Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Durarara!
5 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Durarara!
Com que encara hi ha gent que no ha vis Durarara! verguensa i està a punt de sortir la segona temporada, és el moment per fer-ne el post a recomanacions fangirl moment.
Sinopsi
Mikado Ryūgamine es un joven que anhela la apasionante vida de la gran ciudad. Por invitación de su amigo de la infancia Masaomi Kida, decide trasladarse a un instituto en Ikebukuro, Tokio. Masaomi le advierte acerca de la gente que no debe cruzar en la ciudad: un hombre violento vestido como un camarero, un comerciante de información y una banda misteriosa llamada "Dollars". Para colmo, Mikado es testigo de una leyenda urbana en su primer día en la ciudad: el motociclista negro, quien supuestamente es el conductor sin cabeza de una motocicleta color negro. La historia sigue a todos los personajes por igual, mostrando poco a poco cómo todo lo que ocurre está interconectado, formando un a gran trama a partir de pequeñas subtramas.
Estat: Finalitzada
Capítols: 25
Gènere: Acció, comèdia, romanç, sobrenatural.
Imatges
...i pararé que no vull fer spoilers XD
Durarara!
Sinopsi
Mikado Ryūgamine es un joven que anhela la apasionante vida de la gran ciudad. Por invitación de su amigo de la infancia Masaomi Kida, decide trasladarse a un instituto en Ikebukuro, Tokio. Masaomi le advierte acerca de la gente que no debe cruzar en la ciudad: un hombre violento vestido como un camarero, un comerciante de información y una banda misteriosa llamada "Dollars". Para colmo, Mikado es testigo de una leyenda urbana en su primer día en la ciudad: el motociclista negro, quien supuestamente es el conductor sin cabeza de una motocicleta color negro. La historia sigue a todos los personajes por igual, mostrando poco a poco cómo todo lo que ocurre está interconectado, formando un a gran trama a partir de pequeñas subtramas.
Estat: Finalitzada
Capítols: 25
Gènere: Acció, comèdia, romanç, sobrenatural.
Imatges
- Spoiler:
...i pararé que no vull fer spoilers XD
Re: Durarara!
Jo fa temps que la tinc pendent per veure, però encara no m'hi he posat! Però realment fa molt bona pinta i tinc ganes de veure-la
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo l'he acabat fa poc!
A mi més que agradar-me el que conta en si, m'ha agradat com ho conten. En si està molt ben muntada, molt millor que Baccano i molt més interessant, sense ser tan lio i, a més, els personatges són una passada!
Ben segur que us agradarà! Contribuiré amb un gif més!
A mi més que agradar-me el que conta en si, m'ha agradat com ho conten. En si està molt ben muntada, molt millor que Baccano i molt més interessant, sense ser tan lio i, a més, els personatges són una passada!
Ben segur que us agradarà! Contribuiré amb un gif més!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Jo tambè l'estic mirant!! Em sembla molt bona, ni punt de compració amb Baccano. L'únic que és igual és l'opening i prou. M'encanta com juguen amb els personatges i la linia temporal. De moment el millor personatge diria que es Shizuo o Izaya, ja que d'Izaya encara no en se molt però te pinta de tenir una historia brutal. A vore com acaben conectant tots els personatges, si es que ho acaben fent.
Javi Ciffer- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo
Doncs a mi Baccano! em segueix encantant... els dos juguen amb uns personatges genials i amb històries paral·leles perfectes. Personalment m'agrada molt més el fil argumental de Baccano - mafia and that stuff - però he d'admetre que m'agraden molt més els personatges de Durarara!! No puc triar entre els dos...
Quin fallo no haver ficat l'opening, és sublim...
Quin fallo no haver ficat l'opening, és sublim...
- Opening 1 DRRR!:
Està molt bé, encara que jo em quedo amb baccano, tot i veure perfectament que tal i com dieu falla una mica en posar-ho interessant al principi i en general com té enfocada la successió del temps. Però també durarara té com a mínim dos personatges que m'encanten.
En fi, que gràcies a internet ara tothom pot formar part dels dollars.
En fi, que gràcies a internet ara tothom pot formar part dels dollars.
- Spoiler:
- (fixeu-vos a la sèrie en la contrasenya)
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640