Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Reserves -Nit d'anime-
+2
Haok-X
Eaea
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Reserves -Nit d'anime-
L'altre dia al xatbox vàrem proposar tenir al fòrum un llistat d'animes reservats per veure a junts en edicions venideres (i podem debatre si la voleu veure tots o no, etc.)
Jo de moment voldria posar alguns animes que em fan ganes veure però que encara els tinc reservats per veure amb vosaltres:
-Ao no exorcist
I d'altres que han proposat ja altres persones que també em fan ganes:
-Kuroshitsuji (els gays s'han de veure si o si xD)
-Lovely Complex
Per cert, que si algun dia voleu que mirem una peli en podríem parlar!
Jo de moment voldria posar alguns animes que em fan ganes veure però que encara els tinc reservats per veure amb vosaltres:
-Ao no exorcist
I d'altres que han proposat ja altres persones que també em fan ganes:
-Kuroshitsuji (els gays s'han de veure si o si xD)
-Lovely Complex
Per cert, que si algun dia voleu que mirem una peli en podríem parlar!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Reserves -Nit d'anime-
Kuroshitsuji si! No se m'acudeixen més animes en aquest moment (ja que ja he començat Durarara!, no podia esperar més), però ara que dius això de mirar pelis, a mi fa temps que em ve de gust mirar alguna peli de l'Estudio Ghibli i segur que si és amb vosaltres serà més divertit. Així que proposo que en veiem alguna seva, però no se quina ja que no controlo massa quines tenen i quines molen, accepto suggerències.
Bé, realment, Ao no exorcist és un anime que m'agradaria veure, i si és acompanyat molt i molt millor !
Pel que fa a pel·lícules d'Studio Ghibli, jo m'he vist les típiques del Viaje de Chihiro, Hawl i el castell ambulant, el meu amic Totoro, Ponyo en el acantilado, etc. i haig de dir que totes són obres mestres de l'animació i de la filosofia (és la meva simple opinió), per tant, estaria encantat de veure alguna d'aquestes i/o alguna que no he vist amb vosaltres
Pel que fa a pel·lícules d'Studio Ghibli, jo m'he vist les típiques del Viaje de Chihiro, Hawl i el castell ambulant, el meu amic Totoro, Ponyo en el acantilado, etc. i haig de dir que totes són obres mestres de l'animació i de la filosofia (és la meva simple opinió), per tant, estaria encantat de veure alguna d'aquestes i/o alguna que no he vist amb vosaltres
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Em molaria molt que fessim un marató Gibli!! Jo només m'he vist El viatge de Chihiro i Tonari no Totoro (El meu veí Totoro xD). La del castell ambulant fa molt de temps que la tinc a pendents, m'encantaria veure-la amb vosaltres!
Hanako- Administrador
Marató Ghibli +1000! Jo només he vist El Viatge de Chihiro i fa un ou d'anys, així que qualsevol que digueu em va bé, peròsi són totes encara millor! Podem fer un post posant les que més ganes ens faci (qui les conegui) i a partir d'allà decidir quines veiem. Votant o amb enquesta com volgueu.
Code Geass ja l'heu vist tots?? La vaig proposar una vegada però no me'n recordo de si l'havíeu vist molts o no...
Hanako- Administrador
Jo no l'he vist.Hanako escrigué:Code Geass ja l'heu vist tots?? La vaig proposar una vegada però no me'n recordo de si l'havíeu vist molts o no...
Hanako escrigué:Code Geass ja l'heu vist tots?? La vaig proposar una vegada però no me'n recordo de si l'havíeu vist molts o no...
Jo l'he vist, però si la majoria la vol veure no em faria res tornar-la a mirar, és genial
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Jo la he vista, no se ni pq postejo segur que ja ho donaveu per fet xDHanako escrigué:Code Geass ja l'heu vist tots?? La vaig proposar una vegada però no me'n recordo de si l'havíeu vist molts o no...
Per altre banda jo vull recomanar un anime: Denpa Teki na Kanojo mel han recomanat molt i que res millor si puc veurela amb companyia, segons se es una petita serie de dos episodis de 40 minuts cada una i per una que no he vist i tinc pendent la proposo xD
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
I Toradora?? La Wely la va proposar, no?? Us fa ganes veure-la?
Hanako- Administrador
No és que sigui el gènere que més m'inspiri però té pinta de ser divertida, sempre m'ha fet curiositat veure-la.Hanako escrigué:I Toradora?? La Wely la va proposar, no?? Us fa ganes veure-la?
P.D.: Aquest post s'està convertint en Propostes d'Anime.
De totes les propostes que heu dit, m'encantaria veure Kuroshitsuji! Tot i que hauriem de mirar bé perquè és un lio (com Hakuoki, cada temporada amb un nom extrany. i hem d'anar per ordre) i Toradora! ja que és un shojo, però l'han vist persones que no els hi agrada els shojos i m'han dit que és molt divertida, que agrada.
Sobre la marató Ghibli, m'encanta la idea i em buscaré tots els forats possibles per assistir si s'acaba fent! Jo només he vist El viaje de Chihiro i em va encantar, però és que totes són genials i donen moltes ganes de veure-les >.<
Sobre la marató Ghibli, m'encanta la idea i em buscaré tots els forats possibles per assistir si s'acaba fent! Jo només he vist El viaje de Chihiro i em va encantar, però és que totes són genials i donen moltes ganes de veure-les >.<
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
A mi em fa moltes ganes Kuroshitsuji, Toradora i Ao no Exorcist. I pel que fa a les pelis de l'Studi Ghibli, n'he vist bastantes, i recomano La princesa Mononoke, que és una de les més conegudes (de fet tenc una tassa seva )
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Fa temps que hi penso i també hem fa ganes tornar a veure capítols de Bleach tots junts, que és risa assegurada (com pel cumpleanys del forum), o mirar alguna película de Bleach tots junts
A mi també em faria moltes ganes!
La veritat és que la Nafi té raó, per l'aniversari del fòrum va ser molt divertit veure capítols junts! Si us fa ganes, a mi m'encantaria veure Bleach amb vosaltres, però hauríem de concretar què voleu veure exactament! Capítols? Pelis? Una saga? Un relleno per fer unes rises?
La veritat és que la Nafi té raó, per l'aniversari del fòrum va ser molt divertit veure capítols junts! Si us fa ganes, a mi m'encantaria veure Bleach amb vosaltres, però hauríem de concretar què voleu veure exactament! Capítols? Pelis? Una saga? Un relleno per fer unes rises?
Hanako- Administrador
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640