Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Editorials japoneses VS. pirateria.  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Editorials japoneses VS. pirateria.

+2
Shizen Eriksen
Hanako
6 participantes

Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Hanako Dj 31 Jul 2014 - 18:47

Mirant pel facebook he trobat aquest enllaç: http://diariocorreo.pe/ultimas/noticias/10401910/miscelanea/el-manga-y-el-anime-se-unen-para-combatir-la


Suposo que serà un rumor perquè, evidentment, no pots controlar tot el que està a internet xD Algú sap res més respecte a la notícia?? Jo sóc força escèptica i no me la crec massa, segurament sigui per acollonir els fans...

Però bé, també podríem debatre un poc sobre aquest tema. Què en penseu? Si fos possible dur a terme el que es diu a la notícia -retirar els continguts de manga i anime d'internet- què faríeu?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Shizen Eriksen Dj 31 Jul 2014 - 20:03

Vaig llegir la notícia ahir però no li vaig donar massa importancia.

Trobo lo més normal del món que les companyies i editorials estiguin fins els nasos de la pirateria. Al cap i a la fi ells treballan, fent gastos per acabar distribuïnt el seu producte perquè després l'obtingui un i acabi passant aquest contingut a tot el món de manera gratuïta. Els beneficis que podrien obtindre de manera legal són infinitament menors amb la pirateria. Però clar, hi ha molts materials que només es distribueixen a Japó, quan la resta del món també té dret a obtenir-ho.
El tema dels mangas és comprensible més que l'anime. Per llegir un manga obligatoriament has de comprar-lo ja que no es publica en qualsevol lloc gratuitament. En canvi l'anime s'emet per televisió els quals a la majoria de canals on s'emeten no són de pagament. Així que la distribució online no em semblaria tant greu com el manga. Seria ja més capficat a la pirateria quan surten els Blue-ray i es distribuiex per internet, ja que al final és el mateix procediments que els mangas.

Resumint: no estic preocupat perquè ja s'han vist molts casos de moviments anti-pirateria i sempre han fracasat. Internet és un món molt gran i totalment descontrolat. La pirateria per Internet existirà sempre i quan existeixi el mateix Internet. És inevitable.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 31 Jul 2014 - 22:27

Ha quedat més que demostrat que és impossible controlar internet, i per lo tant la pirateria. Així que sempre que surten aquestes noticies no em preocupen gens, i si arriben a l'extrem que de tanquen pàgines o algo així sempre sabem que n'acabarà sortint un'altra per cobrir el forat que ha deixat.
Crec que a España tenim una bona historia amb lo dels drets d'autor, gràcies a les SGAE, i almenys a mi el concepte de dret d'autor em fa gràcia però no m'imposa cap respecte. Em sembla que en el segle XXI pretendre tindre qualsevol tipo de control sobre un material X (película, llibre, manga, anime,...) és un puto somni eròtic que és impossible de realitzar i quan abans se'n donin compte millor serà per a tots.
La solució seria que deixessin d'intentar frenar lo infrenable i que en canvi s'hi intentessin adaptar, però clar això significaria pèrdues de diners i això és inacceptable. Però que et cobrin 12€ per un tomo de manga és completament raonable.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Shizen Eriksen Dj 31 Jul 2014 - 22:49

Aquí teniu el llistat de pàgines que volen tancar:

Editorials japoneses VS. pirateria.  Itachi_sempai_5aea596888a1bd7b61cac6d95f99d09d

Aquesta imatge encara em calma més ja que... que cony es fumen tancant totes aquestes pàgines? Youtube? Mediafire? ho porten clar xDDD

Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Hanako Dj 31 Jul 2014 - 23:53

12€ per un manga, per molt edició especial de la hòstia, no deixen de ser 12€ i fa mal... I darrerament sembla que s'ha posat de moda treure els mangas ja editats en format Kanzeban i eliminar els toms barats de les tendes. Completament d'acord amb el que dius que, per moltes que tanquin, sempre en sorgiran de noves, és completament impossible aturar-ho.

Varen haver intents de "mirar anime legalment" i per això hi ha pàgines com Crunchyroll, que pagues per mirar anime. La iniciativa no em sembla malament, jo mateixa pagaria per poder llegir Bleach el mateix dia que el Tite Kubo el treu al Japó. El puto mateix dia i a la mateixa hora que ho pot fer un japonès.

El que no entenc és com els Shonen no preveuen que, si el mateix dia que surt la revista a les tendes del Japó a la seva pàgina web pugessis llegir en línia el manga que t'interessa traduït a l'anglès pagant una petita quantitat de diners, en una setmana es forraven -més- amb la quantitat de fans d'arreu del món que voldrien llegir-ho i que segurament pagarien per poder-ho fer. Jo ho faria, sóc sincera, perquè sabria que els meus diners van directament al Tite, que és qui fa la obra i qui s'ho mereix.

Però en comptes de pensar això pensen en tancar pàgines xDDDD Són bastant idiotes en realitat... I per no parlar del manga a Espanya! Per començar, la distribució d'anime a Espanya és molt migrada, no? Hi ha quatre pel·lícules i a vegades trobes algun DVD suelto d'alguna sèrie, però poca cosa més. I el manga... (i ja no parlo de Bleach en català per no fer-me mala sang) però per què hem d'esperar tants i tants mesos a tenir els mangas en paper? No es podria agilitzar el procés? No han pensat que si la gent consumeix pirateria és en part perquè si t'agrada molt la història la vols llegir de seguida que surti, i no dos anys més tard??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Haok-X Dv 1 Ago 2014 - 0:25

Shizen Eriksen escrigué:Aquí teniu el llistat de pàgines que volen tancar:

Editorials japoneses VS. pirateria.  Itachi_sempai_5aea596888a1bd7b61cac6d95f99d09d

Aquesta imatge encara em calma més ja que... que cony es fumen tancant totes aquestes pàgines? Youtube? Mediafire? ho porten clar xDDD


Em sembla ami que faran com pasa aqui al Regne unit que habilitaran un proxy per que la gent de japo no pugui accedir a aquestes pagines en concret pq tancarles no se si ho poden fer realment, i no se si ho aconseguirien, pero internet es un mon controlable creieume que ho es, nomes uns pocs escapen del control de les forçes legals dins internet, i cap ho fa per fer coses legals... xD el problema que tindria un internet clandesti per la piretaria de productes seria la desorganitzacio de la mateixa web, ja que les deep webs no son ordenades precisament. Per altre banda si ens tanquen l'aixeta que ens facilitin una forma de mirar manga lega, no? una revista setmanal traduida en angles edicio digital jo la pagaria per exemple depen del preu i tal, no em samblaria malament pq m'agrada un contingut i el vull mirar i ajudar a que faguin mes bones obres amb el que inverteixo no em sembla tirar els diners, per altre banda axio no pasara la unica que hi ha extranjera es la shounen americana i es bullshit.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Shizen Eriksen Dv 1 Ago 2014 - 1:20

Segons informacions he vist que s'obririen unes 150 noves pàgines web que no infringeixen copyright, així que serien totalment legals, però no seran tan facils o accesibles com les pàgines actuals (és a dir tarifes mensuals etc.)
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Eaea Dv 1 Ago 2014 - 11:45

Estic d'acord amb la Hanako, però ja proposaria una cosa que ja fa temps que ho penso també. Si els de la Shonen fessin la versió en anglès i pugessin distribuir-la arreu d'alguns altres països (que poden fer-ho) es forrarien.  Jo ho tindria clar, em compraria la Weekly i deixaria de veure bastant manga online, a no ser que volgués veure una sèrie des de l'inici, que llavors si que segurament les utilitzaria.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Shizen Eriksen Ds 2 Ago 2014 - 3:10

Editorials japoneses VS. pirateria.  4vlt9k
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Javi Ciffer Dl 4 Ago 2014 - 16:56

Ni de conya tancaran totes aquestes pagines web. Serà un farol. Encara que les intenten tancar no conseguiran res. Com a molt tancaran pagines webs d'anime i manga pero els servidors de descarrega ni de conya.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Editorials japoneses VS. pirateria.  Empty Re: Editorials japoneses VS. pirateria.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum