Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Karin&Yuzu
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Karin&Yuzu
No sé perquè m'han vingut aquestes dues al cap i crec que mai hem fet un debat sobre els seus poders!
Pel que fa als seus poders, la Yuzu és completament inútil perquè per no fer ni tan sols pot veure fantasmes, tot i que és evident que amb els pares que té alguna mena de poder tindrà. En canvi la Karin es va passar la saga dels fullbrings a la tenda de l'Urahara comprant aparells xungos per fer fora els hollows i, per variar, el Tite no li ha tornat a dedicar un sol segon...
Creieu que tindran al final algun paper en tot això? Jo no sé perquè però fa temps que em penso que tenint un pare Shinigami i una mare Quincy és com a estrany que cap fill els hagi sortit Quincy... Havia pensat que la Yuzu era la única amb possibilitats de ser-ho, però no sembla tenir gota de poder...
Vosaltres què trobeu?
Pel que fa als seus poders, la Yuzu és completament inútil perquè per no fer ni tan sols pot veure fantasmes, tot i que és evident que amb els pares que té alguna mena de poder tindrà. En canvi la Karin es va passar la saga dels fullbrings a la tenda de l'Urahara comprant aparells xungos per fer fora els hollows i, per variar, el Tite no li ha tornat a dedicar un sol segon...
Creieu que tindran al final algun paper en tot això? Jo no sé perquè però fa temps que em penso que tenint un pare Shinigami i una mare Quincy és com a estrany que cap fill els hagi sortit Quincy... Havia pensat que la Yuzu era la única amb possibilitats de ser-ho, però no sembla tenir gota de poder...
Vosaltres què trobeu?
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Karin&Yuzu
Jo crec que l'Ichigo es va emportar gran part dels poders al ser el primer fill i al ser tant excepcional i que la Karin, al ser la següent, es va emportar el restant i per això té aquesta capacitat de veure els hollows i als shingamis. Dubto molt que la Yuzu tingui algun poder i si es així potser si que podria desenvolupar poders de quincy, però jo li veig més a la Karin. Ja veurem que ens revelarà el senyor Tite.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Karin&Yuzu
La veritat, jo no comptava amb aquest parell ja. Si que és veritat que, com dieu, amb un shinigami i una quincy com a pares el normal seria que tinguessin algun poder. Però jo crec que si encara no han manifestat cap poder (a part de veure fantasmes i shinigamis) és impossible que es tornin de cop tant op com per pintar una cosa a la guerra, o sigui que no crec que tinguin cap importància. Ara, potser podrien desenvolupar algun poder curatiu o defensiu, tipus Orihime, però no ho veig gaire possible.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato