Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Patx nou membre de la Quarta divisió.
4 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Fitxa dels personatges :: Fitxes dels Shinigamis :: Fitxes dels Shinigamis Rasos
Pàgina 1 de 1
Patx nou membre de la Quarta divisió.
NOTA: Qualsevol semblança a la realitat és ficció tot surt de la meva ment no vull copiar ni ofendre a ningú.
Nom: Alexander Patx Brisinguer
Família: No tinc record de la meva vida humana. Vaig criar-me en un orfanat en un barri pobre. La meva única família és la Nana la cuidadora de l'orfanat.
Em podeu dir Patx tot i ser el meu segon nom i tinc l'aspecte d'una noia d'uns 20 anys més o menys, aquí el temps passa més lent. .
He ajudat a criar als meus germans i germans, els he curat de mil ferides amb els pocs recursos que teniem a l'orfanat, vaig apendre a llegir i a escriure als primers dies de l'acadèmia.
L'acadèmia de Shinigamis va suposar poder portar menjar a casa i vaig entrar per necessitat, un dia uns amic estaven practicant per la prova d'ingrés i al comprovar que tenia habilitat vaig entrar-hi.
La meva prioritat és l'orfanat o això és el que vull que penseu.
No vull explicar com soc ja em coneixereu.
ZANPAKUTO
Espasa amb emponyadura vermell foc, la fulla és gris fosc sense arribar a negre.
nom: Patx (és el mateix que el nom però hi ha una història al darrera)
activació: PATX BRISINGUER
Atacs Shikai:
- És una espasa de foc, al invocar-la canvia completament la seva forma passa de ser una espasa a ser una guadanya negre, platejada amb refelexes vermells. És sobretot útil en atacs de distància. Un cop invocada al clavar-se al enemic aquest es veu inmers en flames que el cremen i destrueixen.
Opcionalment pot tenir una cadena de l'emponyedura que em serveix sobretot a mi a les lluites.
El Shunpo el faig servir lluitant.
Soc membre del Gotei 13, soc membre de la Quarta divisió.
Les meves habilitats curatives fins al dia d'avui ningú les ha pogut qüestionar.
Per tant, ser lluitar i m'agrada lluitar però estic especialitzat en arts curatives.
ASPECTE FÍSIC I PSICOLÒGIC
Soc una noia alegre, animada, boja dirien alguns, intel·ligent i capaç, m'agrada i puc superar situacions adverses.
Tinc el cabell llarg pel-roig, ulls vers i la careta plena de piguetes puc semblar infantil però medeixo el seu 1,60 cm, tinc bona figura, no m'agraden les persones falses.
Tinc la pell clara, una marca de neixament a l'ombro esquerra per davant en forma de flama i una cicatriu que em travesa l'espatlla dreta.
M'agrada ser feliç i posas pseudònims a tots i totes.
Que ningú quedi amb ferides que estic jo aqui!!!!
Nom: Alexander Patx Brisinguer
Família: No tinc record de la meva vida humana. Vaig criar-me en un orfanat en un barri pobre. La meva única família és la Nana la cuidadora de l'orfanat.
Em podeu dir Patx tot i ser el meu segon nom i tinc l'aspecte d'una noia d'uns 20 anys més o menys, aquí el temps passa més lent. .
He ajudat a criar als meus germans i germans, els he curat de mil ferides amb els pocs recursos que teniem a l'orfanat, vaig apendre a llegir i a escriure als primers dies de l'acadèmia.
L'acadèmia de Shinigamis va suposar poder portar menjar a casa i vaig entrar per necessitat, un dia uns amic estaven practicant per la prova d'ingrés i al comprovar que tenia habilitat vaig entrar-hi.
La meva prioritat és l'orfanat o això és el que vull que penseu.
No vull explicar com soc ja em coneixereu.
ZANPAKUTO
Espasa amb emponyadura vermell foc, la fulla és gris fosc sense arribar a negre.
nom: Patx (és el mateix que el nom però hi ha una història al darrera)
activació: PATX BRISINGUER
Atacs Shikai:
- És una espasa de foc, al invocar-la canvia completament la seva forma passa de ser una espasa a ser una guadanya negre, platejada amb refelexes vermells. És sobretot útil en atacs de distància. Un cop invocada al clavar-se al enemic aquest es veu inmers en flames que el cremen i destrueixen.
Opcionalment pot tenir una cadena de l'emponyedura que em serveix sobretot a mi a les lluites.
El Shunpo el faig servir lluitant.
Soc membre del Gotei 13, soc membre de la Quarta divisió.
Les meves habilitats curatives fins al dia d'avui ningú les ha pogut qüestionar.
Per tant, ser lluitar i m'agrada lluitar però estic especialitzat en arts curatives.
ASPECTE FÍSIC I PSICOLÒGIC
Soc una noia alegre, animada, boja dirien alguns, intel·ligent i capaç, m'agrada i puc superar situacions adverses.
Tinc el cabell llarg pel-roig, ulls vers i la careta plena de piguetes puc semblar infantil però medeixo el seu 1,60 cm, tinc bona figura, no m'agraden les persones falses.
Tinc la pell clara, una marca de neixament a l'ombro esquerra per davant en forma de flama i una cicatriu que em travesa l'espatlla dreta.
M'agrada ser feliç i posas pseudònims a tots i totes.
Que ningú quedi amb ferides que estic jo aqui!!!!
Editat per darrera vegada per parcheralex el Dt 4 Nov 2014 - 23:01, editat 1 cop en total
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.
Veig influències d'Eragon o només són coincidències?
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
Està bastant bé, però ens podries explicar un poc l'aspecte físic i com és ella psicològicament? T'ho demano perquè a la resta així ens serà més fàcil poder fer rols amb tu.
Si després volem escriure amb tu hem de saber un poc com ets per dintre i per fora per poder seguir la història i interactuar amb el teu personatge! La resta està molt bé!
Si després volem escriure amb tu hem de saber un poc com ets per dintre i per fora per poder seguir la història i interactuar amb el teu personatge! La resta està molt bé!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Uooooh, molaaa! Ets la primera persona que coneixo que entra a la 4a!
Si, jo com la Hanako també hi trobo a faltar una mica la descripció física i psicològica, aixi ens ajuda a coneixer una mica més el teu personatge i a facilitar-nos fer rols amb tu!
Si, jo com la Hanako també hi trobo a faltar una mica la descripció física i psicològica, aixi ens ajuda a coneixer una mica més el teu personatge i a facilitar-nos fer rols amb tu!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Welysabet escrigué:Veig influències d'Eragon o només són coincidències?
Influencies ENORMES m'encanta Eragon
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
Perfectíssim!! Moltes gràcies per la nova informació!!
Ara ja si que ets una shinigami de la quarta divisió!! Espero que participis molt al rol i que puguem escriure molt juntes!! ^^ Pots començar una història quan vulguis, no et tallis! Si en algun moment no saps com continuar-la o vols que algú en concret t'ajudi, pots demanar-ho sense cap problema!!
Benvinguda al Seireitei!
Ara ja si que ets una shinigami de la quarta divisió!! Espero que participis molt al rol i que puguem escriure molt juntes!! ^^ Pots començar una història quan vulguis, no et tallis! Si en algun moment no saps com continuar-la o vols que algú en concret t'ajudi, pots demanar-ho sense cap problema!!
Benvinguda al Seireitei!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió