Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Proposta de nou subfòrum: Receptes!
+3
Javi Ciffer
Finnick
Minato
7 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Proposta de nou subfòrum: Receptes!
Hola!!
Fa uns dies que em ronda aquesta idea pel cap: fer un subfòrum de receptes de cuina!!
La idea seria posar-hi receptes de plats que haguem provat i que ens hagin agradat i trobem que valgui la pena compartir amb els demés.
Amb el que estava pensant és, sobretot, en receptes japoneses, però no tenim per què restringir-ho! (Encara que trob que posar una recepta de truita de patates... és... un poc... trist) (molt de respecte a les truites de patates: quan queden un poc crues pel mig... <- me la jugo, no sé si no existeix aquest emoti)
Què vos sembla? Si vos mola, podríem començar a establir-ne les normes entre tots. Jo he pensat:
- Abans de publicar una recepta, has de provar de fer-la.
- No val fer copy&paste directament d'un web de receptes (encara que s'hauria de posar un enllaç cap a la font original de la recepta, si escau)
- Mirar de facilitar la reproducció de la recepta per part d'altres usuaris del fòrum, així com la seva millora / variació.
- Una recepta per post. Variacions, a altres posts. Suggeriments de millora, comentaris, dubtes, al mateix post.
I.. no sé, alguna cosa més XD
Fa uns dies que em ronda aquesta idea pel cap: fer un subfòrum de receptes de cuina!!
La idea seria posar-hi receptes de plats que haguem provat i que ens hagin agradat i trobem que valgui la pena compartir amb els demés.
Amb el que estava pensant és, sobretot, en receptes japoneses, però no tenim per què restringir-ho! (Encara que trob que posar una recepta de truita de patates... és... un poc... trist) (molt de respecte a les truites de patates: quan queden un poc crues pel mig... <- me la jugo, no sé si no existeix aquest emoti)
Què vos sembla? Si vos mola, podríem començar a establir-ne les normes entre tots. Jo he pensat:
- Abans de publicar una recepta, has de provar de fer-la.
- No val fer copy&paste directament d'un web de receptes (encara que s'hauria de posar un enllaç cap a la font original de la recepta, si escau)
- Mirar de facilitar la reproducció de la recepta per part d'altres usuaris del fòrum, així com la seva millora / variació.
- Una recepta per post. Variacions, a altres posts. Suggeriments de millora, comentaris, dubtes, al mateix post.
I.. no sé, alguna cosa més XD
Re: Proposta de nou subfòrum: Receptes!
És una bona idea! I així de pas alguns ens atrevim a cuinar (i cremar el pis).
Finnick- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió
Pareix divertit. Més enllà de pizzes, truites i spaghettis no se fer gaire cosa. I si dins de poc tinc que cuinar per a mi m'interessa aquesta proposta :P
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
També ho trobo una bona idea.
La veritat és que cuinar no se'm dóna especialment bé, però serà divertit si ho fem
La veritat és que cuinar no se'm dóna especialment bé, però serà divertit si ho fem
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
A mi t'ambé m'agrada la idea!! A part de que m'agrada molt cuinar i si son receptes que han agradat doncs encara més!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Bona proposta
Jo no se cuinar gens però em vindra bé per aprendre algo de cuina per quan ho necessiti xD
Jo no se cuinar gens però em vindra bé per aprendre algo de cuina per quan ho necessiti xD
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Jamas!, el grandissim mestre cuiner Samael (nivell 42) no revelara els seus secrets als simples mortals... MAI!