Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seiyus en directe
+3
Nina-chan
Isshin Shiba
Wely Gin
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Seiyus en directe
He trobat aquest vídeo i he pensat en compartir-lo amb vosaltres! Són els actors de doblatge (a.k.a seiyus) dels personatges principals de Bleach doblant algunes escenes (randoms del principi) en directe en un teatre. La veritat és que mola molt veure persones normals amb les veus de personatges com l'Ichigo o la Rukia, i el públic ple de fangirls emocionades xD
Minut 3:23 Em moro.
Minut 3:23 Em moro.
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Re: Seiyus en directe
Yo em moro de la risa al min 3:07 xDDDD Cateuse la cara que fot el japo per poder fer la veu gaylord xD
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Ooh! Quina passada
Nina-chan- Guardià de la porta
- Nombre de missatges : 76
Reiatsu : 41
Buaaaaaaaaaaaaaaaah, m'encanta!!
M'agrada molt el món dels seiyus i si són de Bleach encara m'apassiona més! El Moritaka és completament perfecte per l'Ichigo!! La seiyu de l'Orihime quan es posa a riure... fan ganes de tapar-li la boca amb un esparadrap xDDD
PD: No entenc perquè hi ha el Komamura i no l'Ukitake A mi i a la Meina ens hauria agradat més...
M'agrada molt el món dels seiyus i si són de Bleach encara m'apassiona més! El Moritaka és completament perfecte per l'Ichigo!! La seiyu de l'Orihime quan es posa a riure... fan ganes de tapar-li la boca amb un esparadrap xDDD
PD: No entenc perquè hi ha el Komamura i no l'Ukitake A mi i a la Meina ens hauria agradat més...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
M'encanta aquest video!
És molt graciós veure les cares que posen quan diuen les seves frases, sobretot quan fan sons xD
No he entés el moment fangirl quan ha sortit el Hanataro
És molt graciós veure les cares que posen quan diuen les seves frases, sobretot quan fan sons xD
No he entés el moment fangirl quan ha sortit el Hanataro
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Hanako escrigué:Buaaaaaaaaaaaaaaaah, m'encanta!!
M'agrada molt el món dels seiyus i si són de Bleach encara m'apassiona més! El Moritaka és completament perfecte per l'Ichigo!! :ilu:La seiyu de l'Orihime quan es posa a riure... fan ganes de tapar-li la boca amb un esparadrap xDDD
PD: No entenc perquè hi ha el Komamura i no l'Ukitake :bah!:A mi i a la Meina ens hauria agradat més...
Mira en aquest surt el doblador de l'Ukitake entre altres més https://www.youtube.com/watch?v=k3wFNAvibKw
senbonzakura- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 9
Reiatsu : 11
senbonzakura escrigué:Hanako escrigué:PD: No entenc perquè hi ha el Komamura i no l'Ukitake :bah!:A mi i a la Meina ens hauria agradat més...
Mira en aquest surt el doblador de l'Ukitake entre altres més https://www.youtube.com/watch?v=k3wFNAvibKw
Quina veu més supereròtica que té
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
I SURT EL PRIMER
OOOOOOHHH, m'encanta! Moltíssimes gràcies Senbonzakura Mare meva, quina veu tan eròtica que té per favor!! (Hanako en mode fangirl extrem)
La història que comença pel 2:30 la vaig llegir fa molt de temps (és inventada) i simbolitza que l'eròtic Ukitake és el pare del Hanataro ¬¬ L'Ichimaru els va a demanar diners perquè són uns morosos i, clar, l'Ichigo apareix per salvar la situació xD (igualment l'Ichimaru segresta el Hanataro per inútil i tal)
I sí, m'estic mirant el video següent per saber com continua la història xDDD
OOOOOOHHH, m'encanta! Moltíssimes gràcies Senbonzakura Mare meva, quina veu tan eròtica que té per favor!! (Hanako en mode fangirl extrem)
La història que comença pel 2:30 la vaig llegir fa molt de temps (és inventada) i simbolitza que l'eròtic Ukitake és el pare del Hanataro ¬¬ L'Ichimaru els va a demanar diners perquè són uns morosos i, clar, l'Ichigo apareix per salvar la situació xD (igualment l'Ichimaru segresta el Hanataro per inútil i tal)
I sí, m'estic mirant el video següent per saber com continua la història xDDD
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato