Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 609 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 609

+5
IchigoBankai
Eaea
Haok-X
Toshirou Hitsugaya
Kenpachi Nafi
9 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Hanako Dj 11 Des 2014 - 14:52



Seireitei no Fansub. Bleach 609 02

L'Ichibei Hyosube amb la seva zanpakuto, Ichimonji, aconsegueix finalment esborrar els poders del seu enemic, Juha Bach. Serà el líder dels Quincys tan fàcil de derrotar?

No us perdeu Bleach 609 titulat "A" en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/12/bleach-609.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 11 Des 2014 - 15:29

Ja tardava en apareixer el poder OP del Quincy suprem que derrotarà al Capità de la Divisió 0, aka Manolo. Està bé el poder del Manolo però ja! Con los Quincys hemos topado. Per fi veurem la lluita Ichigo vs. Ishida? O en Tite està allargant la cosa perquè la gent pugui olvidar-se de Naruto vs. Sasuke?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Haok-X Dj 11 Des 2014 - 15:53

Kenpachi Nafi escrigué:Ja tardava en apareixer el poder OP del Quincy suprem que derrotarà al Capità de la Divisió 0, aka Manolo. Està bé el poder del Manolo però ja! Con los Quincys hemos topado. Per fi veurem la lluita Ichigo vs. Ishida? O en Tite està allargant la cosa perquè la gent pugui olvidar-se de Naruto vs. Sasuke?

Tanta presa tens en acabar aquesta saga nafi? En serio? O sigui no te massa sentit demanar les lluites finals massa dora quan encara quedan moltes coses per veure, les lluites finals per tot el que esta succeint ara, haurien de quedar lluny.

Després daixò jo haig de dir que m'encanta la habilitat den Manolo, és més en si el personatge el trobo genial, vell arrugant desagradable i controlant la obscuritat, ha demostrat no ser un massa un àngel, després òbviament era hora que el Quincy contra ataques però tot deia que el Manolo ho tenia guanyat, però en Tite vol allargar més al protagonisme de Sa Majestat i vol accentuar quan de op pot arribar a esta. Senzillament no trobo res més que dir, jo crec que ara arribaria una serie de episodis allargant tot, en el que faria que en Juha aconseguir arribar a veure el Rei de les animes i usurpar el seu lloc, unes lluites encara de la Divisio 0, tornem al Congres dels putos 42 crec que era aixi xDD tornariem al palau on el Ichigo acabaria d'arribar trobant-se tot pel terra  i els de la Divisio 0 morint o apunt. Lluita a la desesperada contra el alto mando Quincy i tal, no se inclus poder els quincys guanyen el domini del palau reial i la possessió del SS, i els Shinigamis hagin de fer una revolta sent perseguits i exterminats contra els Quincys per tornarho tot al estat anterior ambientar una saga aixi amb un esquema apocalíptic seria orgasme...
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 11 Des 2014 - 16:26

Haok-X escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:Ja tardava en apareixer el poder OP del Quincy suprem que derrotarà al Capità de la Divisió 0, aka Manolo. Està bé el poder del Manolo però ja! Con los Quincys hemos topado. Per fi veurem la lluita Ichigo vs. Ishida? O en Tite està allargant la cosa perquè la gent pugui olvidar-se de Naruto vs. Sasuke?

Tanta presa tens en acabar aquesta saga nafi? En serio? O sigui no te massa sentit demanar les lluites finals massa dora quan encara quedan moltes coses per veure, les lluites finals per tot el que esta succeint ara, haurien de quedar lluny.

Doncs si, se m'està fent molt llarga aquesta saga, i sé que és la final però allargar per allargar em sembla inútil i contraproduent. Vull que passin coses interessants. Que si, molt maco el poder del Manolo però per no haver sortit en el 99% del manga li estan donant massa bombo. Jo vull veure al protagonistes o el bankai d'en Ken-chan. Algo interessant cony. O que expliquin lo del Kyoraku i l'Ukitake.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Toshirou Hitsugaya Dj 11 Des 2014 - 16:52

Jo llegint tranquilament el manga pensant que el Juha ja la palmaria i va i ara torna Mode Badass i reventa el Manolo. Tot i que ell ha fet servir el Bankai resulta que no li ha servit de res, em vec a venir que tornarà ser el Ichigo que lluitara contra el Boss final i no se perque pro potser el Ishida es torna bo i l'ajuda. Es una soposicio si no hi esteu dacord no fa falta que em penjeu amb una soga al coll xD
Toshirou Hitsugaya
Toshirou Hitsugaya
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 10
Reiatsu : 13
Edat : 29
Ubicació : Societat de Animes

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Haok-X Dj 11 Des 2014 - 17:13

Kenpachi Nafi escrigué:
Haok-X escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:Ja tardava en apareixer el poder OP del Quincy suprem que derrotarà al Capità de la Divisió 0, aka Manolo. Està bé el poder del Manolo però ja! Con los Quincys hemos topado. Per fi veurem la lluita Ichigo vs. Ishida? O en Tite està allargant la cosa perquè la gent pugui olvidar-se de Naruto vs. Sasuke?

Tanta presa tens en acabar aquesta saga nafi? En serio? O sigui no te massa sentit demanar les lluites finals massa dora quan encara quedan moltes coses per veure, les lluites finals per tot el que esta succeint ara, haurien de quedar lluny.

Doncs si, se m'està fent molt llarga aquesta saga, i sé que és la final però allargar per allargar em sembla inútil i contraproduent. Vull que passin coses interessants. Que si, molt maco el poder del Manolo però per no haver sortit en el 99% del manga li estan donant massa bombo. Jo vull veure al protagonistes o el bankai d'en Ken-chan. Algo interessant cony. O que expliquin lo del Kyoraku i l'Ukitake.

Doncs només fa falta que et digui que en Tite va dir que volia fer que aquesta saga dures com la del arrancars sort i fe si no vols que duri més.

El Bankai den Ken encara no pot sortir únicament coneix el shikai, i seria massa precoç aconseguir-lo molt ràpid, d'altra banda per això mateix, ja que són personatges nous no poden haver sortit molt, i són personatges importants dins l'arc històric així que es mereixen pagines, i tenen algun secret que és molt important i totes aquestes merdes. Allargar per allargar?, no ho veig així està arribant a un molt bon punt la serie ara per ara li queda moltíssim contingut aquesta saga, no treu res de la manga que no estiguis en una possibilitat creïble i possible dintre de l'univers de Bleach, no dic que la teva opinio no es valida i es una tonteria ni res d'això però només vull dir que no veig el teu punt a no trobar entretingut el que esta passant. Crec que ho està plantejant molt bé tant com la saga del rescat de la Rukia, li torno a trobar aquell punt de picardia de molts plans i tal que en Tite va oferir molt sàviament en aquella saga que el va situar dalt de tot i va guanyar el premi al manga de l'any, únicament que jo crec que ara està buscant un altre punt de vista respecte al protagonista deixant lo darrera, i falta molt transfons que explicar o sigui que jo crec que comencés des d'aquest punt amb lluites llargues, d'altres personatges, que tu dius i mostres rebuig, jo trobo molt bé el paper d'importància que li dóna a la D0 i m'encanta que torni ha haver-hi lluites interessants
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Eaea Dj 11 Des 2014 - 18:07

Ah, que estrany que en Juha no perdès Bah! xD

M'ha agradat molt el poder de l'Ichibei, és molt gran això de treure el nom i posar-ne un altre, així canviant els poders.

M'ha encantat també el nom de la lletra del Juha, la A: The Almighty Asuma
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  IchigoBankai Dj 11 Des 2014 - 19:55

Que previsible xDD Bueno no cal que ho digui, sempre dic el mateix xD


IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Hanako Dj 11 Des 2014 - 20:09

Els nens ara li diuen Bankai Riure

EL PUTO AMO JODER!! Lloança llàstima que la Barbie hagi acudit al rescat del Juha perquè si el Tite ens fa 10 capítols més d'Ichibei vs. Juha jo me'ls empasso sense dir ni mu. M'ha encantat la batalla, predictible sí, però per a mi ha sigut de les més emocionants d'aquesta saga. Ja veurem ara què passarà al proper capítol (esperem que l'Ichibei no estigui un capítol per morir xD)

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Tumblr_ngf7f2B5Mm1qjajpho1_1280
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  drew-kun Dj 11 Des 2014 - 21:57

I per allargar tant aquest duel i acabar-lo aixi ha tallat les batalles contra els altres sternritters?
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Minato Dj 11 Des 2014 - 22:17

Doncs...

Quan en Juha semblava a punt de palmar-la, la Barbie ha fet cara de preocupació i a les mans gegants de la tècnica de l'Ichibei ha sortit un "bony", com si no pogués esclafar en Juha. A la pàgina següent veiem que en Juha passa d'un estat manso a estar tot loco perdut (http://www.mcanime.net/manga_enlinea/bleach/seireitei_no_fansub/591457/13#ver), però a les darreres pàgines torna a estar calmat...

Algú més està pensant en un Hollow interior? (Ja sé que no és el cas, però...)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Moules Dv 12 Des 2014 - 16:50

Concordo amb que el final de la lluita era previsible, però tot i així m'ha agradat molt. El poder del Manolo m'encanta i em fa una mica de llàstima que l'hagi reventat, encara que era el que havia de passar. M'ha agradat veure com el Juha per un moment perdia la calma, també m'he fixat en el bony que sortia en la mà quan l'aixafava, però he pensat que era el mateix Juha, encara que pot ser que patim alguna trollejada com un hollow interior o vés a saber què. No he acabat de veure clar que li passa a l'Ichibei, és una fletxa, un raig, un kamehameha...?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 609 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 609

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum