Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Musica Espanyola
3 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Musica Espanyola
Doncs res com ja indica el títol vull fer un post una mica especial com a minim per a mi.
Tots ja sabem que la industria musical espanyola es molt gran i tal, que hi han milions de grups, etc.
Amb aquest nou post voldria obrir un tema on expressem grups de musica espanyola no començar a spamajar grups a la loca, sinó grups de musica que ens hagin aportat quelcom en la nostra vida, simplement grups que no fa falta que escoltem cada dia però que et parlen d'ells i tu penses buah, tampoc se ni crec que a tots els hi hagui passat aixi que bueno grups que simplement t'han acompanyat tota la infància o que et fan una mica mes agradable el teu dia a dia.
Començo jo amb certs grups:
Tinc masses grups als que mencionar i opinar bé d'ells però de moment no en dire cap mes a que tinc mes curiositat per saber els vostres
Tots ja sabem que la industria musical espanyola es molt gran i tal, que hi han milions de grups, etc.
Amb aquest nou post voldria obrir un tema on expressem grups de musica espanyola no començar a spamajar grups a la loca, sinó grups de musica que ens hagin aportat quelcom en la nostra vida, simplement grups que no fa falta que escoltem cada dia però que et parlen d'ells i tu penses buah, tampoc se ni crec que a tots els hi hagui passat aixi que bueno grups que simplement t'han acompanyat tota la infància o que et fan una mica mes agradable el teu dia a dia.
Començo jo amb certs grups:
- Mago de Oz:
Començo amb Mago de Oz *-* buah no se ni per on comença amb aquest grup simplement m'ha acompanyat massa temps escoltant Mago he pogut volar, riure, plorar i mil coses mes simplement m'ha fet de guia i un gran company en el meu reproductor de musica, simplement ja no destaca gens i fa musica de merda majoritàriament en la actualitat, però sense ells no hages aguantat moltes coses, sense ell no crec que ara mateix estigues aquí... simplement no se he volat pel seu estil original i lletres màgiques ocupa un lloc en el meu cor. I en concret EL atrapasueños *-* no puc es una cançó que em pot m'agrada massa es la meva preferida de mago.
- Extremoduro:
Per que per fi he pogut trobar un grup de musica que encaixi amb la meva forma de veure i beure, pensar, ser, opinar, comportar-me no se simplement vaig coneixa Extremoduro i va ser màgic des de el dia que el vaig coneixar mai mai he estat mes de 24h de no escoltar una mica o pensar o cantar alguna cosa d'extremo però mai mes impossible sincerament, i es que pensar que ara es separant em trenca el cor, però en els tres anys que porto escoltant extremo han sigut màgics cada dia he pogut volar amb les seves lletres i ha canviat moltes coses en mi que crec que han acabat de definir i tancar la meva forma de ser actual. I encara que aquesta no es la seva millor cançó ni molt menys, per mi es la que significa més ja que va ser en el cotxe de un amic meu quan va sonar i fer el meu primer contacta amb Extremoduro, i es un grup que sincerament crec que es mereix que li doneu mes de una oportunitat ja que al principi pot desagradar bastant acaba enamorant amb el temps.
- Estopa:
Que haig de dir de Estopa xD Son dos tios increïbles que conec personalment ja que estiuejant a Cunit just al costat meu i he tingut molt contatce amb ells pero lo que em fa parlar millor d'ells es sincerament els seus inicis buah son un dels pocs records que tinc de la meva infància on jo cantant sempre que podia por la raja de tu falda i actualment no es un grup que lligui amb els meus gustos pero que no em puc treure de dins el meu cor em va fer passar molts bons temps.
Tinc masses grups als que mencionar i opinar bé d'ells però de moment no en dire cap mes a que tinc mes curiositat per saber els vostres
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Re: Musica Espanyola
La musica espanyola en general no m'agrada massa, tot i aixi hi ha un parell de grups que si m'han marcat.
El primer es Ska-p, un grup que tots coneixem. Simplement dir que va fer neixer la meva faceta anti-sistema i el meu odi per un sistema que fa fastic i que ens te a tots agafats pels collons. La seva trajectoria no es limita les cançons que tots coneixem com cannabis o el bals del obrero, aquest es un dels seus grans temes que m'ha acompanyat (i encara m'acompanya) a la tira de llocs:
El segon es La Raiz, actualment el meu grup preferit. L'estil musical es una barreja de molts estils (ska, reagge, rock i rap) que sense saber com sonen genial. N'hi ha prou amb que t'agradin dos dels estils perque el grup t'agradi. Les seves cançons no nomes son molt riques musicalment sino que tambe tenen grans lletres i molt ben trobades. Costa una mica fer-se'n la idea amb nomes una canço aixi que us en deixo dues:
El primer es Ska-p, un grup que tots coneixem. Simplement dir que va fer neixer la meva faceta anti-sistema i el meu odi per un sistema que fa fastic i que ens te a tots agafats pels collons. La seva trajectoria no es limita les cançons que tots coneixem com cannabis o el bals del obrero, aquest es un dels seus grans temes que m'ha acompanyat (i encara m'acompanya) a la tira de llocs:
El segon es La Raiz, actualment el meu grup preferit. L'estil musical es una barreja de molts estils (ska, reagge, rock i rap) que sense saber com sonen genial. N'hi ha prou amb que t'agradin dos dels estils perque el grup t'agradi. Les seves cançons no nomes son molt riques musicalment sino que tambe tenen grans lletres i molt ben trobades. Costa una mica fer-se'n la idea amb nomes una canço aixi que us en deixo dues:
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Re: Musica Espanyola
Per favor, poseu els links dins d'un spoiler!!
Doncs ara me n'adono que no escolto massa música espanyola, per no dir que quasi no escolto res... Si entenem la música que es fa en català com a música espanyola sí que n'escoltaria, però crec que no hi cap dins la definició xDDD
Com a música espanyola se m'ocorre això...
Doncs ara me n'adono que no escolto massa música espanyola, per no dir que quasi no escolto res... Si entenem la música que es fa en català com a música espanyola sí que n'escoltaria, però crec que no hi cap dins la definició xDDD
Com a música espanyola se m'ocorre això...
- Spoiler:
- Si, està en anglès però el grup és espanyol... També depèn molt del que entenguis per espanyol, si feta a Espanya o en castellà...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato