Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Wii U EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Wii U EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Wii U EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Wii U EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Wii U EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Wii U EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Wii U EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Wii U EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Wii U EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Wii U

5 participantes

Ir abajo

Wii U Empty Wii U

Missatge  Minato Dg 24 Ago 2014 - 21:23

Uep!

La Hanako i jo (sobretot jo, Zelda torna a mi!) hem pensat de comprar-nos la Wii U, així que, estimats usuaris de la Wii U, la pregunta és: 8 Gb o 32 Gb? Crec que no hi ha massa diferència de preu... Però... feu servir els 24 Gb de més?

A més, la Wii U es connecta només via HDMI, no?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Haok-X Dg 24 Ago 2014 - 22:04

si nomes hdmi i ta'consello els 26gb sempre acabes descargant continguts per inernet aixi que quanta mes memoria millor, si estas pensant-ho realment la de 32 de cap
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dl 25 Ago 2014 - 10:24

Jo tinc pensat en adquirir la Wii U de 32 gb ja que és la que té els millors packs de joc+consola. És ben cert el que diu en Haok, la Wii U té molts DLC per descarregar i potser la de 8gb, si l'utilitzes sovint acabarà sent una mica petita.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  IchigoBankai Dl 25 Ago 2014 - 13:06

32 sens dubte.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Minato Dl 25 Ago 2014 - 15:49

El que he llegit és que com et posis a descarregar continguts, a la de 8Gb pot ser que no t'hi càpiguen directament (pot ser una descàrrega de 10Gb), però si ens basam en això, la de 32 s'omplirà amb 1-2 baixades com aquesta, forçant-me a comprar un HDD extern. Essent així, tant m'és quina em compri, no?

O, que pot ser el que et baixes ho pots passar a un disc dur "magatzem" per poder baixar-te més coses i llavors tornar-ho a passar a la Wii?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dl 25 Ago 2014 - 16:17

http://www.nintendo.com/consumer/systems/wiiu/es_na/system_external_storage.jsp

Si et vols descarregar moltes coses i tens com per l'estil 20 jocs guardats, necessitaràs un USB extern casi segur amb la de 32 GB, però és que amb la de 8 GB serà molt més ràpid ja que 5 d'aquest 8 GB que et diuen donar son d'emmagatzematge d'arxius de Wii U, per això en general és millor agafar la de 32, encara que com crec que intueixes és bastant poc. També, sé que sóc repetitiu, els packs de consola, com ara el Mario Kart Wii U o el Zelda Wind Waker HD, només et vindran amb la consola de 32.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dl 12 Gen 2015 - 22:55

Bé, reobro aquest post 4 mesos desprès per simplement informar. Aquests nadals he pogut adquirir la consola, cosa que al final he escollit la de 8 GB simplement pel fet de que el pack amb el Super Smah Bros veina amb ella. Podreu pensar que ha estat un error ja que hauré de comprar emmagatzematge extern, però en el fons et surt més barat que agafar-te la de 32 GB, ja que jo em vaig estalviar, comprant la blanca amb el super smash, el mario kart i un mando de wii 45 euros que si m'hagués comprat la negra. Dies desprès vaig adquirir un disc dur de 64 GB per 24 euros... Total, si no m'equivoco, m'he estalviat 21 euros i em vaig gastar en total 362, 95. (bé, realment els papes you know XD).

La Wii U és una consola que recomano per a totes les famílies, i si, potser la gent la criticarà per els seus senzills jocs (acusacions falses, ja que té els millors exclusius del any 2014) o per la seva incompatibilitat amb algunes third pary (realment cert), però les enquestes diuen que el usuari de Wii U està més satisfet que el de Play 4 o Xbox One, costant casi 100 euros menys amb un joc.

La meva opinió és, a ser possible (sé que és molt difícil ja que ni jo puc fer-ho i ho estic recomanant xD), adquirir una de les dues (XBOX o Play) per jugar els third party like a boss amb una gran qualitat de joc i imatge i per jugar els exclusius de Nintendo (Bayonetta 2 (el millor joc de l'any amb diferència), els marios, els zeldas) i jocs casual molt però que molt bons (Captain Toad, Wii U Party, Super Smash Bros, Mario Kart 8, etc...) la Wii U.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Minato Dl 12 Gen 2015 - 23:28

Perfecte, m'has convençut. Crec que has elegit bé en quant a l'emmagatzematge.

Però et voldria demanar què saps dels comandaments: quants n'he de comprar? Són toh cars!!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dt 13 Gen 2015 - 21:13

Jo tinc el Wii U GamePad, que ve amb la consola, i un parell de mandos de Wii normal i un nuchuck també reciclat. Depèn de perquè la vulguis. Per jugar normalment només és necessita un Wii U GamePad i la resta mandos de Wii normal.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Minato Dt 13 Gen 2015 - 22:02

Eaea escrigué:Jo tinc el Wii U GamePad, que ve amb la consola, i un parell de mandos de Wii normal i un nuchuck també reciclat. Depèn de perquè la vulguis. Per jugar normalment només és necessita un Wii U GamePad i la resta mandos de Wii normal.

Ahà, és a dir, que com a mínim et gastaràs 50€ més en un mando. I com que és "familiar", seran dos: i ja et surt pel mateix preu que les altres consoles.

Però llavors, per jugar al super smash, amb els comandaments "espasa" no va massa bé, no? Llavors, són 40€ més per mando

Idò!!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Hanako Dt 13 Gen 2015 - 22:09

N'hi ha d'imitació de mandos, oi?? Jo n'he vist un de vermells guapíssims!! Hanako

Algú en té algun i sap si funcionen bé o no val la pena ni provar-ho??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dt 13 Gen 2015 - 23:09

Hanako escrigué:N'hi ha d'imitació de mandos, oi?? Jo n'he vist un de vermells guapíssims!! Hanako

Algú en té algun i sap si funcionen bé o no val la pena ni provar-ho??

Bé, jo amb Wii sé que si funcionaven, això si, els d'abans del wii motion plus, aquell aparell per millorar la experiència i sensibilitat, desprès vaig perdre'm una mica en aquest tema. Amb Wii U no sé si funcionaran, encara que recomano sempre utilitzar el comandament original i oficial de Nintendo.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Eaea Dg 18 Gen 2015 - 20:24

Bé, gràcies al setciències del senyor Haok (no t'ho prenguis a malament XD) en tots els àmbits del frikisme ha descobert que la saga Tekken arribarà, a saber quan, a Wii U. Una saga de lluites, per qui no el conegui, que normalment i fins els últims anys era exclusiu per les consoles de Sony. Us passo la notícia en forma HTML i dir que potser és un altre motiu per adquirir la consola més barata de la generació, que a més té re comptabilitat amb Wii, cosa que les altres consoles no permeten amb les seves predecessores i té molt bons exclusius (sento per el Spam heavy que estic fent en aquest post sobre Wii U, però és el que crec).

http://anime.mx/tekken-llegara-al-wii-u/
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Wii U Empty Re: Wii U

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum