Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Detroit Metal City (DMC)!
3 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Detroit Metal City (DMC)!
Volia recomanar aquesta serie que he vist gracies a Ichigo.
Sense exagerar és la millor comedia que he vist mai. No he parat de riure durant tota la serie.
Te 12 capitols d'uns 13 minuts i tambè van fer un live action.
Opening:
Li dono un 10!
Com la qualitat de la imatge realment no importa us recomano mirar-la online però si voleu descarregar-la deixo un enllaç d'una web: http://www.animesnf.com/2009/07/detroit-metal-city-1-12-sub-espanol-hd.html
Sense exagerar és la millor comedia que he vist mai. No he parat de riure durant tota la serie.
- Sinopsi::
- Negishi és un jove afeminat, molt tímit i respetuós que vol tocar en un grup de musica pop. Per a conseguir el seu somni viatja a Tokyo però de cop i volta es converteix en Krauser II el guitarrista i vocalista d'un grup de death metal, Detroit Metal City (DMC).
Te 12 capitols d'uns 13 minuts i tambè van fer un live action.
Opening:
Li dono un 10!
Com la qualitat de la imatge realment no importa us recomano mirar-la online però si voleu descarregar-la deixo un enllaç d'una web: http://www.animesnf.com/2009/07/detroit-metal-city-1-12-sub-espanol-hd.html
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Re: Detroit Metal City (DMC)!
Té molt bona pinta, la veritat! Tinc la impressió de que m'encantaria, aquesta estètica de death metal m'agrada bastant. Ja et vaig dir que vaig estar a punt de proposar-la a la nit d'anime, pero em vaig acabar decidint per unes altres tres
La tendré en compte per tornar-la a proposar o mirar-la pel meu compte! Moltes gràcies per la recomanació!!
La tendré en compte per tornar-la a proposar o mirar-la pel meu compte! Moltes gràcies per la recomanació!!
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Re: Detroit Metal City (DMC)!
Gran DmC, imprescindible !
M'en alegro que t'hagi molat Javi, jo em vaig fer un fart de riure quan la vaig veure. I el Live action també està guapo, recomanat.
El vaig proposar una vegada a la nit d'anime i no va triomfar a les votacions, però al ser una comedia, vist amb gent et rius el doble.
M'en alegro que t'hagi molat Javi, jo em vaig fer un fart de riure quan la vaig veure. I el Live action també està guapo, recomanat.
El vaig proposar una vegada a la nit d'anime i no va triomfar a les votacions, però al ser una comedia, vist amb gent et rius el doble.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato