Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Morts del Gotei 13
+3
Wely Gin
Eaea
Layla
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Morts del Gotei 13
En aquesta última saga s'han mort molts personatges, tants que ja no se ni qui està viu, perquè entre els que no se'n sap res i els que estan morts, i els que estan lluitant... jo ja no se qui està viu i qui està mort del Gotei 13, a part de les morts del començament de la saga.
Qui ha mort? O qui queda viu? (com vulgueu hahaha)
Qui ha mort? O qui queda viu? (com vulgueu hahaha)
Layla- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29
Re: Morts del Gotei 13
Que jo recordi a mort:
- El subcapità de la primera divisió
- El Genryusai Yamamoto
Els altres crec que no queda clar que morin, encara que molt probablement en Kira també és mort.
- El Genryusai Yamamoto
Els altres crec que no queda clar que morin, encara que molt probablement en Kira també és mort.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Eaea escrigué:Que jo recordi a mort:
- El Genryusai Yamamoto
Si el Rose va sobreviure després que li fessin un forat a la panxa amb forma d'estrella, el Kira ha d'estar viu.
Wely Gin- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca
M'he deixat la Unohana però bé, no és precisament un Quincy qui la mata
Eaea- Tinent impopular
Teòricament el Kensei i el Rose també estan morts, els va matar el Greimito (perdó, poso malnoms als personatges i després no me'n recordo del mon original xDD... Gremmy, potser? Vaja, el tio de la imaginació).
I encara que no m'agradi reconèixer-ho, probablement alguna cosa li hagi passat a la Yachiru
Pel que fa l'Ikkaku i el Yumichika, sé que els hi passava alguna cosa, però no recordo si se'ls ha tornat a veure vius o no...
I encara que no m'agradi reconèixer-ho, probablement alguna cosa li hagi passat a la Yachiru
Pel que fa l'Ikkaku i el Yumichika, sé que els hi passava alguna cosa, però no recordo si se'ls ha tornat a veure vius o no...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako escrigué:Teòricament el Kensei i el Rose també estan morts, els va matar el Greimito (perdó, poso malnoms als personatges i després no me'n recordo del mon original xDD... Gremmy, potser? Vaja, el tio de la imaginació).
Se li van tornar tots els ossos de galeta i després va desaparèixer en mig d'alguna cosa crec
Eaea- Tinent impopular
En kira també va palmar..
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Eaea escrigué:Hanako escrigué:Teòricament el Kensei i el Rose també estan morts, els va matar el Greimito (perdó, poso malnoms als personatges i després no me'n recordo del mon original xDD... Gremmy, potser? Vaja, el tio de la imaginació).
Se li van tornar tots els ossos de galeta i després va desaparèixer en mig d'alguna cosa crec
Seeeeeeeeeee! Després de la lluita Kenpachi VS. Gremmy el Kenpachi la cerca desesperadament i no la troba, només hi ha la seva roba al terra, així que sembla que ha desaparegut sense deixar rastre. A veure si el Tite ens conta què ha passat amb ella
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
U
Hanako escrigué:Eaea escrigué:Hanako escrigué:Teòricament el Kensei i el Rose també estan morts, els va matar el Greimito (perdó, poso malnoms als personatges i després no me'n recordo del mon original xDD... Gremmy, potser? Vaja, el tio de la imaginació).
Seeeeeeeeeee! Després de la lluita Kenpachi VS. Gremmy el Kenpachi la cerca desesperadament i no la troba, només hi ha la seva roba al terra, així que sembla que ha desaparegut sense deixar rastre. A veure si el Tite ens conta què ha passat amb ella
Jo crec que està viva només desa parescuda però viva perquè si que tenia els ossos de galeta pero a mitja lluita amb el Ken com si tornés a tenir els ossos bé
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
Esque aquest és el problema, que tot està a mitges i ja no se qui està viu i qui està mort, perquè entre els que no surten i els que són zombies...
Layla- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29
Crec que ni en Tite se'n recorda de a qui ha matat i a qui no, així que jo m'esperaria sorpreses.