Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Concurs TOP 10 d'endings!
5 participantes
Bleach en català! :: General :: Esdeveniments :: Concursos
Pàgina 1 de 1
Concurs TOP 10 d'endings!
Genteta eròtica! Animats per fer un llistat amb els vostres endings preferits??
Les normes són ben senzilles:
-Feu un llistat amb els vostres 10 endings preferits
-Si poseu vidéos de youtube, si us plau feu-ho dins spoilers!
-Teniu una setmaneta!
-Votarem en descobert i qui guanyi se'n durà el fantàstic premi d'una imatge del meu Pou erotiquet dedicada i signada!!
A participar
Les normes són ben senzilles:
-Feu un llistat amb els vostres 10 endings preferits
-Si poseu vidéos de youtube, si us plau feu-ho dins spoilers!
-Teniu una setmaneta!
-Votarem en descobert i qui guanyi se'n durà el fantàstic premi d'una imatge del meu Pou erotiquet dedicada i signada!!
A participar
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Concurs TOP 10 d'endings!
Per ara us faré un Top 5 xD Seguiré pensant la llista
TOP 3!
- 5:
- L'ending 3 de Yuyu Hakusho!
- 4:
- L'ending 1 d'Inuyasha en català! M'encanta la cançó
TOP 3!
- 3:
- L'ending 28 de Naruto Shippuden.
- 2:
- El tercer ending de Bleach! És genial, ja que et mostra totes les divisions i a cada capitol és diferent
- 1:
- L'ending de la primera temporada de Haruhi Suzumiya! Sense cap subte per mi és el millor ending de tots!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Primer de tot vull fer una confessió pública: Així com els openings no me'ls salto mai, amb els endings no acostumo a fer el mateix xD Si m'agrada si que l'escolto sempre, sinó me'l salto com una persona normal xD A més, amb els openings m'agrada que tinguin molt de ritme i en canvi els endings els prefereixo generalment lents o carregats de sentiment xDDD
Hanako-chan no top 3!
- 10. Fushigi Yugi. Tokimeki no Doukasen:
Fushigi Yugi és la meva infantesa i aquest ending em creava sentiments contradictoris: en part em feia ràbia que sonés perquè volia dir que el capítol s'havia acabat però també m'agradava molt! Espero que us agradi, gatets tranquils xDDDD
En japonès també m'encanta!!
- 9. Bleach. Echoes:
Abans que l'escolteu de nou, heu de saber que qui canta és un tio. Sí, jo també em vaig quedar flipant quan ho vaig saber xDDD Tot i això, una molt bona veu i molt bona animació.
- 8. Basilisk. Wild eyes.:
Potser la majoria vàreu tancar la finestra quan vàrem acabar de veure el capítol però jo em vaig quedar a escoltar els openings xDD I aquest em va arribar moltíssim!
- 7. Bleach. Hanabi:
No sé perquè però sempre l'he trobat una cançó molt fràgil i m'encanta xDD La lletra també és molt, però que molt bonica, tot i que potser l'animació podria estar molt, però molt més currada. De totes maneres es mereix un bon lloc a la meva llista.
- 6. Gintama. Speed of Flow:
Joder, surt l'Elisabeth, que més es pot demanar!! I en general la cançó per a mi és molt intensa sense arribar a ser trista. La lletra també m'encanta i els colors taronges de la posta de sol són una passada!
- 5. Rurouni Kenshin. Junjou na Kanjou:
No me'n recordava d'aquest! Un dels més bonics que he escoltat mai!
- 4. FullMetal Alchemist. Shukan Sentimental :
Mai pot faltar una cançó de les SCANDAL!! Si és que tenen una peasso veu que se'ls ha de reconèixer sí o sí!
Hanako-chan no top 3!
- 3. Bleach. Houki Boushi:
ÉS PUTAMENT PERFECTA! No foteu que no us la sabeu de memòria! La lletra és tan preciosa que fan ganes de plorar i tot!
Yoroza wo miage hitori, houki boshi wo mita mo ima sugu aitai wo dakedo sora ha tobenai kara moshi... Ataaaaaaaashi ga houuki boshi ni nare ta naraba sora kakenuke tondeiku kiiitooooooo kanaaarazu todoku kono ishiuno hikari de. Anata no ima terashi sora wo meguo wo. Atashi ga houki boshi ni nare ta naraba kito soba ni te ageru donna tokimo!
- 2. Samurai Champloo. Shiki no Uta:
Una de les millors coses que em va regalar Samurai Champloo va ser aquest super ending tan preciós! Shiki no Uta vol dir "la cançó de les estacions" així que si pareu bé l'orella segur que podeu entendre algunes parauletes! L'escoltaria tot el dia a màxim volum!
- 1. Rurouni Kenshin. Tactics:
Sí, una altra puta vegada Kenshin al nº1. Si voleu entendre perquè ho peta tant mireu-la LLYA! És d'aquestes cançons que quan sona no puc fer altra cosa que no sigui fer callar tothom que m'estigui parlant i escoltar amb tot el cor.
Editat per darrera vegada per Hanako el Dj 21 Ago 2014 - 18:48, editat 3 cops en total
Hanako- Administrador
Novament he tornat a sacrificar grans endings però no ha estat tant dur com el top 10 d'openings. També coincideixo que un ending ha de ser més suau que un opening. L'opening és l'entrant i el que t'ha d'impactar i l'ending el que t'ha de transmetre és un bon final.
Aquí està el meu TOP 10 d'endings. Disfruteu-lo!
I aquí venen els millors que han de ser tractats de vostè pels anteriors endings. TOP 3:
I fins aquí el meu top, tant de bo us hagi agradat. No oblideu votar-me
Aquí està el meu TOP 10 d'endings. Disfruteu-lo!
- Posició 10:
- PUELLA MAGI MADOKA MAGICA ending 1: Magia de Kalafina. A diferència del seu opening Connect on tot són mahou shoujo amb els seus preciosos vestits, amb grans somriures i un ritme de cançó entre cometes "alegre", aquest ending et transmet el que és en realitat aquest anime. Una música i animació engoixant i apocalíptica és el que més crida l'atenció.
- Posició 9:
- SHINGEKI NO KYOJIN ending 2: Great Escape de Cinema Staff. El primer ending d'aquest anime va arribar a agradar-me molt i no vaig creure que pogués superar-lo el següent. Pues no va ser així. Encara que no tingui ni idea de per què surt la nou rodolant per terre, tot és força bo, colors plans sense relleus dins i amb un lleuger spoiler ben amagat que si no llegeixes el manga no ho atraparàs.
- Posició 8:
- SANKAREA ending 1: Above your hand d'Annabel. L'ending més tranquil de tot el meu llistat i podria dir que el més calmat de tots els que he vist a la meva vida. M'enamora la Rea feta tota una princesa, el to relaxant de la cançó i el joc de llums i colors que et sumergeix a un món de pau i tranquilitat.
- Posició 7:
- ROBOTICS;NOTES ending 2: Topology d'Itou Kanako. Aquesta cantant està lligada a la indústria de 5pb, per això són seus l'opening de Chäos;Head, el de Steins;Gate o aquest ending de Robotics;Notes. La seva veu té un to únic i inigualable, fent que la cançó puji el llistó de l'ending ja que l'animació és pràcticament tot imatges. També destaco la lletra que em fa recordar a una escena molt trista i traumant de la història
PD: m'he après la lletra de memòria i la canto sempre que estic sol a casa
- Posició 6:
- DANGANRONPA: THE ANIMATION ending 1: Zetsubousei: Hero Chiryouyaku de Soraru. No puc recordar la viciada que em vaig fotre amb aquest ending, sobretot es converteix en épic quan sona a l'escena final del penúltim episodi (qui hagi vist aquest anime m'entendrà). L'inici que sembla el joc dels marcianitos fent referència a la història en si i la classe que van apareguent tots els personatges assassinats a cada capítol que passa és simplement genial.
- Posició 5:
- STRIKE THE BLOOD ending 2: Signal de Kanon Wakeshima. Aquesta artista és cantant i a la vegada toca el chelo. En aquesta cançó la clava totalment. Junt amb un piano tranquil el ritme se't queda al cap i no pararàs de tararejar la cançó fins que no puguis més. Com passa amb Topology de Robotics;Notes, l'animació és força sencilla, fent que la cançó sigui el principal atractiu de l'ending.
- Posició 4:
- PSYCHO-PASS ending 1: Namae No Nai Kaibutsu de Supercell. És imposible explicar en paraules el subidón que m'entra al escoltar el començament d'aquest ending. Sempre m'aixeca de la cadira i fa que alci els braços com si d'una discoteca es tractara. Animació molt bèstia, fregant la perfecció, sempre mantenint els simbolismes que apareixen a cada moment per tota la pantalla.
I aquí venen els millors que han de ser tractats de vostè pels anteriors endings. TOP 3:
- Posició 3:
- BLEACH ending 28: Haruka Kanata de Unlimits. Després de la sorpresiva ausencia de Bleach al meu TOP 10 d'openings, entra al TOP 10 d'endings per la porta gran. Hi ha molts bons endings de Bleach però aquest et fa recordar tots els grans moments d'aquest anime, una cançó amb un molt bon ritme i que si ets fan de Bleach t'ha de posar com a mínim la pell de gallina. La meva versió preferida obviament és la de l'IchiRuki
- Posició 2:
- STEINS;GATE ending 1: Toki Tsukasadoru Juuni no Meiyaku de Yui Sakakibara. Grandiós, preciós, meravellós... molts adjectius poden descriure aquest ending. La cançó i la veu de la cantant t'atrapen en tot moment, sobretot a la tornada on el to puja i es converteix en una cançó que et posa els pèls de punta. Potser si algú no ha vist l'anime no li dirà res l'animació, però pels que si, saben els múltiples significats que té el rellotge de sorra com a objecte físic i psicològic a la història. Aquest ending es converteix en llegenda quan es combina a l'escena final de l'episodi 9.
- Posició 1:
- I per fi el número 1 que no podia ser altre que...
- Posició 1:
- GINTAMA ending 5: Shura de DOES. OOOOOWWW YEEEAAAHHH. Épicitat extrema over 9000. Imatges sobre la Guerra Joui de Gintama és la meva puta debilitat. Samurais lluitant contra extraterrestres per defensar la seva pàtria. Que més voleu demanar!? La veu del cantant de DOES és incomparable i inconfundible, com els Ferrero Roché, fent una tornada épica amb la guerra de fons i els respectius bàndols al present: Yorozuya vs Kihetai. En Takasugi mirant al cel encapotat amb el vent movent la caçadora... si fos noia hauria mullat les calces varies vegades. Amb aquest ending ho vaig tenir claríssim. Va ser obrir el TOP i el primer que estava col•locat era aquest i en la primera posició. IN-SU-PE-RA-BLE, res més a dir.
http://vimeo.com/m/42214712
I fins aquí el meu top, tant de bo us hagi agradat. No oblideu votar-me
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Aquesta vegada m'ha costa més ja que jo també soc de saltar-me els endings xD Però intentaré fer un Top 10 com cal!
Top 3!
- Number 10:
- No té molt a destacar, però m'agrada, una cançó ben lligada al video.
- Number 9:
- Aquest és un ending d'aquesta temporada sincerament m'ha agradat molt sobretot al segon 0:55, és la millor part.
- Number 8:
- Segurament l'unic que m'ha agradat de veritat d'aquest anime és el primer ending que es bestial
http://vimeo.com/89208260
- Number 7:
- Ja que el senyor Erik li agrada posar openings i endings que també vull posar doncs posaré el segon ending que m'agrada força encara que prefereixo el primer. Això si, la lletra és preciosa.
- Number 6:
- M'encanta aquest ending, no només perquè sigui de To Love Ru i surti la Haruna sino perquè la veu és meravellosa.
- Number 5:
- Crec que va ser la primera vegada que un ending em va agradar molt més que un opening xD Us deixo aquest video amb ball i tot, que la noia porta un cosplay perfect de la Yaya (la prota)
- Number 4:
- L'ending és bàsicament com l'anime, tranquil, intens i preciós.
Top 3!
- Number 3:
- Quan vaig escoltar aquest ending em va meravellar completament, una veu molt dolça que es tot lo contrari al opening que sembla més hardcore.
- Number 2:
- LOUISEEEE!!! - Els endings de Zero no Tsukaima expliquen molt bé els sentiments de la Louise que per mi és un amor i lo millor, interpretats per la Rie Kugimiya que és la seiyuu que més m'agrada ja que fa les veus de quasi totes les Tsunderes que he vist (Taiga, Louise, Shana, Nagi). No sabia quin posar però he escollit l'ultim ending perquè surt ella super bufona amb els pentinats i la roba >/////<
- Number 1:
- Amb diferencia és el millor ending que he vist mai, interpretat per Aqua Timez un ja s'espera que serà una gran cançó. M'encanta quan surt el movil de l'ichigo plovent i de cop arriben les fotos d'un arc de sant martí dels seus amics que fa que sembli un somriure.
http://vimeo.com/99277253
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
T'has salvat ja que vaig estar a un pèl de possar l'ending de Machine Doll xDDD
PD: igualment no passa res repetir endings. Es pot així que si prefereixes posar l'ED1 de Psycho-Pass possa'l
PD: igualment no passa res repetir endings. Es pot així que si prefereixes posar l'ED1 de Psycho-Pass possa'l
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Jo volia posar alguna de les 3 versions però no he trobat cap video....Shizen Eriksen escrigué:T'has salvat ja que vaig estar a un pèl de possar l'ending de Machine Doll xDDD
Si no pasa res perquè l'hagis posat xD El segón ending també esta molt bé
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Aquí ve el meu Ranking que m'ha costat molt! Perquè tots eren de Bleach (Bueno, la majoria xD) I he anat investigant de més animes~
TOP 3 BY GOCHAN
- 10:
- Ao No Exorcist - Ending 1 - Take Off
- 9:
- Bleach - Ending 15 - Orange
- 8:
- Bleach - Ending 23 - Stay Beautiful
- 7:
- Kimagure Orange Road - Ending 3 - Dance In The Memories Jo tan sols ballo entre records molt dolçoooos~
- 6:
- Bleach - Ending 17 - Hitohira No Hanabira
- 5:
- Chihayafuru - Ending 1 No he trobat com es diu.. Però m'agrada moltíssim!
- 4:
- Steins;Gate - Ending 1 - Toki Tsukasadoru Juuni no Meiyaku
TOP 3 BY GOCHAN
- 3:
- One Piece - Ending 15 - Eternal Pose Em sembla un ending molt bonic ^.^
- 2:
- Inuyasha - Ending 8 - Brand New World Un món nooou nou de trinca, on comença el meu somni, el viatje per trobar el nostre objectiu... continua! M'encanta aquest ending, en serio.
- 1:
- Bleach - Ending 2 - Thank You I aquest és el definitiu! El meu ending prefe, bueno, hi ha molta rivalitat entre els de Bleach però he decidit posar aquest perquè va ser el primer que em va encantar que vaig escoltar~
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Gooraa escrigué:
- 9:
Bleach - Ending 15 - Orange
Confesso que sempre he trobat que aquest ending és molt Ichihime! M'ha fet molta gràcia quan he vist que el posaves! Eh, i surt la princesa, és qualité de la bona!
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:Gooraa escrigué:
- 9:
Bleach - Ending 15 - Orange
Confesso que sempre he trobat que aquest ending és molt Ichihime! M'ha fet molta gràcia quan he vist que el posaves! Eh, i surt la princesa, és qualité de la bona!
Yeah, les imatges ho són, però no puc negar que la cançó m'agrada La vaig escoltar per primer cop al disc aquell (no recordo el nom... tinc memòria peix) on cantaven els que dobalven als personatges, em va encantar i vaig descobrir que era l'ending 15 perquè encara no m'he vist mai el relleno de la Princesa xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Bleach en català! :: General :: Esdeveniments :: Concursos
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato