Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 581
+8
Moules
drew-kun
Kenpachi Nafi
Takiko
Wely Gin
Javi Ciffer
IchigoBankai
Hanako
12 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 581
El Hirako Shinji torna a l'acció per enfrontar-se amb el Bazz-B! D'altra banda, la Rukia, el Renji i el Byakuya se n'adonen de l'anomalia que apareix al cel. Qui arribarà per ajudar al Kenpachi amb la lluita contra les quatre noies Sternritter?
Una lluita emocionant que podreu gaudir a Bleach 581, titulat The Hero 2 en català per Seireitei no Fansub
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/05/bleach-581.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 581
SIIIIIIIIIIIIIIII!!
Per fi! I s'acaba al moment més emocionant, per variar jaja!
Per cert i la cara de retrassada autista que posa la del cabell blau a la portada ? xDD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Pfff la mateixa merda de sempre.... un capitol per a que només aparega ichigo. Això es pot fer be en dues pagines Tite TrollKubo.
Editat per darrera vegada per Javi Ciffer el Dc 21 Maig 2014 - 21:38, editat 1 cop en total
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Bueno, no ha estat malament, però tampoc ha passat gaire cosa... Les quincys aquestes, especialment la Candice i la Zombie, tenien molt bona pinta, però em fa l'efecte que no duraran massa
Veig que a la fi també estan arribant els Kuchiki
Veig que a la fi també estan arribant els Kuchiki
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Hirako Lo millor del capitol, sense cap dubte!
El capitol en si bastant normalet. Introducció cap a una altre batalla.
Tenc moltes ganes de veure la lluita del Hirako :uki:a veure si treu el Bankai d'una vegada!
No m'esperava que fos l'Ichigo el del capitol anterior. Crec que és massa d'hora per a que aparegui...potser aquestes 4 Quincys són més fortes del que semblen...
I finalment dues coses a dir de la portada a color, primera que m'ha agradat (a mu mare també, ja que ha passat per darrera jo quan la tenia posada i m'ha dit que "la nena amb el gelat m'agrada" xD) i la segona que no me mola gens lo de "dramàtic desenvolupament"... >.<
El capitol en si bastant normalet. Introducció cap a una altre batalla.
Tenc moltes ganes de veure la lluita del Hirako :uki:a veure si treu el Bankai d'una vegada!
No m'esperava que fos l'Ichigo el del capitol anterior. Crec que és massa d'hora per a que aparegui...potser aquestes 4 Quincys són més fortes del que semblen...
I finalment dues coses a dir de la portada a color, primera que m'ha agradat (a mu mare també, ja que ha passat per darrera jo quan la tenia posada i m'ha dit que "la nena amb el gelat m'agrada" xD) i la segona que no me mola gens lo de "dramàtic desenvolupament"... >.<
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
M'importen una merda els problemes de l'Omaeda, en Shinji, la Momo, la Rukia i el puto Ichigo! On collons és la Yachiru?! :mor:
A mi també m'ha molat molt la portada a color, tot i que espero que es morin ràpid
A mi també m'ha molat molt la portada a color, tot i que espero que es morin ràpid
L'Ichigo sol per totes quatre (fill de la gran p***) Ho dubto, veig a venir que fara una mostra dels seus nous poders, un parell de Getsugas dobles i apareixeran uns quants personatges per rebentar-los (no sabria determinar quins segur, pero provablement Orihime Vs. Zombie (es l'unica que se sabria defensar dels seus poders), Chad Vs. Forçuda (pel tema força i tal) Byakuya/Yoruichi Vs. Guarra dels llampecs (sembla ser que se li dona be aixo de la velocitat) i Nel Vs. Boca-gran (mes que res per eliminacio)) i li diran a l'Ichigo que segueixi el seu cami.
Pel que fa a Hirako Vs. Bazz-B, segueixo pensant que qui s'hi enfrontara al final sera en Grimjow, a en Hirako el veig abans contra en Pepe (el negre de la barba, pels que no ho recordin, els motius estan explicats a un altre post)
Pel que fa a Hirako Vs. Bazz-B, segueixo pensant que qui s'hi enfrontara al final sera en Grimjow, a en Hirako el veig abans contra en Pepe (el negre de la barba, pels que no ho recordin, els motius estan explicats a un altre post)
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Doncs a mi m'ha agradat bastant!! Estic contenta que ja no tot sigui Kenpachi i ens posi al Hirako que no sabíem que havia estat d'ell, si era viu o no... Quant a l'Omaeda m'importa molt poquet, però bé, sabem que la Soi-Fong està adormida, que no morta i també està bé tenir un poc de perspectiva del que va passat amb els altres personatges.
No m'ha agradat quan el Hirako diu que no queda ningú per lluitar en condicions Puto Tite, fes el favor de recordar-te'n de tots els personatges que tens, puto vago!
De l'aparició de l'Ichigo no tinc res a dir, simplement com vosaltres, que crec que les quatre noietes donaven per molt i ara l'Ichigo se les carregarà massa fàcil. Que tothom depengui del prota fa tant de fàstic...
No m'ha agradat quan el Hirako diu que no queda ningú per lluitar en condicions Puto Tite, fes el favor de recordar-te'n de tots els personatges que tens, puto vago!
De l'aparició de l'Ichigo no tinc res a dir, simplement com vosaltres, que crec que les quatre noietes donaven per molt i ara l'Ichigo se les carregarà massa fàcil. Que tothom depengui del prota fa tant de fàstic...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Encara que no hagi passat gran cosa, el capítol ha estat força bé. M'ha agradat tornar a veure personatges que havien desaparegut del mapa, especialment l'Ichigo (no m'imaginava que seria ell el que apareixeria). I com dieu, és llàstima si les 4 noies moren ràpidament perquè l'Ichigo mostri els seus poders, m'agradaria que apareguessin altres que tinguessin lluites igualades amb elles.
I estic molt d'acord amb la Hanako; queden personatges que no han ensenyat el bankai i que teòricament tenen bastant poder. Suposo que penses en el Kyoraku, Ukitake, Urahara, Yoruichi... Per no parlar de fullbringers i antics espadas, encara que aquests tampoc no crec que siguin res de l'altre món, potser excepte el Grimmjow.
I estic molt d'acord amb la Hanako; queden personatges que no han ensenyat el bankai i que teòricament tenen bastant poder. Suposo que penses en el Kyoraku, Ukitake, Urahara, Yoruichi... Per no parlar de fullbringers i antics espadas, encara que aquests tampoc no crec que siguin res de l'altre món, potser excepte el Grimmjow.
Buaa quina novetat, m'ha agafat molt desprevingut aquest capitol. Crec que hauré d'estar una setmana de baixa perquè la meva tensió està pels núvols després de-
A la merda ja! Un capitol sencer per això. I novament a salvar el cul a tots el prota, massa repetitiu. Es exactament el mateix capitol que el 512, però en aquell Ichigo venia cabrejat, en aquest cas ve drogat de tot el que li han ficat en vena. L'únic que m'alegra del capítol són les carones que fan a la portada i al capítol mateix les Sternritters. Giselle, ets perfecte, el personatge femení que li faltava al manga però bueno faig una pregaria per vosaltres perquè almenys no moriu d'una manera molt bèstia, amén.
A la merda ja! Un capitol sencer per això. I novament a salvar el cul a tots el prota, massa repetitiu. Es exactament el mateix capitol que el 512, però en aquell Ichigo venia cabrejat, en aquest cas ve drogat de tot el que li han ficat en vena. L'únic que m'alegra del capítol són les carones que fan a la portada i al capítol mateix les Sternritters. Giselle, ets perfecte, el personatge femení que li faltava al manga però bueno faig una pregaria per vosaltres perquè almenys no moriu d'una manera molt bèstia, amén.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
A mi m'ha agradat, o sigui, era una mica evident que apareixeria l'ichigo amb una entrada triunfal i tot aixo, pero igualment m'ha agradat bastant, pero... se m'ha fet curt, o sigui, crec que han sigut masses pagines per avançar tant poc en la historia, ja se que normalment es aixi, pero a mi personalment em va agradar moltissim mes la lluita del Kenpachi contra el tiu aquell de la imaginacio
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
en aquest capitol no han fet gaire cosa ,tambe ha sortit en Hirako esta viu t , i per fi ja ha sortit l'Ichigo (nou bankai is coming) i tambe ha sortit en Byakuya <3 ,aixo vol dir que en poquet hi haura surtira en Grimmjow ( i la meva vena fanbooy) no puc esperar
HiKuGakupo- Chappy
- Nombre de missatges : 29
Reiatsu : 26
Edat : 25
Ubicació : per palma
Ha aplegat l'Ichigo. Bien. Bien. Viva. ¬¬
Bah, bé, almenys ha sortit en Hirako. Coincideixo amb l'Eric una llàstima que aquestes sternritters durin tan poc.
Bah, bé, almenys ha sortit en Hirako. Coincideixo amb l'Eric una llàstima que aquestes sternritters durin tan poc.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842