Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Linkin Park - The Hunting Party
2 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Linkin Park - The Hunting Party
A falta de 7 dies perquè arribi a comercialitzar-se a Espanya, The Hunting Party, el nou disc de Linkin Park s'ha filtrat. En aquesta pàgina podeu trobar totes les cançons i descarregar-les: http://banicrazy.net/?s=Linkin+Park+-+The+Hunting+Party
O podeu escoltar-lo sencer a aquest link de youtube (espero que no l'eliminin per copyright):
O podeu escoltar-lo sencer a aquest link de youtube (espero que no l'eliminin per copyright):
- The Hunting Pary full album:
- opinió personal:
- Novament ho han tornat a fer. Novament han experimentat amb un altre gènere que mai abans havien fet que és el rock tirant al punk, que de vegades fa recordar al Linkin Park de Hybrid Theory o Meteora. Vaig estar molt atent a les noticies d'aquest disc i ja tenia en ment que hi hauria rock dur però mai m'hauria esperat una cosa així. És un disc que et dóna una bofetada a la cara, reivindicant el vertader significat del rock que s'està perdent poc a poc. Ja l'he escoltat sencer varies vegades i la meva cançó preferida és "Keys to the Kingdom", és la que em recorda més a la primera época amb el toc característic del grup. També destaco "War", la més potent i punk del disc. Cal destacar també "Rebellion" amb la col·laboració de Daron Malakian, guitarrista de SOAD, i el primer single del disc, "Until it's Gone", una cançó que et porta a un món de tranquilitat i pau. En definitiva, és un disc que mereix moltissím escoltar-lo i per suposat comprar-lo. Estic ansiós a que arribi el dia 17 per comprar-lo i escoltar-lo amb la màxima qualitat posible.
Editat per darrera vegada per Shizen Eriksen el Dt 10 Jun 2014 - 17:40, editat 2 cops en total
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Linkin Park - The Hunting Party
Shizen Eriksen escrigué:A falta de 7 dies perquè arribi a comercialitzar-se a Espanya, The Hunting Party, el nou disc de Linkin Park s'ha filtrat. En aquesta pàgina podeu trobar totes les cançons i descarregar-les: http://banicrazy.net/?s=Linkin+Park+-+The+Hunting+Party
- opinió personal:
Novament ho han tornat a fer. Novament han experimentat amb un altre gènere que mai abans havien fet que és el rock tirant al punk, que de vegades fa recordar al Linkin Park de Hybrid Theory o Meteora. Vaig estar molt atent a les noticies d'aquest disc i ja tenia en ment que hi hauria rock dur però mai m'hauria esperat una cosa així. És un disc que et dona una bofetada a la cara, reivindicant el vertader significat del rock que s'està perdent poc a poc. Ja l'he escoltat sencer varies vegades i crec que la meva cançó preferida és "Keys to the Kingdom", és la que em recorda més a la primera época amb el toc característic del grup. També destaco "War", la més potent i punk del disc. Cal destacar també "Rebellion" amb la col·laboració de Daron Malakian, guitarrista de SOAD. i el primer single del disc, "Until it's Gone", una cançó que transmet calma. En definitiva, és un disc que mereix moltissím escoltar-lo i per suposat comprar-lo. Estic ansiós a que arribi el dia 17 per comprar-lo i escoltar-lo amb la màxima qualitat posible.
Estic d'acord amb tu, Linkin Park és un grup que sempre m'ha agradat per la seva personalitat d'experimentació. La veritat, des de fa uns mesos que sé que surt el nou disc també he tingut ganes de comprar-lo i espero que si amplien el tour vinguin a Barcelona, encara que ho dubti molt :paret:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Linkin Park - The Hunting Party
Tant de bo vinguessin aquí. Al 2003 varen planejar una gira per Espanya, on passaven per Barcelona. però en Chester va haver d'operar-se les cordes vocals i per aquest motiu només varen actuar a Madrid.
Però justament ahir Chester va contestar un tweet esperançador a un seguidor espanyol que li demanava que vinguessin aquí, esperem que cumpleixin i vinguin aquí d'una vegada per totes!
Però justament ahir Chester va contestar un tweet esperançador a un seguidor espanyol que li demanava que vinguessin aquí, esperem que cumpleixin i vinguin aquí d'una vegada per totes!
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato