Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quin és l'anime que més us han fet spoiler?
+9
Banknana
Layla
parcheralex
Meina
Gooraa
Moules
Hanako
Shizen Eriksen
Finnick
13 participantes
Pàgina 1 de 1
Quin és l'anime que més us han fet spoiler?
Com diu el títol quin és l'anime que més us han spoilejat? L'anime que més m'han fet spoiler seria bleach,i tot per culpa d'un desgraciat que m'ha fet bastants spoilers sobre bastants animes. Per exemple dir-me tot el tema
Doncs expliqueu els vostres animes més spoilejats dintre d'un spoiler!
- Bleach:
- De l'Aizen o el Getsuga Tensho final entre d'altres.
Doncs expliqueu els vostres animes més spoilejats dintre d'un spoiler!
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Re: Quin és l'anime que més us han fet spoiler?
Naruto i One Piece. Els més popular i a l'hora molt llargs. Crec que podria perfectament resumir tota la història sense haver vist ni un 90% d'aquests dos xDDD
PD: Putes pagines a Facebook de Bleach que t'spoilejen el que passa a Naruto. Admin, saps per què el teu grupet de face es diu BLEACH? per fer spoilers de Naruto? NO.
PD: Putes pagines a Facebook de Bleach que t'spoilejen el que passa a Naruto. Admin, saps per què el teu grupet de face es diu BLEACH? per fer spoilers de Naruto? NO.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Shizen Eriksen escrigué:Naruto i One Piece. Els més popular i a l'hora molt llargs. Crec que podria perfectament resumir tota la història sense haver vist ni un 90% d'aquests dos xDDD
Putes pàgines panxites que t'expliquen un anime sencer amb memes patètiques i panxites (d'aqui que siguin patètiques XDD)
Finnick- Quincy
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Doncs jo abans de veure'm Naruto una amiga me'l va contar sencer xD I de fet, estic contenta, perquè si no m'hagués dit que hi havia un científic boig anomenat Orochimaru al que se li envà moltíssim la flapa segurament no l'hauria començat xD
A part d'això, a Bleach em varen dir que l'Ichimaru al final era bo.
A part d'això, a Bleach em varen dir que l'Ichimaru al final era bo.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Death Note. El mateix amic que me'l va recomanar, al cap de 3 cpítols de començar-lo ja em va explicar amb pels i senyals el final i
- el spoiler number one:
- la mort del L
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
A mi també em va passar amb Bleach: un amic que m'havia recomanat Naruto i gràcies a qui vaig començar a llegir manga em va dir que Bleach estava molt bé,
Tampoc va ser gaire greu, perquè no sabia de què anava la cosa i no em va llegir la sèrie fins força temps després i ja no ho recordava.
I amb One Piece, aquest mateix amic (i consti que no li tinc rencor) mentre discutíem de la sèrie em va dir pensant que ja ho sabia
També vull afegir, encara que no sigui manga, que em vaig fer autospoiler del Senyor dels Anells; fa poc em vaig voler llegir els llibres perquè de petit havia vist les pel·lícules i no recordava res, a part de les escenes més importants del final de la saga.
A part d'això, he tingut força sort amb això dels spoilers.
- Spoiler:
- però que quan el protagonista perdia els poders ja no era tan interessant.
Tampoc va ser gaire greu, perquè no sabia de què anava la cosa i no em va llegir la sèrie fins força temps després i ja no ho recordava.
I amb One Piece, aquest mateix amic (i consti que no li tinc rencor) mentre discutíem de la sèrie em va dir pensant que ja ho sabia
- Spoiler:
- Que el pare de l'Ace en realitat és el Gold D. Roger.
També vull afegir, encara que no sigui manga, que em vaig fer autospoiler del Senyor dels Anells; fa poc em vaig voler llegir els llibres perquè de petit havia vist les pel·lícules i no recordava res, a part de les escenes més importants del final de la saga.
A part d'això, he tingut força sort amb això dels spoilers.
A mí l'anime que més m'han spoilejat ha sigut One Piece, sense dubte.
- Spoiler:
- La mort de l'Ace, el poder d'en Luffy, el pare de l'Ace, la mort del Barbablanca i els nous looks, tot spoilejat, i encara se m'escapa algo fijo. Jo ja mirava l'anime sabent el que passaria
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
A mi el spoiler més gran que m'han fet es de bleach, i va ser just quan estava acavant la saga del rescat de la Rukia osigui que ja sabia de que anava bleach (per que si me'l haguessin fet avans de començar bleach m'hagues fet igual per que me'n hauria oblidat)
- Spoiler:
- Que la mara del Ichigo era un quincy
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
A mi no me'n fan xD
Sense voler vaig llegir alguna mort d'un personatge principal de joc de trons del 5e llibre abans d'acabar el llibre.
Sense voler vaig llegir alguna mort d'un personatge principal de joc de trons del 5e llibre abans d'acabar el llibre.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Crec que el mes gran que m'han fet va ser el segon opening de katekyo hitman reborn, que revelava qui era el guardia de la boira.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
drew-kun escrigué:Crec que el mes gran que m'han fet va ser el segon opening de katekyo hitman reborn, que revelava qui era el guardia de la boira.
Si parlem d'openings... Salteu-vos els de Fairy Tail
Eaea- Tinent impopular
Ja se que és un post de fa temps però ara l'he vist i he sentit la necessitat de comentar.
El pitjor spoiler que m'han fet ha sigut sobre One Piece la saga del Don Quijote Domflamigo (em diverteix el seu nom) ma germana un amor i encant de persona (ironia) em va dir
El pitjor spoiler que m'han fet ha sigut sobre One Piece la saga del Don Quijote Domflamigo (em diverteix el seu nom) ma germana un amor i encant de persona (ironia) em va dir
- Spoiler:
- Que el Sabo estava viu
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Un dels que més spoilers m'han fet és One Piece!!!
hi ha altres series, animes i manga que també m'han fet spoilers, però one piece és el que més hahaha
hi ha altres series, animes i manga que també m'han fet spoilers, però one piece és el que més hahaha
- Spoiler:
encara que tot i saber que l'Ace s'havia de morir... em va entristir molt i em va caure la llagrimeta TT ahahaha
Layla- Quincy
Reiatsu : 189
Edat : 29
Doncs a mi amb els animes no m'han fet pas gaires spoilers, per no dir cap, ja que un dels amics otakus mes propers el tinc amenaçat amb fer-li spoiler de juego de tronos si em diu res
A part d'això, a FT (sense comptar openings) a vegades veia una imatge que em sonava i era perq la Layla me l'havia passada temps abans (pero no es pot considerar un spoiler ni molt menys hahaha)
A part d'això, a FT (sense comptar openings) a vegades veia una imatge que em sonava i era perq la Layla me l'havia passada temps abans (pero no es pot considerar un spoiler ni molt menys hahaha)
- I sense parlar d'anime:
- Mun pare em va explicar Breaking Bad sencer
i, a part d'això, jo no sabia que el 3r llibre de Juego de Tronos estava dividit en dues parts. Podeu imaginar, despres de llegir el 3A, començar el 4 sense llegir el 3B...
Banknana- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí
Doncs ara que heu tornat a obrir el post: no em vaig recordar en el moment de publicar el meu missatge, però en el fons, el anime que més spoiler m'han fet ha estat Bleach. Però els spoilers no me'ls van fer, me'ls vaig fer jo mateix :paret: Això em va passar perquè vaig decidir veure-me la desprès d'haver estat indagant durant hores a Bleach wikia. xD
Eaea- Tinent impopular
Bua pues yo aprofito. L'spoiler per excel·lència és el que tothom li han fet (one PIece), però en el meu cas va ser del pal:
- Spoiler:
- Hola, vaig per el final de sabaody i estic mirant un amv al youtube de la saga de sabaody. Resultat? Un video a recomendados que diu: "La muerte de ace y sus consecuencias-One piece-HQ" AQUÍ ESTÁ LA PRUEBA
gg wp.
I bueno, com tots dieu, els openings de FT també són spoilers per excel·lència. (són els spoilers humans)
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Jo també crec que one piece, sort que no la segueixo seriosament i m'és igual xD
Un altre manga que em fan spoiler constant es el de pokemon. Jo nomes entro al serebii per buscar informacio dels jocs, pero et trobes a l'apartat de manga que han tret un nou tomo, i com que a submanga els pengen a pas de tortuga no pots evitar donar un cop d'ull.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Banknana escrigué:
- I sense parlar d'anime:
Mun pare em va explicar Breaking Bad sencer
i, a part d'això, jo no sabia que el 3r llibre de Juego de Tronos estava dividit en dues parts. Podeu imaginar, despres de llegir el 3A, començar el 4 sense llegir el 3B...
Putada lo de BB xDD
De joc de trons, ho deus haver llegit en Castellà, perquè en català, el 3r llibre és un de sol.