Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Monster
+3
Isshin Shiba
IchigoBankai
drew-kun
7 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Monster
L'anime que us recomano pertany al genere psicologic/suspens. Consta de 78 capitols d'anime.
L'argument se situa a Alemanya durant l'epoca de la caiguda del mur de Berlin. El protagonista es un metge japones, el millor cirurgia del seu hospital i gaudeix de bona reputacio, tot i aixi no esta d'acord amb la politica de prioritzar els ingressos i la reputacio de l'hospital per sobre de la vida de les persones. Un dia se'n cansa i decideix salvar la vida d'un nen en lloc que la de l'alcalde que tenia un pase preferent. L'alcalde mor i aixo li comporta varis problemes, pero aconsegueix sentir-se be amb si mateix. Anys mes tard, pero, te un retrobament amb aquell nen el qual li fa penedir-se d'haver-li salvat la vida.
L'argument se situa a Alemanya durant l'epoca de la caiguda del mur de Berlin. El protagonista es un metge japones, el millor cirurgia del seu hospital i gaudeix de bona reputacio, tot i aixi no esta d'acord amb la politica de prioritzar els ingressos i la reputacio de l'hospital per sobre de la vida de les persones. Un dia se'n cansa i decideix salvar la vida d'un nen en lloc que la de l'alcalde que tenia un pase preferent. L'alcalde mor i aixo li comporta varis problemes, pero aconsegueix sentir-se be amb si mateix. Anys mes tard, pero, te un retrobament amb aquell nen el qual li fa penedir-se d'haver-li salvat la vida.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Re: Monster
Aquí Doctor.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Woo un altre que l'ha vist! És molt bona! Tinc tota la sèrie descarregada des de l'Animelliure. La recomano asako
PLSSSSS JOHAAAN PLSSSSSSSSSS
PLSSSSS JOHAAAN PLSSSSSSSSSS
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Avui mateix l'he acabat. Ha estat i és el meu anime/manga preferit. De molt lluny. L'autor, en Naoki Urasawa, no només ens recrea una història totalment genial sinó que també ens ensenya i ens posa en dubte que realment és ser un humà o una persona. Una ambientació excel·lent en totes les èpoques que surten en la història (des de les que es viuen en present com la multitud de flashbacks que s'expliquen), la Alemanya reunificada desprès de l'enfonsament del bloc soviètic.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Just avui he acabat de baixar-me una nova versió d'animelliure. Fa mil que la tenia baixada i la vaig deixar un poc després de l'entrenament, aquestes vacances la reprendre :mronion:
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
A mi em va agradar tant que em vaig comprar el llibre de Emil Sebe "OBLUDA"
alexaldoma- Jigokucho
- Nombre de missatges : 13
Reiatsu : 9
Ubicació : dins de la meva ment
També vaig veure l'anime fa poc i haig de dir que és una obra mestra, en tots els sentits: trama, personatges estil de dibuix l'ambientació... Poques sèries m'han enganxat i fet gaudir tant, tot i la poca acció que hi ha. Absolutament recomanable.
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito
» Seireitei no Fansub. Bleach 638