Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Concurs de top 10 openings.
+4
Victor Kudo
Moules
Shizen Eriksen
Hanako
8 participantes
Bleach en català! :: General :: Esdeveniments :: Concursos
Pàgina 1 de 1
Concurs de top 10 openings.
Com anem?
A Mallorca, mirant videos random de youtube sobre "Els meu top 20 d'openings" vàrem pensar en fer un concurs així al fòrum. Consisteix en què penseu quins són els vostres 10 (he pensat en 10 perquè no sigui tan matada) openings preferits i en feu un vidéo a l'estil d'aquests:
-El video s'haurà de pujar a youtube, per major comoditat dels que haguem de veure'l.
-Al video ha d'aparèixer la direcció del fòrum en algun moment.
-Per fer-lo teniu 2/3 setmanes i després votarem entre tots quin ens ha agradat més.
Espero que us agradi la idea i us animeu a participar
A Mallorca, mirant videos random de youtube sobre "Els meu top 20 d'openings" vàrem pensar en fer un concurs així al fòrum. Consisteix en què penseu quins són els vostres 10 (he pensat en 10 perquè no sigui tan matada) openings preferits i en feu un vidéo a l'estil d'aquests:
- Exemples i tal:
-El video s'haurà de pujar a youtube, per major comoditat dels que haguem de veure'l.
-Al video ha d'aparèixer la direcció del fòrum en algun moment.
-Per fer-lo teniu 2/3 setmanes i després votarem entre tots quin ens ha agradat més.
Espero que us agradi la idea i us animeu a participar
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Concurs de top 10 openings.
L'Eric, que és un gayer Quincy que havia de fer un post i no l'ha fet, va proposar que, en comptes de fer un video recopilatori que potser alguns de vosaltres no el sabrieu fer i que a més tindriem problemes de copyrigth amb youtube, fessim un llistat dels nostres 10 openings preferits, cerquessim la cançó al youtube i la possessim en spoilers.
Què us sembla la idea?
Què us sembla la idea?
Hanako- Administrador
A mi em sembla bé així que començo
Abans de tot haig de dir que he hagut de sacrificar molts openings boníssims i m'ha cosat moltíssim fer aquest llistat. He intentat ser el més objectiu posible amb l'opening pensant en l'animació i la música més que en la trama, encara que alguns openings al veure les imatges i la música fa que em motivin, pensant en posar-les en X posició més amunt.
I aquí va el meu TOP 10 d'openings d'anime:
I entrem a la zona delicada i decisiva. TOP 3:
Espero que us hagi agradat. Comenteu els vostres!
Abans de tot haig de dir que he hagut de sacrificar molts openings boníssims i m'ha cosat moltíssim fer aquest llistat. He intentat ser el més objectiu posible amb l'opening pensant en l'animació i la música més que en la trama, encara que alguns openings al veure les imatges i la música fa que em motivin, pensant en posar-les en X posició més amunt.
I aquí va el meu TOP 10 d'openings d'anime:
- Posició 10:
- FAIRY TAIL opening 10: I Wish de Milky Bunny. Estava entre el 3 ("ft") i aquest. Però finalment he decidit que sigui el 10. És l'opening de la millor saga de Fairy Tail, per a mi. Motivació màxima quan apareix en Laxus envoltat de raigs i en Zeref amb la seva mirada penetrant.
- Posició 9:
- BTOOOM! opening 1: No Pain, No Game de Nano. Aquest opening em va decantar per veure el seu anime. Un opening molt complet que resumeix el que és la història de btooom!. Molt èpic l'Oda envoltat de foc.
- Posició 8:
- PUELLA MAGI MADOKA MAGICA opening 1: Connect de ClariS. Aquest duet no es podia quedar sense estar a la meva llista. S'ha fet dur escollir entre Click de Nisekoi o aquest, però em decanto per l'últim mencionat. Un opening que t'enganya fent-te veure que serà un anime per noies i molt plà en quant a la trama, però quedes bocabadat quan saps com és la història en realitat.
http://vimeo.com/45369377
- Posició 7:
- TOKYO GHOUL opening 1: Unravel de Ling Tosite Sigure. És torn d'aquest bonissim grup. Estava entre Abnormalize de Psycho-Pass o aquest. Finalment no he pogut resistir. El vaig escoltar per primer cop ahir i va ser amor platònic, a primera vista. Animació excel·lent i la música totalment acompasada amb les imatges. Simplement genial.
- Posició 6:
- GOSICK opening 1: Destin Histoire de Yoshiki Lisa. Pau i tranquilitat és el que em transmet sempre aquest opening. M'encanta la primera part amb els colors plans i també destaco tots els símbols que es mostren, dels quals es van descobrint al llarg de l'anime.
- Posició 5:
- GINTAMA' opening 2: Dilemma de Ecosystem. Es dificil escollir un opening de Gintama perquè la majoria són sublims però aquesta cançó és perfecte, sobretot la tornada, amb les lluites d'en Gintoki sobre el cel de nit i seguidament els 4 herois del Jouishishi caminant sota els petals de cirerer... sumament èpic.
http://vimeo.com/82504753
- Posició 4:
- STEINS;GATE opening 1: Hacking to the Gate de Itou Kanako. Tot, tot i tot. Animació i música, tot és increïble. Fent-te present del tema principal de l'anime amb una edició magnífica, ficant simbolismes i imatges ràpides i distorsionades que fins que no veus l'anime no te n'adones que són allà. La tornada amb les numeroses Makises segueix posant-me els pèls de punta.
I entrem a la zona delicada i decisiva. TOP 3:
- Posició 3:
- KILL LA KILL opening 2: Ambiguous de GARNiDELiA. Que puc dir de la veu d'aquesta noia. Sóc hiperfan dels openings que canta i sobretot d'aquest, que és grandiós. Potser el principi és senzilla l'animació ja que és força estàtica, però tot s'anima amb la tornada on destaca les epiquíssimes lluites entre Ryuko i Satsuki, esquitxant tot el títol de sang, inigualable.
- Posició 2:
- ANGEL BEATS! opening 1: My Soul, Your Beats! de Lia. Pfff és escoltar el piano, fer-se un nus a la meva gola i caure una petita llagrimeta. És una cançó composada pel gran Jun Maeda que ja ha participat en molts animes fent bandes sonores emotives com a Mekakucity Actors, Clannad o Little Busters!. Una autèntica meravella on: els sentiments que transmet la lletra, els petits simbolismes, l'animació increïble de PA Works i ja si has vist l'anime, aquest opening t'acaba donant "Right in the kokoro".
- Posició 1:
- I per fi, en el número 1, el millor dels millors, la major debilitat d'aquest honorable Quincy!...
- Posició 1:
- GUILTY CROWN opening 1: My Dearest de Supercell. Només hi ha una paraula amb la que es pot descriure aquest opening: A-PO-TE-Ò-SIC. La veu de Koeda de Supercell fa que quedis atrapat només que comença a cantar. Animació totalment perfecte des del principi, quan surt el títol fins al final. Però sobretot destaco a la meitat de la cançó on comença a pujar el to de la música, augmenta el ritme de la bateria, fent un avís de que s'apropa algo enorme... fins que la veu al màxim d'agudesa dona inici a l'espectacular tornada, mentres en Shu porta en braços a la Inori amb l'espasa a la mà destrossant tot al seu pas. Per tot això es mereix estar en la primera posició. És per a mi l'opening PERFECTE.
Espero que us hagi agradat. Comenteu els vostres!
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Vinga va! Aquí teniu la llista de reproducció on fire de la Hanako!! :balla:
I ara el meu top 3!
Vinga, animeu-vos amb la vostra llista!
- 10:
- A la darrera posició us presento l'opening d'un anime no massa conegut basat en el Shinsengumi, PeaceMaker Kurogane. Tot i que l'animació és força antiga i les imatges no són res de l'altre món, m'encanta la força i l'energia que transmet l'opening! Suficient per merèixer la 10 posició.
- 9:
Al lloc nº9 teniu l'opening de l'anime Brave 10, un d'aquests animes que l'opening està molt millor que el contingut. No sé què té aquest opening però m'agrada moltíssim!
- 8:
A la vuitena posició tenc l'opening de Hakuouki Reimeiroku, la preqüela de l'anime que heu començat a veure. M'agrada molt el ritme i la successió de les imatges, crec que ha quedat molt encertat així com l'han fet.
- 7:
- Aquest opening, Battlecry de Samurai Champloo, és paradigmàtic perquè quan el vaig escoltar per primera vegada no em va agradar gens i al final no podia deixar d'escoltar-lo. Ja de per si l'anime és força estrany i l'opening ho sap reflectir molt bé. En general, m'agrada l'estil del dibuix i la lletra... Some days, some nights, some live, some die in the way of the Samurai, some fight, some bleed, sun up to sun down; the sons of the battlecry.
- 6:
- Que no és, broma,no! Ja us vaig dir que Basilisk m'havia encantat i, per descomptat, l'opening també. Un gran encert mesclar els ritmes clàssics de la flauteta amb bateria i guitarra elèctrica.
- 5:
Al lloc 5 tenim FullMetal Alchemist Brotherhood, Opening 3: Golden Time. L'anime en si ja és brutal i aquest opening em fascina! El ritme de la música m'agrada bastant i, a més, és força diferent dels dos anteriors, cosa que el fa original. I joder, que l'Olivia i l'Ed a la porta cridant a l'Al es mereix un lloc a la meva llista!
- 4:
- I a les portes del top 3 s'ha quedat Nurarihyon no Mago Sennen Makyo, Opening 2: The Love Song L'anime em va agradar molt i l'opening em sembla molt bo! M'encanten les transicions que fa entre les parts on la música intenta ser trista i on es va animant.
I ara el meu top 3!
- 3:
- Bleach, Opening 10. Shojo S No teniu ni idea del subidón que em dóna aquesta cançó! I surt l'Ukitake mazao, no puc demanar més!! Nafi, Taki, em vàreu prometre un karaoke sexy al saló! <3
- 2:
- Al segon lloc hi ha Gintama, Opening 5. Donten. No sé què putes passa amb aquest opening que al youtube és impossible trobar-lo en bona qualitat i sense el so alterat, així que us el poso de vimeo: http://vimeo.com/100849472
- 1!!!:
- I finalment al lloc nº1.... Rurouni Kenshin, Opening 2: 1/3 Amb aquest opening sobren les paraules, és massa perfecte!
Vinga, animeu-vos amb la vostra llista!
Hanako- Administrador
Jo no miro molt anime, sinó més aviat manga, o sigui que ho tinc una mica complicat, i tampoc en conec cap que em sembli molt molt bo. Tot i així aquí va la llista:
Top 3 (redoble de caixa):
- 10:
- Opening 2 de Death Note. Molt bona animació, la cançó és un estil molt poc habitual en openings però representa força bé com acaba la sèrie, i m'agrada que s'atreveixen a variar en coses aixi. Si teniu temps recomano que mireu el videoclip amb la versió completa, és súper demacrat.
- 9:
- Opening de Beck. L'animació no és res de l'altre món, però m'agrada la cançó i a més va junt amb la sèrie.
- 8:
- Opening 3 de Kuroko no Basket. Només he pogut trobar la versió llarga, l'animació també em mola molt.
- 7:
- Opening 1 de Shinjeki no Kyojin. Estareu d'acord que és molt èpic.
- 6:
- Opening 12 de Bleach. Poso aquest però m'agraden força la majoria d'openings de la sèrie.
- 5:
- Opening 1 de Beelzebub. Opening tan boig com la sèrie.
- 4:
- Opening 1 d'Slam Dunk. Amb la veu d'en Marc Zanni sense dubte.
Top 3 (redoble de caixa):
- 3:
- Opening 1 de Darker than Black. Acords a la corda baixa de la guitarra, double cicks de la bateria... què més puc demanar? La cançó potser és mereix estar més amunt fins i tot.
- 2:
- Opening 1 de Bobobo. Reflecteix perfectament com és la sèrie, i a més la cançó m'encanta.
- 1:
- Opening 1 de Death Note. Repeteixo sèrie, però m'encanten tots dos. Molt bona animació, molt bona música (rock amb strings electrònics, com m'agrada a mi). Encara que sigui el que més m'agrada no és una cançó que m'emocioni, com ja he dit.
Doncs aqui teniu la meva llista d'openings, es massa dur posar només 10 de tants openings increibles que n'hi ha, però aqui esta!
I ara el Top 3 super fabulos by Victor Kudo:
- 10:
- Mira que no soc massa fan dels openings en angles però aquest es diferent, ja que inclos m'he descarregat la versió full que són 10 min xD
- 9:
- L'opening de Little Busters em va agradar tant com l'anime en si
- 8:
- No se que dir, aquest opening té un no se que que fa que m'encanti igual que l'opening de Tokyo Ghoul
- 7:
- No sabia quin opening de Bleach posar ja que té un munt de grans openings però posare el de Alones
- 6:
- El primer opening m'agrada més que el segón
- 5:
- No podia estar sense posar un op de To love ru
- 4:
- L'anime es mig mig però l'opening es meravellos,m'he fet un gran fan de Nano, podria dir que es la meva cantant favorita >.<
I ara el Top 3 super fabulos by Victor Kudo:
- 3:
- Durarara és sensacional, m'encanta moltíssim com sona
- 2:
- No game No life per mi es sublim, lo millor de la temporada pasada i el opening també encara que prefereixo la versió full
- 1:
- M'ha sigut dificil posar el Number One perquè els dos openings de Blue Exorcist m'agraden molt, però posaré aquest en representació dels dos xD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
- 10è lloc:
- Aquest opening m'encantaaaaaaaaaaaaa!!!! És el meu segon preferit de Bleach (Ups, he donat una pista, que més endavant hi ha un altre de Bleach
Bleach - Opening 11 - Anima Rossa
- 9è lloc :
- Chihayafuru ha d'estar si o si!
Chihayafuru - Opening 2 - Youthful
- 8è lloc :
- Aquest anime el vaig veure fa moltíssim i encara puc dir que tant l'opening 1 com 3 m'encanten, però posso l'1 perquè el 3 no el trobo en català ;__;
Kimagure Orange Road - Opening 1 - Night Of Summer Side
- 7è lloc :
- De tots els que hi ha, aquest CREC RECORDAR que és el meu prefe
Detective Conan - Opening 8 - Koi wa thrill shock suspense
- 6è lloc :
- És l'ostia, és d'aquelles cançons que se t'enganxen de mala manera... i no te la pots treure del cap!
Steins;Gate - Opening 1 - Hacking To The Gate
- 5è lloc :
- Aquest opening és L'OPENING.
Death Note - Opening 1 - Nightmare
- 4t lloc :
- Com no podia ser menys, hi havia d'haver un de One Piece, i a més, cantat per un grup corèa (TVXQ) m'encanta!
One Piece - Opening 11 - Share The World
TOP 3!!!! *sona música decisiva*
- 3r lloc :
- "Camino hasta deciiir UUUUH soon purooo glamour (?)" Aquest gran anime tan curt té dos openings espectaculars sense comptar el de l'Ova, i aquest es mereixia estar al meu top 3!
Mirai Nikki - Opening 1 - Kusouu Mesorogiwi
- 2n lloc :
- El meu opening preferit de Bleach!
Bleach - Opening 3 - Ichirin No Hana
- 1r lloc :
- Sense cap mena de dubte, des del primer moment he tingut decidit el meu número 1, tinc una debilitat extranya per aquesta cançó, però només en català, en japonés no m'ha convençut mai gaire :/
Inuyasha - Opening 6 - Angelus
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
- 10:
- Doncs sí, el opening de Blood Lad, encara que no m'he vist l'anime, només el manga.
- 9:
- Inuyasha... La meva infància passa pels meus ulls... XD
- 8:
- Trobo molt bo el opening de No Game No life, sobretot l'animació
- 7:
- Openin 7 de Naruto Shippuden, m'agrada. Encara que hi han de millors...
- 6:
- Aquest no us l'esperàveu no ?
- 5:
- El meu preferit de Naruto, molt trist però si segueixes la història. P.D: l'opening té molt spoiler
- 4:
- One piece ! Aquest és la remasterització del primer però XD
Top 3
- 3:
- Btooom! Opening. No pain, No Game
- 2:
- Es molt graciós l'opening
- El number 1:
- Opening 2 Katekyo Hitman Reborn. No puc dir el que penso d'aquest opening, el trobo massa genial :balla:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Començaré amb els openings que m'agraden però han acabat quedant fora del ranking:
I aquí va el meu TOP TEN TOMÀTIC de openings d'anime:
I finalment el Top 3!
- 14é:
- Brothers Conflict, Opening 1, Beloved x Survival
- 13é:
- Deadman Wonderland, Opening 1, One Reason
- 12é:
- Baccano, Opening 1, Guns & Roses
- 11é:
- Mirai Nikki, Opening 1, Kūsō Mesorogiwi
I aquí va el meu TOP TEN TOMÀTIC de openings d'anime:
- 10é:
- Watamote, Opening 1, Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui!
- 9é:
- Nana, Opening 3, Lucy
- 8é:
- Fairy Tail, Opening 6, Fiesta
Cada cop que l'escolto m'entren ganes de ballar! Aquesta saga em va semblar especialment lenta i avorridano hi surt en Gajeelperò gràcies a que hi havia aquest opening vaig poder mirar-la tota i acabar-la!
- 7é:
- Fairy Tail, Opening 8, The Rock City Boy
Per a mi el millor opening de l'anime!
- 6é:
- Psycho Pass, Opening 2, Out of Control
Tot i que tothom va que no caga amb els endings de Psycho Pass a mi el que em va enamorar va ser aquest opening.
- 5é:
- Shingeki no Kyojin, Opening 1, Guren no Yumiya
JAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGAAAR!
- 4rt:
- Noragami, Opening 1, Goya no Machiawase
I finalment el Top 3!
- 3é:
- Bleach, Opening 10, Shoujo S
Subidón subidón! El karaoke ens espera!
- 2n:
- Soul Eater, Opening 1, Resonance
Tot i que l'anime és un bodorrio amb potes he de reconeixer que la banda sonora m'encanta i sobretot el primer Opening.
- 1r:
- Full Metal Alchemist: Brotherhood, Openings 1 a 6, Again - Hologram - Golden Time Lover - Period - Rain - Chasing Hearts
Ho sento però sóc incapaç de triar-ne un, tota la banda sonora de Full Metal Aclhemist: Brotherhood m'encanta i sobretot els openings. Crec que no n'hi ha ni un que no m'encanti i crec que això és un plus per mereixer el primer lloc, aconseguir mantenir un bon nivell d'openings durant tot l'anime.
De l'1 al 5
6é
Vinga va, com que ja fa temps que el concurs està obert i ja hem participat molts, que us sembla si comencem a votar??
Teniu dos dies per votar el vostre llistat preferit i després farem el mateix concurs però amb endings!
Teniu dos dies per votar el vostre llistat preferit i després farem el mateix concurs però amb endings!
- El vot ocult de la Hanako:
Voto per la Nafi! Ha posat molts openings que m'encanten, tots molt variats i força moguts -vaja, dels que m'agraden-. Només t'ha llevat punts que al de Shingeki no Kyojin no posar el gordo cantant
Hanako- Administrador
Jo no vaig poder participar el concurs per que estava de colonies, pero votare igual
La Nafi realment m'ha fet molt dificil la elecció, es que pel sol fet de tenir l'opening de Brothers Conflict ja fa molt dificil no triar-la, i despres el de Baccano que també ho peta moltissim, i els que te al top 3 també m'agrane moolt, pero finalment m'he decidit per...
La Nafi realment m'ha fet molt dificil la elecció, es que pel sol fet de tenir l'opening de Brothers Conflict ja fa molt dificil no triar-la, i despres el de Baccano que també ho peta moltissim, i els que te al top 3 també m'agrane moolt, pero finalment m'he decidit per...
- Spoiler:
- La GOORAA
Es per que tots els openings que ha posat m'encanten i els coneixo tots!! He vist Angelus el primer i m'ha agafat algoo, *-----* M'encantaaa també es el meu opening preferit de Inuyasha!! I Share the World en 4t lloc Bueno realment tots els que ha posat m'encanten, pero els que m'ha agradat molt que també poses son el de Chihayafuru i el de Kimagure Orange Road!!
En fii, Gooraa, gran elecció!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Doncs jo faig +1 a la llista de l' Eric, que té molts openings que m'agraden i algun també le posat a la meva llista...
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Bé, jo ja donaria per tancat aquest concurs, animetes meves!
No hem tingut prou vots per designar un guanyador, però ens ho hem passat bé de totes maneres, no? Ara intentem que al concurs d'endings puguem tenir un guanyador que se'n dugui l'ansiat premi -que no sé quin és xD-
Gràcies a tots per la vostra aportació!
No hem tingut prou vots per designar un guanyador, però ens ho hem passat bé de totes maneres, no? Ara intentem que al concurs d'endings puguem tenir un guanyador que se'n dugui l'ansiat premi -que no sé quin és xD-
Gràcies a tots per la vostra aportació!
Hanako- Administrador