Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Reportatge "Món "otaku""
+3
Nina-chan
Wely Gin
Hanako
7 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Reportatge "Món "otaku""
He trobat aquesta joia audiovisual de 2007 sobre el món dels otakus i no m'he pogut estar a riure comentar-ho amb vosaltres. En realitat el reportatge rigorós fot moltíssima pena: només surten lolitas, gòtics i un chino que es mereix una pallissa.
http://www.tv3.cat/videos/94229/Mon-otaku
Bé, surt l'Asogi Jizo i la Zabimaru, és l'únic interessant del video. Què en penseu d'aquest tipus de reportatges? Considereu les lolitas i els gòtics com a otakus? Creieu que reflecteix el nostre món o que no en tenen ni zorra els que l'han fet?
http://www.tv3.cat/videos/94229/Mon-otaku
Bé, surt l'Asogi Jizo i la Zabimaru, és l'únic interessant del video. Què en penseu d'aquest tipus de reportatges? Considereu les lolitas i els gòtics com a otakus? Creieu que reflecteix el nostre món o que no en tenen ni zorra els que l'han fet?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Reportatge "Món "otaku""
A mi m'ha encantat!
En general, tots em fan peguera, en especial la lolita de Candy Candy. Per favor, solidaritat amb el pobre gat que ha de conviure amb aquest ésser monstruós i desagradable. A part de les zanpakutos, al final de tot passen algunes imatges del Saló del Manga. Espero que durant aquests anys la imatge de "otaku" hagi canviat un poc, que no m'estranya que em mirin malament xDD
En general, tots em fan peguera, en especial la lolita de Candy Candy. Per favor, solidaritat amb el pobre gat que ha de conviure amb aquest ésser monstruós i desagradable. A part de les zanpakutos, al final de tot passen algunes imatges del Saló del Manga. Espero que durant aquests anys la imatge de "otaku" hagi canviat un poc, que no m'estranya que em mirin malament xDD
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Em sembla que no en tenen ni idea XD
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Edat : 27
Ja l'havia vist aquest reportatge fa temps.
Hi ha una part dels otakus que si que són així, però és una minoria. La majoria som gent normal que ens agrada llegir cómics i veure anime. És el de sempre, els otakus tenim una fama molt dolenta, difícil d'eliminar :/
Lo millor del video és quan la Candy diu, "cuando vas de Lolita, no te van a llamar ni tia buena, ni bombón, ni cosas raras", no, això és lo que normalment diuen a les ties, serà a TU que te diran coses rares xD
Hi ha una part dels otakus que si que són així, però és una minoria. La majoria som gent normal que ens agrada llegir cómics i veure anime. És el de sempre, els otakus tenim una fama molt dolenta, difícil d'eliminar :/
Lo millor del video és quan la Candy diu, "cuando vas de Lolita, no te van a llamar ni tia buena, ni bombón, ni cosas raras", no, això és lo que normalment diuen a les ties, serà a TU que te diran coses rares xD
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Takiko escrigué:Lo millor del video és quan la Candy diu, "cuando vas de Lolita, no te van a llamar ni tia buena, ni bombón, ni cosas raras", no, això és lo que normalment diuen a les ties, serà a TU que te diran coses rares xD
Ja veus, està flipadíssima!!
El millor és el chino! El puto chino chingón i els seus aires d'ultra moderno
Hanako- Administrador
Home... Jo penso que durant aquests anys les coses han canviat bastant, potser perquè n'hi ha més, d'otakus, i es veuen com una cosa més normal, hi ha botigues de manga i productes així aquí mateix etc. però el reportatge no m'ha agradat, perquè no deixen de parlar dels otakus com a gent força rara, però no som tots així, donen una imatge errònia! XD
El chino era molt graciós XDDD Tan de dir "guai" i "fashion" m'ha recordat a la meva profe de gimnàstica
Sí, molt d'acord amb això. Jo mai he vist una lolita pel carrer, ni n'he conegut cap XDD Potser la Candy es veia a ella mateixa molt única, llavors, sent una noia que li agradava el manga i tal, però ara que hi ha més gent així es veu que la majoria som més normals, i que ella i les seves amigues lolitas són els casos extrems XDDTakiko escrigué:Hi ha una part dels otakus que si que són així, però és una minoria. La majoria som gent normal que ens agrada llegir cómics i veure anime.
El chino era molt graciós XDDD Tan de dir "guai" i "fashion" m'ha recordat a la meva profe de gimnàstica
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
puto Den Xd ,ja mi tambe m'agradaria vestir visualK , per lo altre m'he he rigut un munt perque en part jo soc aixi
pero jo no em deixo fer entrevistes montruoses com aquesta que intenten que surtin 4 frikis per riurse un poc
pero jo no em deixo fer entrevistes montruoses com aquesta que intenten que surtin 4 frikis per riurse un poc
HiKuGakupo- Chappy
- Nombre de missatges : 29
Reiatsu : 26
Edat : 25
Ubicació : per palma
Jo trobo que es diuen a ells mateixos raros, pero es que no son els unics raros, jo no crec que hi hagi ningú normal, tu vas coneixen la gent i tothom te un costat "raro" i ells en aquet reportatge es deixen com els unic raros
P.D: En l'habitacio de la tia que es feia els seus cosplays hi havia noseuants posters on sortia l'Itachi
P.D: En l'habitacio de la tia que es feia els seus cosplays hi havia noseuants posters on sortia l'Itachi
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Pareix que es fan la competència xD
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Però per què sempre agafen els més subnormals per parlar? Ah clar, que són els que van cridant l'atenció...
"Voy de trigeisha"/"Yo voy de Mokona, Piuuuuuuuuuuuuu" Per favor, pallissa urgent JA.
"Voy de trigeisha"/"Yo voy de Mokona, Piuuuuuuuuuuuuu" Per favor, pallissa urgent JA.
Hanako- Administrador
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato