Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Mitarashi dango
5 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Receptes
Pàgina 1 de 1
Mitarashi dango
Doncs m'animo i estreno la nova secció de cuina amb un clàssic!! Els Mitarashi dango!!
Per fer les boles!
Ingredients:
110ml Joushinko (farina d'arròs -paquet de color blau-)
70ml Shiratamako (farina d'arròs glutinós -paquet de color verd-)
~50ml aigua calenta
Elaboració:
Es mesclen les dues farines d'arròs (que trobaràs a qualsevol tenda d'alimentació asiàtica), s'aboca l'aigua calenta i es fa una pasta. Amb la pasta ben mesclada es fan boletes, totes de la mateixa mida.
Mentre vas fent les boletes, posa una olla amb abundant aigua a bullir. Quan bulli l'aigua, aboca-hi les boles de dango i veuràs que cauen al fons de l'olla. Deixa-les que bullin i quan comencin a surar, deixa-les 1-2 minutets més i treu-les del foc. Quan les treus de l'olla has de tenir ja preparat al costat un recipient amb aigua ben freda, perquè així talles la cocció de les boles de dango. Nosaltres hi fiquem aigua freda amb uns quants glassons i tenim allà els dangos mentre anem preparant la parilla (o imitació, en una paella mateixa va bé).
Posem oli a la paella i mentre s'encalenteix l'oli posem els dangos a una brotxeta i cap a la paella. Això ho fem perquè es daurin un poquet per fora, que afagin un poquet de coloret marro. Com veieu no és complicat de fer, però has de fer moltes coses: les boles, l'aigua bullint i que surin, el recipient amb gel, posar-les a les brotxetes i la salsa... Però val la pena, perquè són molt bones!!
Per la salsa mitarashi
2 cullerades de salsa de soja
4 cullerades de de sucre
100 ml d'aigua
1 cullerada de Maizena
Fiques tots els ingredients a una olla petitona i remenes tota l'estona, que sinó s'aferrarà. Quan agafi una consistència de salsa -si et queda molt líquid, posa un poc més de maizena- la pots treure del foc i abocar-la a sobre dels dangos ja servits. Amb aquestes quantitats et surt molta salsa, el que pots fer és posar-ne la meitat.
Animeu-vos a fer-ne que no és massa difícil!
Per fer les boles!
Ingredients:
110ml Joushinko (farina d'arròs -paquet de color blau-)
70ml Shiratamako (farina d'arròs glutinós -paquet de color verd-)
~50ml aigua calenta
Elaboració:
Es mesclen les dues farines d'arròs (que trobaràs a qualsevol tenda d'alimentació asiàtica), s'aboca l'aigua calenta i es fa una pasta. Amb la pasta ben mesclada es fan boletes, totes de la mateixa mida.
Mentre vas fent les boletes, posa una olla amb abundant aigua a bullir. Quan bulli l'aigua, aboca-hi les boles de dango i veuràs que cauen al fons de l'olla. Deixa-les que bullin i quan comencin a surar, deixa-les 1-2 minutets més i treu-les del foc. Quan les treus de l'olla has de tenir ja preparat al costat un recipient amb aigua ben freda, perquè així talles la cocció de les boles de dango. Nosaltres hi fiquem aigua freda amb uns quants glassons i tenim allà els dangos mentre anem preparant la parilla (o imitació, en una paella mateixa va bé).
Posem oli a la paella i mentre s'encalenteix l'oli posem els dangos a una brotxeta i cap a la paella. Això ho fem perquè es daurin un poquet per fora, que afagin un poquet de coloret marro. Com veieu no és complicat de fer, però has de fer moltes coses: les boles, l'aigua bullint i que surin, el recipient amb gel, posar-les a les brotxetes i la salsa... Però val la pena, perquè són molt bones!!
Per la salsa mitarashi
2 cullerades de salsa de soja
4 cullerades de de sucre
100 ml d'aigua
1 cullerada de Maizena
Fiques tots els ingredients a una olla petitona i remenes tota l'estona, que sinó s'aferrarà. Quan agafi una consistència de salsa -si et queda molt líquid, posa un poc més de maizena- la pots treure del foc i abocar-la a sobre dels dangos ja servits. Amb aquestes quantitats et surt molta salsa, el que pots fer és posar-ne la meitat.
Animeu-vos a fer-ne que no és massa difícil!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Mitarashi dango
Jo en vaig fer i em van agradar molt, tot hi que sense la salsa son molt sosos xDD Aveure si algun dia d'aquests en torno a fer!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
M'inspiren, tenen molt bona pinta tot i que segur que a mi no em surten tant rodonets i perfectes...
Tinc una curiositat molt tonta: quin gust tenen? Dolços? Agridulce d'aquell xungo asiàtic?
Tinc una curiositat molt tonta: quin gust tenen? Dolços? Agridulce d'aquell xungo asiàtic?
Kenpachi Nafi escrigué:M'inspiren, tenen molt bona pinta tot i que segur que a mi no em surten tant rodonets i perfectes...
A mi em van quedar de totes formes menys rodons xDD
Tenen un gust raro, sols son sosissims quasi no tenen gust a res, i amb la salsa es dolç, pero un dolç especial, no sabria com definir-t'ho, pero quedat amb que son dolços!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
A mi m'agraden molt!!
És el que diu la Meina, sense la salsa no tenen gust de res, d'absolutament res. I la salsa és... entre dolça i salada, però boníssima!
És el que diu la Meina, sense la salsa no tenen gust de res, d'absolutament res. I la salsa és... entre dolça i salada, però boníssima!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Uaaaaaaaah *Q* Quina bona pinta! A mi la veritat és que em faria il·lusió provar-ne algun dia, semblen bons *-*
Erwyn14KC- Subjecte d'experiments
- Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!
Tene un gust molt estrany... A na Hanako li encanten, però a mi la salsa aquesta... no m'acaba de fer. I com ha dit na Meina, sols no tenen gust de res, però la textura és molt xula.Kenpachi Nafi escrigué:Tinc una curiositat molt tonta: quin gust tenen? Dolços? Agridulce d'aquell xungo asiàtic?
Vos mostr les farines que utilitzam nosaltres:
La blava és farina d'arròs normal, la verda és farina d'arròs glutinós.
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Receptes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638