalment per moltíssimes raons. Per començar, físicament és guapo, no és taaan alt però tampoc tan baixet, i lo millor, que és pel-taronja *-* I mentalment, m’encanta per com va madurant al llarg de la sèrie i el seu altruisme.
Al principi de la sèrie em va començar a agradar ell ja que, a part de que em segueix agradant ara, només havien aparegut l’Isshin, en Chad… I cap d’ells era del meu estil diguem-ne xD Més tard va aparèixer en Hitsugaya i això va fer que el meu favoritisme cap l’Ichigo trontollés, em vaig adonar que en Shiro m’encantava mentalment, i físicament el seu color de cabell i ulls… Però que el meu primer amor va ser l’Ichigo i desde aleshores és ell qui m’encanta :P
El que més m’agrada de l’Ichigo, com ja he dit, és la seva maduresa que va variant al llarg de la sèrie. Al principi se’l veu com un nano inexpert que vol salvar a la seva família, sense importar el què i perdent la paciència molt ràpidament, però després madura i veu que ha fe fer les coses bé sense perdre els nervis per aconseguir l’objectiu que realment vols. El que menys m’agrada... És difícil perquè d’ell m’agrada tot, però si he de posar una cosa en l’últim lloc posaria el seu ceny, crec que es diu, que sempre el té arrufat xD Quan en Kon es fica al seu cos y no arrufa les celles està molt més guapo, tot i que de vegades, això li dona molt atractiu.
Sincerament, crec que l’Ichigo acabarà sol. En Tite va voler donar la típica competició ichiruki-ichihime, ja que molt probablement, si no hagués fet que l’Orihime estigués enamorada de l’Ichigo, no hi hauria aquesta petita baralla per parelles, ja que era molt clar que l’ichiruki anava a existir estiguin o no enamorats per ser els protagonistes. A mi m’agradaria que acabés amb la Rukia, son molt bufons junts i, com ja sabreu, amb respecte a tots els fans ichihimistes o a tothom que li agrada l’Orihime, trobo que es una ploramiques que només vol ser salvada pel seu “princep”. Però bé, això ja és un altre tema xD
Un altre personatge de Bleach que m’encanta és la Rukia, de fet és la meva preferida, al principi em recordava a mi, molt borde, petita, bruta i bastant marimacho, m’identifico bastant la veritat. També m’agraden l’Ulquiorra, en Shiro, en Shinji... I em deixo fijo, sempre que em pregunten pels meus preferits em deixo algun per allà xD



- Si visquessis al món de Bleach i tinguessis l'opció d'escollir la teva raça, series una shinigami/quincy per ser poderosa/protegir els teus/fer plans malvats, etc o preferiries ser una humana i viure una vida tranquil·la enfora del camp de batalla?


Aquesta pregunta me la vaig fer quan vaig haver d’escollir el meu personatge de rol. Suposo que la gent agafaria l’opció de ser humà i viure pacíficament com fan ara, però si parléssim de tenir una oportunitat d’entrar en un món on els shinigamis existissin, m’encantaria ser un d’ells, un com l’Ichigo, que pogués alternar la seva vida quotidiana amb la vida de shinigami, per protegir les persones que estimo, la meva ciutat, etc. I sincerament, no crec que sigui gaire ambiciosa així que em donaria igual el meu rang, tot i que quan més alt millor ja que suposaria que tinc més poder i les persones que estimo podrien estar més segures al meu costat.




- (Ara he vist la teva idea de proposar un sol personatge per lo del concurs de dibuix) Dels bankais que queden per mostrar, quin és el més t'intriga? Escolliries aquest personatge per lo del concurs? Creus que tardarà gaire a sortir o -més ben dit- creus que arribarà a mostrar-se?



Havia pensat fer-lo d’un personatge que escollim entre tots, com una mena d’enquesta amb la llista de personatges que es proposessin i fer-lo. En principi m’hauria agradat la Rukia, però hem arribat una mica tard xDDDDD Així que el que més m’intriga i el que escolliria per fer el concurs seria l’Ukitake, claríssim.

I sobre lo de sortir... Doncs no estaria malament que en Tite els acabés mostrant tots, ha d’entendre que tots tenim favoritismes per tant volem veure els poders de tots i cada un dels personatges, oi? I parlant de l’Ukitake, trobo que si, encara li falta per sortir a la llum.
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dg 13 Abr 2014 - 0:43

PREGUNTES DE LA MEINA

1-      Quin es el teu color preferit? I per que? Personatge (de qualsevol anime) amb el que et sents més identificada, i per que? i de bleach amb quin et sents més identificada i també per que?
 
El meu color preferit és el lila, o fosc o clar, però res de tonalitats roses, més bé tirant cap a tonalitats blaves per entendre’ns. Abans era el blau, però en entrar al foro es va obrir la xatbox i tots vam escollir un color per la nostra lletra. No sé perquè, em va cridar més l’atenció agafar el lila que no pas el blau, i a partir d’aquell moment em va començar a agradar més i més el lila, fins ara, que tinc una petita obsessió amb ell: Les parets de la meva habitació són liles, el meu armari, les meves sabanes, la meva cortina, un puff d’aquests per seure’s, ulleres, una ronyonera, samarretes, una canellera, gorres, una seta d’aquestes del Mario... Fins i tot el tipp-ex xDDDDDD
 
Aquesta part de la pregunta és molt difícil...  El meu caràcter s’assembla molt a la Sekai d’School Days, però al final acaba sent bastant odiosa  i es torna boja...  Així que altre que s’assembla a mi seria la Kagome d’Inuyasha :3Pel seu caràcter, la seva manera de fer les coses i la seva sensibilitat.
 
De bleach com abans he dit vindria a ser la Rukia per la seva manera de ser també, tot i que a ella la sensibilitat la mostra quan li surt del c*** (?)


2- Primer anime que vas veure? Quin es l'anime que més t'ha marcat de tots? i quin anime diries a tothom que ha de veure? Quin ha sigut el manga i l'anime que més t'ha traumat?

 
El primer va ser Kimagure Orange Road!!! Em va encantar per cert *^*
 
L’anime que més m’ha marcat evidentment és Bleach perquè gràcies a això, us conec a tots vosaltres, els altres animes han sigut els típics que els veus perquè et criden l’atenció, t’agraden i es queden a la teva llista d’animes vists.
 
Jo sempre he dit que s’ha de veure Inuyasha, va ser de tots els primers animes que vaig veure, el que més em va agradar i molt probablement el causant de que l’anime m’agradi.
 
Mangas i/o animes traumàtics... buff... Podríem dir que Soul Eater s’emporta la palma en paranoic, quines menjades de cap per entendre-ho i quines coses més rares pls xD


3- Com es que vas decdir fer-te la captana de la 3a divisio? Que es el que més t'agrada d'aquesta divisio?


Quan vaig registrar-me al foro vaig veure que hi havia un rol i volia intervenir-hi, aleshores vaig preguntar a la Hanako com funcionava, m’ho vaig llegir tot i a l’hora d’escollir una divisió m’ho vaig haver de mirar vegades i vegades, perquè les que volien ja no estaven vacants. De les que quedaven, la que més em va agradar va ser la 3, no té perquè, simplement la vaig veure i pum xD A més, els càrrecs que tenen i tot això m’agraden! :3Gràcies a això ara també li tinc molt de carinyo al número 3.
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Hanako Dg 13 Abr 2014 - 0:54

Gooraa escrigué:
Havia pensat fer-lo d’un personatge que escollim entre tots, com una mena d’enquesta amb la llista de personatges que es proposessin i fer-lo. En principi m’hauria agradat la Rukia, però hem arribat una mica tard xDDDDD Així que el que més m’intriga i el que escolliria per fer el concurs seria l’Ukitake, claríssim.

I sobre lo de sortir... Doncs no estaria malament que en Tite els acabés mostrant tots, ha d’entendre que tots tenim favoritismes per tant volem veure els poders de tots i cada un dels personatges, oi? I parlant de l’Ukitake, trobo que si, encara li falta per sortir a la llum.

Et cases amb mi?? Vermell
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dg 13 Abr 2014 - 1:19

Hanako escrigué:
Gooraa escrigué:
Havia pensat fer-lo d’un personatge que escollim entre tots, com una mena d’enquesta amb la llista de personatges que es proposessin i fer-lo. En principi m’hauria agradat la Rukia, però hem arribat una mica tard xDDDDD Així que el que més m’intriga i el que escolliria per fer el concurs seria l’Ukitake, claríssim.

I sobre lo de sortir... Doncs no estaria malament que en Tite els acabés mostrant tots, ha d’entendre que tots tenim favoritismes per tant volem veure els poders de tots i cada un dels personatges, oi? I parlant de l’Ukitake, trobo que si, encara li falta per sortir a la llum.

Et cases amb mi?? Vermell

No fa falta que ni m'ho preguntis, saps de sobres la resposta xurri Blush
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dg 13 Abr 2014 - 1:54

PREGUNTES DE’N VICTOR

-  Trobes a faltar que no estigui per fer-te la feina (e.e)? Creus que m'explotaves molt? A que era el millor tinent? Segur que t'agradava que et portes Cacaolat pels matins (la poma és molt mainstream). 

Torna a la divisió pls, era massa guai, jo era estirada al meu despatx sense fer res amb l’aire condicionat i dormint fresqueta... JO? EXPLOTAR-TE? QUE VA. Tu feies la teva feina (???????????) I trobo a faltar els cacaolats de bon matí amb els papers tots ben ordenadets, torna ;/////; -He de confessar-te que agafava una poma sempre que no miraves, es que només em portaves cacaolat i doncs tenia gana, mala persona.-


Ara en serio:

- Crec que t'agrada una mica l'Ichigo (una mica només ), que en penses de que sigui Humà,Shinigami, Vizard, Quincy, Fullbring? Com creus que sera el nou Bankai amb les dues Zampakuto? Creus que el Tite el mostrarà com a Quincy? Per què et consideres Ichiruki? El Haok va possar una foto on sortia Rukihime, creus que ho petaria més? Per què?


Una mica només eh! xD Doncs m’agrada molt que sigui humà-shinigami, amb lo de vizard ho van petar bastant, molava que fos una mica alternatiu a més les màscares eren molongas... Amb lo de Fullbringer ja es van motivar massa i amb lo de Quincy ja es van fumar uns quants porros,  no mola que sigui de tot, amb tanta barreja li ha hagut d’explotar el cos, és com si posem mentos amb coca-cola, fanta, 7up i per omplir una mica de xocolata. AMB AIXÒ TENS MAL D’ESTOMAC PER DIES I DIES.
El seu bankai molarà un ou, amb les dues espases ciclades i obrint caps a tot Déu, vull veure’l ja *-* Això de Quincy és més complicat, potser té relació amb el seu pròxim bankai, no creus?
Em considero ichiruki perquè com bé ja he comentat, l’Orihime no em cau gens bé, i no li pega per res a l’Ichigo. En canvi una dona com la Rukia l’espavila i li dona les forces, “és el seu raig de llum” i sense raig de llum no hi ha ombra, sorry ichihimistes xD
YURI*-* Però la Rukia amb l’Orihime no xD La Rukia acabaria farta de l’Orihime per la seva manera de ser, com a amiga si perquè és la típica noia fueltota i la més dèbil, però com a parella acabarien a ostia limpia fijo.
 

- Un dia de cop tenim una apocalipsis zombie (coma Highschool of Dead però amb menys pits), Com reaccionaries? Imagina't que pots crear un arma contra els zombies, com seria? Quin paper tindria cadascú dels que participem a les entrevistes? Creus que la culpable seria l'Eustaquiah? Humanitat vs Zombies, qui guanya? 


QUINA XULADA *-* Els canis i les xonis moririen per la seva falta d’intel·ligència i seria un món millor on només la eròtic and intelligent people sobreviuria.
L’arma la tinc claríssima, la forma seria com la pistola de portals de Portal 2,  i tiraria rajos que deixarien cecs als zombies, i confusos, i a l’estona es pegarien entre ells i moririen, YUJU!
Seria TAAAAN divertit veure com les xonis i els canis, i ara els swaggies aquests que estan de moda, cauen a mans de zombies hambrientos... veure com criden per demanar ajuda però veure que tot déu passa d'ells.... SERIA TAN GUAY!!!


- Si fossis inmortal i puguesis ser a més d'un lloc alhora que faries?

Em fotria bastant ser immortal ja que  viure eternament ha de ser molt pesat, veure com la gent que estimes es va morint, i no pots fer res per evitar-ho quan saps que tu viuràs eternament, et quedaràs sol i no hi ha pitjor condemna que la solitud. Si pogués anar a més d’un lloc alhora estaria amb les persones que estimo SEMPRE ja que aprofitaria tot el temps per estar amb elles i després estaria donant la volta a tot el món, coneixent tots els llocs guays com Japó, San Francisco, Las Vegas, NY, Corea...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dl 14 Abr 2014 - 2:31

PREGUNTES DE LA TAKIKO

1-Com creus que serà el final de Bleach? Creus que Tite ens trollejarà amb el final?

Evidentment aquest Tite està fet tot un troll. Encara que mai m’he parat a pensar seriosament com seria el final des del punt de vista de l’autor, a mi m’agradaria que l’Ichigo no fos capità general, que es quedés com a un shinigami reconegut i especial als demés, un noi que pot anar al món humà perquè té allà els seus amics, però viure a la SS. I evidentment que hi hagin parelles like ichiruki, hitsuhina, kyotake (?) o YoruFong (????)
Tot i que realment penso que Bleach acabarà d’una manera molt normal, no hi haurà couples, s’exterminaran els quincys, la SS viurà en pau i l’Ichigo perdrà els seus poders i es quedarà a viure al món humà, i si no perd els poders doncs com els hollows no s’hauran extingit doncs es quedarà matant els hollows de Karakura i tenint allà la seva vida normal.


2- On i com et veus d'aquí a 5 anys? Ja saps que vols estudiar? Ets més de lletres o de ciències?

Sincerament no tinc ni “zorra” idea de que vull fer xD Tinc claríssim que soc més de lletres, de fet estic fent el batxillerat social-humanístic (sí, és una barreja estranya, com que tinc una espècie de fòbia a les matemàtiques no en faig, i faig llatí, però en comptes de fer literatura i grec, faig economia i empresa. Sí, soy espacial.
Últimament m’he estat rumiant molt què fer i què deixar de fer, i he arribat a la conclusió que de moment em trauré el batxillerat i després m’agradaria fer alguna cosa d’audiovisuals, imatge i so, o creació de videojocs i coses així. Així que quan acabi el batxillerat miraré molt bé cap on puc anar, si carrera universitària d’alguna coseta així o cicle superior, això comptant que passi de curs i aprovi i tot això... Realment no et puc dir com em veuré d’aquí 5 anys, estic massa centrada en el present.



3- Ja sabem que t'agrada la parella Ichigo-Rukia (com a mi ), però que et pareix la relació homosesuá incestiva Ichigo-Ishida? Quina altra parella de Bleach t'agradaria que es formàs? I quina no t'agradaria gens ni mica? Quina creus que seriala relació amorosa més estranya?


Ichigo-Ishida no peguen ni amb cola xD A part d’això, que seria incestiva... (gahd). Me’ls imagino com a parella tota l’estona barallant i no crec ni que duressin 5 minuts junts xD
Com ja he dit abans, m’agradaria que es formés Hitsugaya-Hinamori, Ukitake-Kyoraku i Yoruichi-Soi Fong, una heterosesuá i altres dos homosesuás (yaoi i yuri Love) i m’hagués agradat un Orihime-Ulquiorra but la incompatibilitat... A part de que l’Ulqui és mort *cries*
No m’agradaria gens ni mica que es formés Ichigo-Orihime (com era evident) ni Hitsugaya-Karin. Donaré arguments molt estúpids però vàlids per a mi: Jo veig l’Ichigo com el típic noi que necessita una empenya i aquesta empenya se la dona la Rukia i no una noia que només fa que plorar i fins i tot ella ho diu, és dèbil. I millor no parlem del HitsuKarin... Vale que en Hitsugaya aparenta l’edat de la Karin, però pls, jo els veig com a germà gran i germana petita (En Shiro sembla més germà que l’Ichigo xD) I no sé perquè es va formar la parella aquesta... Suposo que per aquell capítol-relleno on jugaven un partit de futbol. Accepteu-vo, HitsuKarin fans, this is not real.

Relacions amoroses extranyes... Diré disbarats xD però us imagineu un Kenpachi-Kon, un Hanataro-Matsumoto o un Yamamoto-Yachiru (LOL AQUEST ULTIM ÉS PEDERASTIA 100%) Crec que podria dir mil i una couples més d’aquestes que te’n pots emportar les mans al cap xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dl 14 Abr 2014 - 2:32

PREGUNTES DE L’ISSHIN

1-.-Situació més ridícula de la teva vida?


Doncs no te la sabria dir la veritat, no m’han passat gaires coses ridícules, recordo una (no recomanable llegir si esteu menjant alguna cosa) que quan era petita (tindria uns 5-6 anys) era a l’escola quan jugàvem a fer animals, quan jo era fent el gat i de sobte vaig esternudar i va sortir una quantitat elevada de mocs i tots van riure de mi. (LOL no és una situació ridícula perquè era petita i és comprensible però si que és una anècdota graciosa xDDDDDDDD)



2.- De que ve el nom Gooraa?



Estava buscant un nom original per tenir de nick a tots els llocs, però això se’m va acudir quan em vaig voler registrar en Habbo. A base de pensar i pensar se’m va acudir Gora, però com era evident, el nom ja estava agafat. Vaig pensar en posar-me Goora, però no m’agradava com quedaven 2 lletres o i una lletra a, així que vaig afegir una a al final i va quedar Gooraa, el nom a Habbo era disponible i així per costum em vaig registrar als llocs amb aquest nom :]



3.- Què odies més?



Si he de fer una llista, quedaria més o menys així:
-Odio amb tot el meu cor a les persones que em diuen mentires quan ja sé tota la veritat, em dona molt coratge.
-Però a part d’allò, odio que passin de la meva cara quan estic parlant seriosament, o s’ho prenguin a broma.
-Que em responguin amb un: Y?
-Els canis i les chonis, sobretot els/les del meu institut, no hi ha cosa més repugnant ni més escòria que les persones així, que van pel carrer inclús amb uns amplificadors perquè s’escolti el reggaeton aquest a tota pastilla, vomito.
-La gent que conta tota la seva vida per Feisbuk. Es com si els comprengués o alguna cosa. Es entrar i veure estats de chonis: “NunKa sÚpystÈ lo K pëRdýsTè x déjÀrMe ýr!! :$” i així és com er Jonah y la Jenyh cortaron.
-Les matemàtiques, em fan venir un dolor de cap impressionant als 5 minuts d’estar fent-ne, DESAPAREIXEU, TUMORS MALIGNES!
-Els kiwis em fan vomitar (seriously)

-Finalment, quan diuen que, per exemple, vaig dir sí en comptes de no, o no vaig dir x cosa quan si que la vaig dir. Sembla molt de caprici de nena petita, però si la gent fa això em fan sentir invisible, que parli per les parets i les meves paraules no tinguin significat.
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dl 14 Abr 2014 - 16:01

PREGUNTES DE LA HANAKO

1.        La Gooraa com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat a l'Orihime cridant "Kurosaki-kuuuuuuuun!!"? Quina és la teva filosofia de vida? Quines coses t'agraden més? I quines menys? Què no podries perdonar de cap de les maneres? Hi ha alguna paraula que et faci molta gràcia com sona i et faci riure? Quina és la cosa més cruel que has fet mai? Si tinguessis una gamba a una peixera, quin nom li posaries? 


Odio més un episodi de Bleach amb l’Orihime cridant KUROSAKI KUUUUUN evidentment, perquè no espero tota una setmana per veure/llegir a una nena cridar un nom vint mil cops amb un to de veu moooolt irritant. Els dilluns ja no afecten, ja són més lights perquè t’hi acabes acostumant, arriben vulguis o no i alguns són més guais que d’altres. Ara, el combo máximo seria un dilluns del de matí amb l’Orihime cridant KUROSAKI-KUUUN! Us imagineu posar-vos-ho de despertador? Jo crec que acabaria trencant no només el mòbil xD
 
La meva filosofia de vida sempre s’ha resumit en una frase, va variant segons l’etapa que estigui passant, i fa poc he trobat una que m’agrada moltíssim i trobo que té tota la raó per a que una persona arribi a estar bé anímicament: “La vida se basa en sumar las veces que te hacen daño y restar las veces que tú lo haces. E intentar que siempre te dé negativo.” Tot i així, sempre he tingut una frase en ment, és la de la meva firma també i ho diu la meva ídola: “Sigue a tu corazón.” Trobo que té raó perquè ningú pot arribar a ser feliç si fa cas només al cervell, ja que al cor no li agradarà, i recordem que sentim amb el cor, el cervell només ens diu si està bé o malament. És una llàstima que no vagin connectats, la vertiat.
 
Les coses que m’agraden més són dormir (soc molt marmota, fa poc vaig dormir des de la 13:30 que vaig arribar a casa de l’escola fins les 15:00 que em van despertar per menjar, i de les 15:30 fins les 19:30, vaig perdre tot el dia dormint però va valer la pena xD) escoltar música mentrestant soc a l’ordinador, viciada a Twitter of course [Inserte vicio a Twitter aquí.] i quan no soc escoltant música ni a Twitter o a altres llocs, miro anime.
 
Coses que m’agraden menys, doncs suposo que les típiques, avorrir-me, tenir problemes (això s’ha convertit en rutina per a mi, desgraciadament) i que... hi hagi verdura o peix per menjar, aquesta ja és una situació d’aquelles que vols tirar-te per la finestra per no menjar-ne. El meu remat seria que per postres hi hagués kiwi, eks... m’entren arcades de pensar-ho i tot, puaj.
 
Seria capaç de perdonar una traïció si sé que realment aquesta persona es penedeix d’haver-ho fet, però no podria perdonar una agressió intencionada mai. Soc una persona que intenta comprendre a les demés, per tant hi ha poques coses que no pogués perdonar, això sí, les puc perdonar, però de cap de les maneres oblidar. Como dato, soc bastant rancorosa amb els mals que em fan xD
 
Doncs em fa molt gràcia com sona Pimpollo, és dir-la i escoltar-me a mi descollonant-me sola xD Va haver-hi una temporada que posàvem motes als profes, i a un li vam posar Pimpollo i cada cop que el veiem i em recordaven lo de Pimpollo em descollonava a la seva cara.
 
La cosa més cruel que hagi fet mai... Doncs ara que ho dius ni idea, segurament alguna broma pesada. Recordo que a una amiga, entre una altre amiga meva i jo, li vam agafar el portàtil de l’escola perquè sempre se’l deixava a sobre de les taules a l’hora del pati i se l’acabarien robant, aleshores el vam decidir guardar a la taquilla de la meva amiga per a que quan pugés del pati no se’l trobes, va ser molt guapa la seva reacció i molt guapa l’ostia que ens va donar després de descobrir la veritat i l’espant que es va portar xD. I si ignorar wazas de persones que no em cauen bé, conta com a cruel, doncs perfecte. Però de forma hardcore, entrant en WhatsApp, que vegi que la última connexió és després d’haver enviat el missatge i no haver-lo contestat, sí, de vegades soc bastant cruel.
 
Si tingués una gamba en una peixera evidentment li posaria Hanako perquè em recordaria moltíssim a tu, seria veure-la i automàticament venir-me la teva imatge al cap >.<




La Gooraa com a otaku master 
Quins animes que t'hagis vist darrerament t'agraden més? I quins menys? Què faries perquè tornés l'anime de Bleach? Creus que el Tite Kubo maltracta l'Ichigo o creus que li fa un tracte just com a protagonista? Fa molt de temps que no surt, què creus que estarà fent? Personalment l'Ichigo és un dels pocs protagonistes que em cauen bé, per què creus que és? Creus que és carismàtic? Posem que al final acaba Bleach i no es resol amb qui queda l'Ichigo. Com reaccionaries? I ara la pregunta que estaves esperant: no creus que la Rukia no hauria de tenir bankai? És més, no creus que la Rukia hauria d'estar més pendent del seu Capità ultraeròtic i no anar tant per lliure? 


Doncs darrerament no n’he vist gaires per falta de temps, però et puc dir que els que més m’han agradat han sigut:
-Steins;Gate
-SNK
-SAO
-Kimi Ni Todoke
I ara m’estic veient Fooly Cooly, és un poc rareta però mola, també és curta, només són 6 capítols.
 
Tots els que he vist m’han agradat, però va haver-hi un que el vaig haver de deixar perquè no m’agradava gens, no sé si era Bokura Ga Ita o alguna cosa així per l’estil, no sé perquè, potser era per l’estil de dibuix i que la trama em va semblar fastigosa...
 
Faria lo que fos per tornar a veure Bleach... Enyoro moltíssim veure l’anime, el manga també m’agrada evidentment, però necessito veure a l’Ichigo en moviment, amb les noves espases, la super guerra, NECESSITO VEURE-HO TOT. Però què cony, siguem  realistes, almenys de moment no tornarà... *se’n va a plorar a un racó*
 
Doncs jo trobo que li fa un tracte just, en pocs episodis de Bleach no veiem l’Ichigo, quasi sempre surt, i cony, jo crec que li dona massa tracte i tot, com he respós ja abans, l’Ichigo és shinigami, quincy, fullbringer, vizard [E inserte aquí todo lo posible.] i acaba rallant i molt. Està bé que sigui el que lluita contra tots els “jefes” per així dir-ho ja que és el protagonista (Aizen, Ginjo, va lluitar contra el Byakuya en el seu moment i també amb el Grimmjow i l’Ulquiorra, els dos arrancars que eren més famosos per així dir-ho d’alguna forma) i com no, és el noi especial que no és igual a ningú. En resum, se li dona massa tracte xDDDDD
 
No havia pensat en l’Ichigo últimament...  Lo més normal seria que entrenés o practiqués el seu nou bankai que segur que estarà ciclat, no estaria malament, l’hauria de dominar perquè aviat hi haurà salseo der Bueno.
 
Suposso que perquè és molt empàtic, no és gaire ambiciós com altres que només volen assolir el seu objectiu i al pobre li passa cada cosa... En veritat, la història de l’Ichigo és trista, és 1000 coses i ell ni ho sap, veu fantasmes perquè sí i veu que tothom porta una vida normal i ell no... Tot i així fa lo que sigui per protegir als seus amics, això m’encanta d’ell.  És carismàtic quan el coneixes, és dels típics nois que porten una pinta de malotes i d’hipòcrites però quan el coneixes és molt dolç.
 
Sobre el tema parelles, no m’importaria, hem de assimilar que Bleach és un shojo, no un shonen, a més, tenim “al mando” algú moooooolt troll i aquest fa que s’enamorin totes d’ell i acabi sol o amb l’Ishida Riure  però sincerament, no m’importaria, només m’importaria si quedés amb algú que no fos la Rukia.
 
A veure, tema delicat xD Sí que estic amb tu amb que la Rukia hauria d’estar més pendent de l’Ukitake i no anar tant per lliure, però personalment, opino que si que es mereix el bankai, és un personatge que portem seguint molt des d’un principi i jo ja tenia unes ganes increïbles de veure-li el bankai. Tenir el bankai i anar per lliure són coses diferents, ara que el té hauria d’anar amb l’Ukitake, és més, ara crec que tothom hauria d’estar per divisions, excepte els ferits a la 4a, hi hauria més organització i si algú estigués en perill no hi haurien aquests infarts que ens donen de si morirà o no... Lo que si que trobo és que el bankai de la Rukia és un pel meh, no sé si m’explico... Vale que és perillós i que pots morir etc, però jo el veig com un Hakuren a lo bèstia, nu sé.
 

La Gooraa com a receptora de preguntes random
Si haguessis de fer un manga amb l'Eustaquia com a protagonista, quin seria l'argument? Seria gore, shonen, shojo...? Creus que seria un èxit de vendes? Rebries premis per la teva obra? Què faries amb els diners dels premis? Per què cosplay de Soi-Fong? Creus que l'Uki-Fong és possible? I el Senju-Fong? Quin membre de la Divisió Zero t'agrada més? Per què el Mayuri es maquilla si està bo sense maquillatge? Imagina't que ets el Tite Kubo per un dia i has de trollejar a full amb el manga (només pots trollejar, no s'hi val posar Ichiruki): Com ens trollejaries?

 
Woooow Eustaquia FTW! Doncs seria un alien que va sortir a donar una volta però es va estrellar contra un satèl·lit, aleshores va anar a parar al planeta terra i tothom la menyspreava. Però allà es va trobar amb er Jonah, un extraterrestre d’altre planeta que li va passar el mateix però es va amagar per por que el trobessin i el matessin. Junts hauran de construir una nau espacial guai i tornaran al seu planeta, però en el procés s’enamoraran i saben que al final s’hauran de separar per tornar als seus planetes.... Però hi ha una part bastant gore al mig no apte per a menors de 16 anys, i a més, no tot serà tan fàcil, l’emoció serà quan l’Eustaquia i er Jonah aconsegueixin Uzis! CHAN CHAN CHAN. UNA HISTÒRIA EMOTIVA, ROMÀNTICA I VIOLENTA. PRÒXIMAMENT, UNA OBRA DE HANAKO I GOORAA!
 
Seria un èxit de vendes important, la gent l’aniria recomanant a tothom i ens tornaríem famoses, totes dues rebríem premis de Best Seller en còmics i es farien novel·les i tot... Als salons, només veuríem cosplays d’ells i de personatges secundaris, l’era de One Piece, Dragon Ball, Bleach i Naruto quedaria destruïda per l’Eustaquia Dolent
 
Em vaig escollir la Soi-Fong perquè, a part que m’agradava com a personatge, volia anar de taicho i físicament era la que més encaixava amb mi, a part de la que m’agradava més el pentinat, les armes i tot això... Per exemple, no podria anar d’Unohana perquè l’odio, i era l’alta capitana disponible, i per anar de tinent hagués anat de Rukia, però clar, jo volia el haori *capritxosa mode on*
 
L’Uki-Fong és possible evidentment, ara bé, les probabilitats que hi ha de que acabin junts són com de 0,00001%... xD Igual que el cas de Senju-Fong ( yuri Love) les probabilitats són completament nul·les, a més, que la Soi-Fong està per la Yoruichi D:
 
El meu membre de la divisió 0 preferit és la Senjumaru :arg:a més, que hi ha una noia molt eròtica que fa cosplay d’ella BlushSangVermell*convulsiona*
 
Perquè en Mayuri és imbècil, no veu que està bo així amb el cabell blau i sense pintades rares, but well, d’allà a que sigui un personatge molt raret Content
 

La best trollejada ever seria que algú sense voles trepitjes una mina topotente amb complejo de bomba nuclear i que tota la SS quedés destruïda, juntament amb el món humà, i allà s’acabés Bleach, todos muertos. TROLOLOLOLOLLOOOOOO [Inserte trollface aquí.]
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Gooraa Dl 14 Abr 2014 - 16:33

PREGUNTES DE L’ICHIGOBANKAI

1-      Digues una frase molt mascle:
 
El veritable mascle és aquell qui pertanyi al nostre gran club, ningú més és un VERITABLE MASCLE. (?????????????????)
 
2-      La situació més ridícula de la teva vida i la més agradable també, per amenitzar .
 
La situación més ridícula ja l’he respost a una pregunta de l’Isshin
 
[Doncs no te la sabria dir la veritat, no m’han passat gaires coses ridícules, recordo una (no recomanable llegir si esteu menjant alguna cosa) que quan era petita (tindria uns 5-6 anys) era a l’escola quan jugàvem a fer animals, quan jo era fent el gat i de sobte vaig esternudar i va sortir una quantitat elevada de mocs i tots van riure de mi. (LOL no és una situació ridícula perquè era petita i és comprensible però si que és una anècdota graciosa xDDDDDDDD)]
I la més agradable doncs quan sents que tens persones a les qui de veritat importes i no et volen perdre per res del món *puke rainbows però és la veritat*
 
3-      llibre preferit?
 
Si tu em dius vine ho deixo tot però digue’m vine.
 
Aquest llibre em va encantar perquè em va fer reflexionar moltíssim, està ple de coses boniques i tristes alhora, coses que li podrien haver passat a una persona que veus normal, caminant pel carrer, però ni tan sols ho saps. Em va fer saber que a vegades nosaltres ens queixem de les nostres coses, però t’assabentes d’una història pitjor que la teva i comences a tenir idees optimistes per a tu, i a adonar-te’n del patiment d’algunes persones, d’un patiment que ni tan sols se’ns havia passat pel cap.

Un altre llibre que em va agradar es diu “Un estiu amb l’Anna”, va ser lectura obligatòria a 3r d’ESO si no estic equivocada, però tot i així va ser preciós.
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Gooraa Empty Re: Entrevista a la Gooraa

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum