Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

+8
Layla
drew-kun
Victor Kudo
Hanako
Kenpachi Nafi
Haok-X
Minato
Shizen Eriksen
12 participantes

Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Hanako Dc 14 Gen 2015 - 23:14

Com ja heu dit per whatsapp, pel 13è aniversari de Bleach ens guarden una sorpresa i, pel que veig, cap de nosaltres estem massa segurs de què serà! Una peli? Un Ova? Un videojoc? Un Tite Kubo de plàstic al que li puguis pegar pallissa? O l'anime??

La cosa és que tots diguem la nostra, especulem i tal i quan surti la informació de veritat algú pugui dir "Tenia raó!!" Què creieu que serà??


Doncs jo crec que tornarà l'anime Hanako Tinc molt de hype de veure el Bankai del Yamamoto en moviment!!

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Shizen Eriksen Dj 15 Gen 2015 - 0:01

Jo no tinc esperances en l'anime. Pierrot ni ha fet cap anunci ni l'intent de dir alguna cosa respecte Bleach. I en Tite tampoc s'ha mullat res. Com diuen les especulacions, pot ser un nou videojoc així que veig més real i posible que sigui un videojoc. Per un aniversari ho veig més adient i normal que fer una temporada d'anime, perquè aquesta no s'aconsegueix per aniversaris, si no per contractes i diners. Un videojoc si que pot sortir com a promoció per celebrar-ho.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Minato Dj 15 Gen 2015 - 0:49

Possiblement vagi errat, però no és massa comú fer un videojoc (ni cap altre tipus de "merxandatge") d'un manga que no té anime. Així que vot per anime, encara que podria ser una peli o OVA.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 15 Gen 2015 - 1:01

Si el Quincy diu que no serà un anime, és que serà un anime, it's science! Potser és que tenen contracte amb algun estudi però no han volgut anunciar-ho/publicar-ho fins el dia de l'aniversari de Bleach (en un món amb unicorns). Coneixent en Tite m'esperaria qualsevol caca, potser ens fa un spin-off yaoi de Bleach Pervertmoon
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Haok-X Dj 15 Gen 2015 - 13:07

Minato no estàs del tot en el cert, Berserk ha passat molts anys sense anime i li han anat fent videojocs amb una història paral·lela narrada pel mangaka, així que poder ens trobem en un cas similar, anime com a molt jo crec que caure en temporades de 25 episodis i anar-lo partint que s'ha posat molt de moda últimament, l'altra opció que he vist que està agafant molta força és la comentada per la Nafi un spin-off però ho sento per totes però la idea del Yaoi queda força descartada xD
Jo crec que faran una cosa quelcom més especial, són 13 anys 13 divisions, així que pot semblar un spin-off de com es van formar les 13 divisions acompanyada d'una increïble i fantàstic estudi d'animació?, amb una edició limitada i merchandaising exclusiu?
Les possibilitats són infinites realment però jo crec que caurà un seguiment o remake de la serie, en format de pelis o temporades petites o un spin-off. Encara que també obrir un projecte qualsevol, si te molt pes pot que caigui tot junt.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 15 Gen 2015 - 13:23

Al final serà una trollada i en Tite simplement publicarà a twitter un dibuix del Rei de la Societat d'Ànimes i ala. Potser és un'altra saga del pasat de la traumàtica infància d'en Juha Bach, o un spin-off sobre en Juha en la seva adolescència emo-gòtica.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Hanako Dj 15 Gen 2015 - 13:45

Kenpachi Nafi escrigué:Coneixent en Tite m'esperaria qualsevol caca, potser ens fa un spin-off yaoi de Bleach Pervertmoon


HO COMPRO!! Hanako Hanako
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Victor Kudo Dj 15 Gen 2015 - 14:21

A mi m'agradaria que fos l'anime i en un altre estudi, però no en tinc gaires esperançes... Posiblement sigui un videojoc, no se, es el que penso que té més sentit, segurament sigui per PS4.

Si pogues escollir, a part del anime, voldria un Tite Kubo de plàstic al que li puguis pegar pallissa Hanako
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Hanako Dj 15 Gen 2015 - 14:42

Acabo de llegir per McAnime que els panchitos es pensen que serà un spin-off, concretament 13 i que cadascun estarà protagonitzat per un Capità diferent (no sé d'on s'ho han tret, però tots pensen això perquè 13 anys, 13 divisions i tal).


El que desitjo amb tota la meva ànima és que no facin cap novel·la, que ni tan sols tenen collons de traduir-les...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  drew-kun Dj 15 Gen 2015 - 14:58

No ho se pero nomes demano que no la cagui mes del que esta fent amb el manga, si us plau, que aquesta saga tenia un gran potencial i l'ha arruinat del tot.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Layla Dj 15 Gen 2015 - 15:21

jo espero que sigui l'anime, però ho vec molt poc probable. Així que crec que serà més un spin-off...

PD: no crec que ho sigui, però estaria bé el spin-off yaoi, bona pensada Nafi xDD
Layla
Layla
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Eaea Dj 15 Gen 2015 - 16:05

Serà un live action.

Alé ja ho he dit, aquí es queda, dubto molt d'anime, però molt molt, i videojoc és el que veig també més factible, desprès de lo del spin-off de les 13 divisions.

Això si, si fan un live action, Déu ens agafi confessats i no rebentin Bleach, com ho va fer el spin off de Dragon Ball, que allò no va ser infumable no, el següent XDD
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  IchigoBankai Dj 15 Gen 2015 - 21:58

D'especular podem especular el que volguem hmmm xD

Tan de bo torni l'anime amb la qualitat dels darrers capítols.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Kami Dj 15 Gen 2015 - 22:09

També molaria que la sorpresa fos que el Tite Kubo es prén un any sabàtic. Per dedicar-se plenament a trollejar pel twitter o preguntar-se perquè l'espasa del Aporro es diu Fornicaràs. En tot cas ho petaria molt i jo crec que té els collons de fer-ho.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  parcheralex Dv 16 Gen 2015 - 8:13

A mi m'agrada de la idea de l'spin-off però ara faran el que voldran i al final serà jo que se que
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach  Empty Re: Espe-cul-ació 13è aniversari Bleach

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum