Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Soundtracks de Sonic
+2
Samael
Moules
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Soundtracks de Sonic
Bé, faig aquest post per recordar a un dels meus personatges preferits de videojocs, en Sonic, que amb l'últim joc Sonic Boom ha estat pràcticament enterrat (moriu SEGA Amèrica) al ser un joc amb molts errors gràfics i bugs i un mètode de joc que recorda més a un Tomb Rider molt però molt dolent que a un Sonic.
Doncs això, Sonic, en la majoria de jocs de 3D ha fet uns jocs molt decents on, per si no el coneixeu són curses a gran velocitat per escenaris fantàstics, i el soundtrack, generalment rock i molt ben fet, el representava a la perfecció. Per això volia passar algunes de les meves cançons preferides per recordar-lo com un gran.
Aquí van
Doncs això, Sonic, en la majoria de jocs de 3D ha fet uns jocs molt decents on, per si no el coneixeu són curses a gran velocitat per escenaris fantàstics, i el soundtrack, generalment rock i molt ben fet, el representava a la perfecció. Per això volia passar algunes de les meves cançons preferides per recordar-lo com un gran.
Aquí van
- Endless Possibility:
- El main theme del Sonic Unleashed, que representa molt bé la filosofia d'en Sonic, amb un ritme que enganxa molt
- His World:
- La cançó pel qual vaig descobrir un grup de punk rap raro californià (Zebrahead) que és el main theme de Sonic oficial en general i va aparèixer al Sonic 2006, que representa també molt bé el que realment és en Sonic.
- Knight of the Wind:
- Doncs un altre que també el representa. El main theme del joc The Dark Knight.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Soundtracks de Sonic
No sóc un gran fan de Sonic ni molt menys m'havia parat a escoltar els soundtracks, però haig de dir que estan molt guapos (i no són gaire difícils de tocar, if you know what i mean).
Moules escrigué:No sóc un gran fan de Sonic ni molt menys m'havia parat a escoltar els soundtracks, però haig de dir que estan molt guapos (i no són gaire difícils de tocar, if you know what i mean).
Time to improve skills
Eaea- Tinent impopular
Samael escrigué:Tots sabem quin és el millor soundtrack de Sonic.
Ja me'l va ensenyar la Hanako... Sinó sabes que és una distorsió del soundtrack del joc original em pensaria que és un gat cridant mentre el maten amb sorolls de fons
Eaea- Tinent impopular
No en tens ni idea tio aquesta canço te un significat mazo de profun i tal, jo des de que la vaig escoltar em sento una persona completament diferentEaea escrigué:Samael escrigué:Tots sabem quin és el millor soundtrack de Sonic.
Ja me'l va ensenyar la Hanako... Sinó sabes que és una distorsió del soundtrack del joc original em pensaria que és un gat cridant mentre el maten amb sorolls de fons
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
És bellesa en la seva màxima expressió. És imposible arribar més enllà d'aquesta cançó perquè és la perfecció en si.Haok-X escrigué:No en tens ni idea tio aquesta canço te un significat mazo de profun i tal, jo des de que la vaig escoltar em sento una persona completament diferentEaea escrigué:Samael escrigué:Tots sabem quin és el millor soundtrack de Sonic.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Aquesta mola.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Un altre tema molt bo és aquest que passo: Live and Learn, del Sonic Adventure 2
Espero que us moli
- The plays:
Espero que us moli
Eaea- Tinent impopular
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako