Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Zankyou no Terror
3 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Zankyou no Terror
Zankyou no Terror
Sinopsi
Un día de verano… De repente, un ataque bomba de un grupo terrorista azota Tokio. Los culpables de tal acto que ha despertado a toda una nación complaciente, fueron dos simples muchachos. Ahora a los culpables se les conoce como “Sphinx” y dan comienzo a un juego a gran escala que involucra a todo Japón.
Estat: Finalitzada
Capítols: 11
Génere: Terror, psicològic, thriller
Imatges
- Spoiler:
Necessito un bitxo d'aquests Y^Y
No he aconseguit trobar cap video de l'opening, i l'únic que hi havia era amb spoilers ú_ù tot per culpa del maleït copyright...
Gomen però com que encara l'estic veient no posaré moltes imatges ja que no em vull endur cap spoiler, però trust me, mola un colló!
Re: Zankyou no Terror
Doncs jo també el recomano moltíssim.
És un anime amb pocs capítols, però que val molt la pena. M'ha encantat tot, absolutament tot. Un disseny i una psicologia genial de tots i cada un dels personatges, des de els principals fins als secundaris, un dibuix que el puc titllar d'excel·lent, un guió genial, una història encara millor... buf, té raó l'Eric quan me'l va recomanar dient que ha estat el millor anime del 2014.
És un d'aquells animes que em quedarà en la memòria, com ho és Death Note, Code Geass, Steins;Gate, entre d'altres. De debò ho dic, potser ho faig un gra massa, però la trobo increïble.
El meu personatge preferit és en Detectiu Shibazaki, que el trobo un dels detectius més genials de tots els animes que conec, sobrepassant el L de Death Note, ja que les deduccions de L i la seva personalitat rosen a l'impossible en molts casos, en canvi aquest és purament genial(òbviament des de la meva opinió) i no diré res més perquè tampoc vull fer spoiler .
Un genial anime que recomano que tots el veiessin.
És un anime amb pocs capítols, però que val molt la pena. M'ha encantat tot, absolutament tot. Un disseny i una psicologia genial de tots i cada un dels personatges, des de els principals fins als secundaris, un dibuix que el puc titllar d'excel·lent, un guió genial, una història encara millor... buf, té raó l'Eric quan me'l va recomanar dient que ha estat el millor anime del 2014.
És un d'aquells animes que em quedarà en la memòria, com ho és Death Note, Code Geass, Steins;Gate, entre d'altres. De debò ho dic, potser ho faig un gra massa, però la trobo increïble.
El meu personatge preferit és en Detectiu Shibazaki, que el trobo un dels detectius més genials de tots els animes que conec, sobrepassant el L de Death Note, ja que les deduccions de L i la seva personalitat rosen a l'impossible en molts casos, en canvi aquest és purament genial(òbviament des de la meva opinió) i no diré res més perquè tampoc vull fer spoiler .
Un genial anime que recomano que tots el veiessin.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Zankyou no Terror
Lol, em pensava que no hi havia cap post de Zankyou no Terror.
Doncs sí, la recomano molt jo també, sobretot a la gent que li moli els animes amb misteri i policíaques. La història és boníssima, l'animació és boníssima, els personatges molen a pelo i la ost també està molt guapa i possiblement és, com heu dit, el millor anime del 2014. El personatge que em cunde més és el Nine, m'encanta la seva personalitat i la seva manera de fer les coses.
Per cert, durant un temps vaig tenir com a wallpaper del escriptori aquesta imatge: (és 1920x1080)
És genial, m'encanta
Doncs sí, la recomano molt jo també, sobretot a la gent que li moli els animes amb misteri i policíaques. La història és boníssima, l'animació és boníssima, els personatges molen a pelo i la ost també està molt guapa i possiblement és, com heu dit, el millor anime del 2014. El personatge que em cunde més és el Nine, m'encanta la seva personalitat i la seva manera de fer les coses.
Per cert, durant un temps vaig tenir com a wallpaper del escriptori aquesta imatge: (és 1920x1080)
És genial, m'encanta
- Spoiler:
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako