Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Votacions populars Ficomic
+2
Shizen Eriksen
Haok-X
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Votacions populars Ficomic
Ja podeu votar al web de ficomic als millors mangas i animes! http://ficomic.com/noticies.cfm/id/12431/cat/a-votar-millors-mangas-animes-.htm
És indignant que no surti Bleach, però ho podeu posar a sota i tal (tot i que no deixa de ser indignant que no surti a les opcions).
Què heu votat? Jo a molts li he donat a boleo pur i dur, sobretot als shojos i a les revistes
A l'autor he posat el Tite, perquè com a bon trollasso s'ho mereix
És indignant que no surti Bleach, però ho podeu posar a sota i tal (tot i que no deixa de ser indignant que no surti a les opcions).
Què heu votat? Jo a molts li he donat a boleo pur i dur, sobretot als shojos i a les revistes
A l'autor he posat el Tite, perquè com a bon trollasso s'ho mereix
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Votacions populars Ficomic
Jo he votat:
Mejor Shonen Manga: Nurarihyon no Mago, el motiu molt simple dels pocs mangues que han sortit recentment a la shounen Nurarihyon no mago per mi ha sigut dels millors en el genera de lluita per remercar que crec que de nous de lluita ha sigut lunic que ha valgut la pena XD i m'agrada donar suport a les petites series que m'han aprotat satisfacció.
Mejor Shojo Manga: Vot en blanc no tinc massa coneixement de shojo i no ne vist ni un de sencer.
Mejor Seinen Manga: Berserk. Òbviament no es possible dubtar que votaria a un altre manga seinen tenint la meva serie preferida des de sempre i la que em va per aixi dir-ho iniciar i fer contacte amb el mon del manga.
Mejor Kodomo Manga: Em passa el mateix que amb el Shojo.
Mejor Manga de autor español: JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA em descollono no he pugut pendrem en serio aquest apartat :')
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: BLACK LAGOON ROBERTA´S BLOOD. (SELECTA VISION). La vaig comprar al saló de còmic, de les millors compres que he fet a la meva vida.
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: BERSERK: LA EDAD DE ORO (CANAL + XTRA) super raro venint de mi votar Berserk, veritat?
Mejor Fanzine de o sobre manga: Tampoc he sapigut que votar en aquest apartat.
Millor autor viu de manga de qualsevol gènere i època: Vaig votar en Kentaro Miura per res en concret, però desitjo que segueixis jugant i viciant tots els dies de la teva vida mentres que tens Berserk parat Fill de la gran fruta suprema apart d'aixo trobo brutal tant el seu estil com la seva historia i per tot el que m'has aportat i gracies aixo tot el que he pugut coneixe, t'haig de dir que per mi Kentaro ets el millor.
Mejor Shonen Manga: Nurarihyon no Mago, el motiu molt simple dels pocs mangues que han sortit recentment a la shounen Nurarihyon no mago per mi ha sigut dels millors en el genera de lluita per remercar que crec que de nous de lluita ha sigut lunic que ha valgut la pena XD i m'agrada donar suport a les petites series que m'han aprotat satisfacció.
Mejor Shojo Manga: Vot en blanc no tinc massa coneixement de shojo i no ne vist ni un de sencer.
Mejor Seinen Manga: Berserk. Òbviament no es possible dubtar que votaria a un altre manga seinen tenint la meva serie preferida des de sempre i la que em va per aixi dir-ho iniciar i fer contacte amb el mon del manga.
Mejor Kodomo Manga: Em passa el mateix que amb el Shojo.
Mejor Manga de autor español: JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA em descollono no he pugut pendrem en serio aquest apartat :')
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: BLACK LAGOON ROBERTA´S BLOOD. (SELECTA VISION). La vaig comprar al saló de còmic, de les millors compres que he fet a la meva vida.
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: BERSERK: LA EDAD DE ORO (CANAL + XTRA) super raro venint de mi votar Berserk, veritat?
Mejor Fanzine de o sobre manga: Tampoc he sapigut que votar en aquest apartat.
Millor autor viu de manga de qualsevol gènere i època: Vaig votar en Kentaro Miura per res en concret, però desitjo que segueixis jugant i viciant tots els dies de la teva vida mentres que tens Berserk parat Fill de la gran fruta suprema apart d'aixo trobo brutal tant el seu estil com la seva historia i per tot el que m'has aportat i gracies aixo tot el que he pugut coneixe, t'haig de dir que per mi Kentaro ets el millor.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Mejor Shonen Manga: MEDAKA BOX (IVREA). Em va tenir enganxat cada dia i és interessant ja que cada cop que avança la història apareixen nous poders i poc a poc s'aclareixen molts dubtes. Molta varietat de personatges en quant a personalitat, aparença i poders.
Mejor Shojo Manga: No m'he llegit cap així que res de res
Mejor Seinen Manga: GANTZ (PANINI). Obviament. És el meu manga seinen preferit i sempre ho serà. Vaig llegir els 381 capitols en 3 putos dies. Un vici inimaginable, i comptant amb una dels personatges més épics i sexys que he vist, com és la Reika.
Mejor Kodomo Manga: Inazu- eeehhh que és broma!
Mejor Manga de autor español: Putu haok xDD
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: EL JARDÍN DE LAS PALABRAS. (SELECTA VISION). És una peli de Makoto Shinkai, que més vols? La millor animació que he vist a la meva vida, d'una història que pot ser simple et sorgeix una entranyable, dramàtica i romàntica.
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: 5 CENTIMETROS POR SEGUNDO (CANAL + XTRA). Una altre obra mestre de Makoto Shinkai. Si és que tot el que toca ho converteix en or.
Mejor Fanzine de o sobre manga: Ni puta idea que és aquest apartat xDD
Mejor autor vivo de manga de cuaquier género i época: No en tinc cap de preferit però si voldria destacar en Hideaki Sorachi. Ha creat una obra mestre com és Gintama. Un manga totalment original i que és imposible de comparar o igualar. Per a mi, aquest home ha creat un nou tipus de comèdia que hauria de portar el nom de "Gintama". Oshiete, Ginpachi-sensei!
Retrat que sempre utilitza Sorachi-sensei per representar-se davant la gent
Mejor Shojo Manga: No m'he llegit cap així que res de res
Mejor Seinen Manga: GANTZ (PANINI). Obviament. És el meu manga seinen preferit i sempre ho serà. Vaig llegir els 381 capitols en 3 putos dies. Un vici inimaginable, i comptant amb una dels personatges més épics i sexys que he vist, com és la Reika.
Mejor Kodomo Manga: Inazu- eeehhh que és broma!
Mejor Manga de autor español: Putu haok xDD
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: EL JARDÍN DE LAS PALABRAS. (SELECTA VISION). És una peli de Makoto Shinkai, que més vols? La millor animació que he vist a la meva vida, d'una història que pot ser simple et sorgeix una entranyable, dramàtica i romàntica.
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: 5 CENTIMETROS POR SEGUNDO (CANAL + XTRA). Una altre obra mestre de Makoto Shinkai. Si és que tot el que toca ho converteix en or.
Mejor Fanzine de o sobre manga: Ni puta idea que és aquest apartat xDD
Mejor autor vivo de manga de cuaquier género i época: No en tinc cap de preferit però si voldria destacar en Hideaki Sorachi. Ha creat una obra mestre com és Gintama. Un manga totalment original i que és imposible de comparar o igualar. Per a mi, aquest home ha creat un nou tipus de comèdia que hauria de portar el nom de "Gintama". Oshiete, Ginpachi-sensei!
Retrat que sempre utilitza Sorachi-sensei per representar-se davant la gent
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Millor Shonen: Slam Dunk, una de les meves sèries favorites si no la que més. M'ha sorprès que no hi sortissin One Piece, Bleach...
Millor Shojo: Vampiresa por Sorpresa: el nom és la risa. No tinc ni idea de shojo.
Millor Seinen: m'ha costat decidir-me entre Vagabond i Berserk però he tirat pel primer. Les dues són de les meves sèries preferides, però l'estil hiperrealista m'ha fet decantar per Vagabond.
Millor Sèrie o Pel·lícula de TV: Berserk, després de no haver-lo votat abans m'hi sentia obligat. La pel·lícula és pot dir que és una obra mestra.
Com a autor he posat a Takehiko Inoue, cosa que no és extranya veient quins són els meus shonen i seinen preferits. El seu estil en general és brutal i la qualitat del dibuix encara més, per això no podia votar a ningú altre. Aquest home és el meu ídol.
Els altres no tenia molta idea així que ho he posat a potra.
Millor Shojo: Vampiresa por Sorpresa: el nom és la risa. No tinc ni idea de shojo.
Millor Seinen: m'ha costat decidir-me entre Vagabond i Berserk però he tirat pel primer. Les dues són de les meves sèries preferides, però l'estil hiperrealista m'ha fet decantar per Vagabond.
Millor Sèrie o Pel·lícula de TV: Berserk, després de no haver-lo votat abans m'hi sentia obligat. La pel·lícula és pot dir que és una obra mestra.
Com a autor he posat a Takehiko Inoue, cosa que no és extranya veient quins són els meus shonen i seinen preferits. El seu estil en general és brutal i la qualitat del dibuix encara més, per això no podia votar a ningú altre. Aquest home és el meu ídol.
Els altres no tenia molta idea així que ho he posat a potra.
He intentat votar dintre de les sugerencies que em feien aixi que he acavat votant:
Mejor Shonen Manga: Yotsuba (no em pensava que fos un shonen, pero com que m'encanta l'he votat, no ho podia evitar)
Mejor Shojo Manga: Akuma to Love Song
Mejor Seinen Manga: Another
Mejor Kodomo Manga: He suggerit Doraemon
Mejor Manga de autor español: a boleo
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: Nausicaa de la vall del vent
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: No sabia quina triar i al final he votat la de Berserk (tot hi que no l'he vist xDD)
Mejor Fanzine de o sobre manga: A boleo
Mejor Shonen Manga: Yotsuba (no em pensava que fos un shonen, pero com que m'encanta l'he votat, no ho podia evitar)
Mejor Shojo Manga: Akuma to Love Song
Mejor Seinen Manga: Another
Mejor Kodomo Manga: He suggerit Doraemon
Mejor Manga de autor español: a boleo
Mejor DVD o Blu-Ray de anime: Nausicaa de la vall del vent
Mejor Serie o Película de anime emitida en TV: No sabia quina triar i al final he votat la de Berserk (tot hi que no l'he vist xDD)
Mejor Fanzine de o sobre manga: A boleo
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Doncs jo vaig votar:
Millor Shonen Manga: BLEACH, EVIDENTMENT!!
Millor Shojo Manga: Akuma to Love Song
Millor Seinen Manga: Las vacaciones de Jesús y Buda
Millor Kodomo Manga: A boleoooooo
Millor Manga de autor español: A boleooooo
Millor DVD o Blu-Ray d'anime: Puella Magi Madoka Magica
Millor Serie o Pel·lícula d'anime emesa per TV: Evangelion 3.3 You can (not) redo
Millor Fanzine de o sobre manga: A boleoooo xDDD
Millor autor: TITE KUBO because he is a troll
Millor Shonen Manga: BLEACH, EVIDENTMENT!!
Millor Shojo Manga: Akuma to Love Song
Millor Seinen Manga: Las vacaciones de Jesús y Buda
Millor Kodomo Manga: A boleoooooo
Millor Manga de autor español: A boleooooo
Millor DVD o Blu-Ray d'anime: Puella Magi Madoka Magica
Millor Serie o Pel·lícula d'anime emesa per TV: Evangelion 3.3 You can (not) redo
Millor Fanzine de o sobre manga: A boleoooo xDDD
Millor autor: TITE KUBO because he is a troll
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Millor Shonen Manga: Tutor Katekyo Hitman Reborn
Millor Shojo Manga: Ecchi (?) XD
Millor Seinen Manga: Btooom !
Millor Kodomo Manga: XD
Millor Manga d'autor espanyol: 5 Elementos (quina vergonya que no estigués a les primeres opcions.5 elementos és decent, de veritat, jo us el recomano i a més té molt argument i bastant profund)
Millor DVD: Puella Magi Madoka Magica
Millor Serie o Pel·lícula d'anime emesa per TV: Doraemon ! Una Odissea en el Espai !
Millor Fanzine de o sobre manga: Sureeeeeeeeeee. Vot nul XD.
Millor autor: Rumiko Takahashi. Visca la Reina del Manga !
Millor Shojo Manga: Ecchi (?) XD
Millor Seinen Manga: Btooom !
Millor Kodomo Manga: XD
Millor Manga d'autor espanyol: 5 Elementos (quina vergonya que no estigués a les primeres opcions.5 elementos és decent, de veritat, jo us el recomano i a més té molt argument i bastant profund)
Millor DVD: Puella Magi Madoka Magica
Millor Serie o Pel·lícula d'anime emesa per TV: Doraemon ! Una Odissea en el Espai !
Millor Fanzine de o sobre manga: Sureeeeeeeeeee. Vot nul XD.
Millor autor: Rumiko Takahashi. Visca la Reina del Manga !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards