Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Concursos 3 anys!
+6
Kenpachi Nafi
Eaea
Wely Gin
Moules
Gooraa
Hanako
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Concursos 3 anys!
Com que el fòrum d'aquí poquet es farà un anyet més gran he pensat que podríem recuperar la tradició de fer concursos per celebrar-ho!!
Us proposo que fem:
-Un concurs de dibuix molt xulo!!
-Una nit de rol especial!
-Un visionat de capítols de Bleach (com una nit d'anime però triant entre tots tres o quatre capítols que ens agradin més a la majoria, per exemple el primer capítol, el final de l'Aizen o algun on surti la princesa, que sé que és el vostre personatge preferit)
-Sempre m'ha fet ganes fer algun concurs de vidéos (encara que fos en pla conya cutre a matar) però potser és molt complicat, no? Ho podem parlar, tres anys valen la pena intentar-ho!
Teniu cap proposta?? Totes seran ben rebudes
Us proposo que fem:
-Un concurs de dibuix molt xulo!!
-Una nit de rol especial!
-Un visionat de capítols de Bleach (com una nit d'anime però triant entre tots tres o quatre capítols que ens agradin més a la majoria, per exemple el primer capítol, el final de l'Aizen o algun on surti la princesa, que sé que és el vostre personatge preferit)
-Sempre m'ha fet ganes fer algun concurs de vidéos (encara que fos en pla conya cutre a matar) però potser és molt complicat, no? Ho podem parlar, tres anys valen la pena intentar-ho!
Teniu cap proposta?? Totes seran ben rebudes
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Concursos 3 anys!
Totes són gran propostes, m'encantaria el del vidéo (encara que sigui un cutre amb el movie maker) i el de dibuixos, que fa moltíssim temps que no en fem!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
3 anys ja?? Tinc la impressió que fa poquíssim que vam fer els concursos dels 2 anys! Moltes gràcies als que el feu possible i que en siguin molts més!
Participaré a totes les activitats que pugui (no em veig capaç de fer un vidéo decent, encara que suposo que seria la gràcia), però no tinc cap proposta interessant, només he pensat que pel concurs de dibuix podríem fer els personatges com si fossin persones reals, vestint com nosaltres i fent activitats que fem nosaltres. Per exemple, dibuixar l'Omaeda amb un polo i el jersei de pic lligat al coll menjant una hamburguesa del McDonald's.
Participaré a totes les activitats que pugui (no em veig capaç de fer un vidéo decent, encara que suposo que seria la gràcia), però no tinc cap proposta interessant, només he pensat que pel concurs de dibuix podríem fer els personatges com si fossin persones reals, vestint com nosaltres i fent activitats que fem nosaltres. Per exemple, dibuixar l'Omaeda amb un polo i el jersei de pic lligat al coll menjant una hamburguesa del McDonald's.
Seeeee, jo també recordava els concursos dels dos anys mentre obria aquest post xDDD Gràcies a vosaltres el fòrum té tanta vida, així que no s'ha d'agrair res!
La idea pel concurs de dibuixos m'encanta!! Pot quedar molt xulo veure els personatges de Bleach a la vida real! Prometo no decebre-vos i dibuixar un Ukitake en condicions!!
La idea pel concurs de dibuixos m'encanta!! Pot quedar molt xulo veure els personatges de Bleach a la vida real! Prometo no decebre-vos i dibuixar un Ukitake en condicions!!
Hanako- Administrador
Em fan moltes ganes les quatre propostes Tot i que soc bastant molt negada per fer vidéos, però sempre ho puc intentar! I sobre el concurs de dibuix, m'agrada molt aquesta proposta!
(Proposo l'episodi 308 )
(Proposo l'episodi 308 )
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Si fem lo dels episodis proposo el del primer cop que l'Ichigo fa el
- Spoiler:
- Bankai
- Spoiler:
- la mort de l'ulquiorra
- Spoiler:
- la batalla final finalíssima contra el aizen
- Spoiler:
- perd els poders i la Rukia li desapareix a la cara
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Bueno com ja vam parlar ahir a la nit per ara jo proposo veure:
- Capítol de la platja
- Lluita Ichigo vs Byakuya (diria que és el mateix que diu l'Aeaea).
- Capítol de la platja
- Lluita Ichigo vs Byakuya (diria que és el mateix que diu l'Aeaea).
Més clar aiguaKenpachi Nafi escrigué:- Capítol de la platja
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Us faig una proposta! Si això de veure els capítols de Bleach junts ho féssim dia 6, que és el dia que es va crear el fòrum? Us sembla bona idea?
Les meves propostes són:
-La platja per motius fangirlístics evidents (coicindeixo amb la Nafi i l'Eric)
-Byakuya vs. Ichigo a la Societat d'Ànimes (coincideixo amb la Nafi i l'Eaea)
-El capítol on l'Ichigo fa el Saigo no Getsuga Tensho (Coincideixo amb l'Eaea, crec)
-Capítol 49: El malson de la Rukia (la mort del Kaien)
Feu les vostres propostes!!
Les meves propostes són:
-La platja per motius fangirlístics evidents (coicindeixo amb la Nafi i l'Eric)
-Byakuya vs. Ichigo a la Societat d'Ànimes (coincideixo amb la Nafi i l'Eaea)
-El capítol on l'Ichigo fa el Saigo no Getsuga Tensho (Coincideixo amb l'Eaea, crec)
-Capítol 49: El malson de la Rukia (la mort del Kaien)
Feu les vostres propostes!!
Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 2 Ago 2014 - 11:40, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
Jo proposo també episodi 60 fins al 63, la traició de l'Aizen surt a la llum fins que se'n va a Hueco Mundo. ÈPIC
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Nit de rol playero lo veo
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
D'acord! Doncs post per aclarir coses:
-DIA 3, diumenge, farem NIT DE ROL, a les 22:30. Dissabte us publicaré l'argument, elegit aleatòriament amb l'excel màgic.
-Com que he vist que heu proposat molts capítols de Bleach i la majoria són interessants, us proposo veure Bleach aquesta setmana dos dies per l'aniversari del fòrun, DIA 5 i DIA 6, (dimarts i dimecres) farem visionat de Bleach, per tant, com que hem de votar per veure els sis capítols, teniu fins DEMÀ per proposar capítols. Després votarem en descobert!
-Més endavant ja aniré posant els altres concursos
-DIA 3, diumenge, farem NIT DE ROL, a les 22:30. Dissabte us publicaré l'argument, elegit aleatòriament amb l'excel màgic.
-Com que he vist que heu proposat molts capítols de Bleach i la majoria són interessants, us proposo veure Bleach aquesta setmana dos dies per l'aniversari del fòrun, DIA 5 i DIA 6, (dimarts i dimecres) farem visionat de Bleach, per tant, com que hem de votar per veure els sis capítols, teniu fins DEMÀ per proposar capítols. Després votarem en descobert!
-Més endavant ja aniré posant els altres concursos
Hanako- Administrador
Em sembla bé! Tot i que jo ja aviso, el dia 6 no podré vindre ja que el fòrum fa anys el mateix dia que jo (erem destinants, ell i jo ho sabem) però el dia 5 i tant!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
M'encanten totes les propostes!
La idea del Moules pel concurs de dibuix m'encanta! Crec que poden sortir coses molt xules!
Lo de la nit de rol, a l'altre post ja he posat que no podré venir I lo de mirar capitol de Bleach no és 100% segur però ho intentaré! Jo si puc triar un capitol vull veure algun de la Saga del Passat
En quant a lo del video, com heu dit vosaltres, sóc manca a més no poder, però bé, es pot intentar!
La idea del Moules pel concurs de dibuix m'encanta! Crec que poden sortir coses molt xules!
Lo de la nit de rol, a l'altre post ja he posat que no podré venir I lo de mirar capitol de Bleach no és 100% segur però ho intentaré! Jo si puc triar un capitol vull veure algun de la Saga del Passat
En quant a lo del video, com heu dit vosaltres, sóc manca a més no poder, però bé, es pot intentar!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Uah, tres anys, ja~
A la nit de rol no sé si hi podré ser, però s'intentarà! La idea de re-veure algun capítol m'agrada, però com que jo sóc la lenta que encara no s'ha acabat Bleach... orz
Fa temps que no es fa cap concurs de dibuix, i la idea del Moules és original, m'hi apunto
A la nit de rol no sé si hi podré ser, però s'intentarà! La idea de re-veure algun capítol m'agrada, però com que jo sóc la lenta que encara no s'ha acabat Bleach... orz
Fa temps que no es fa cap concurs de dibuix, i la idea del Moules és original, m'hi apunto
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!