Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Junketsu no Maria
2 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Junketsu no Maria
Bé doncs recomano aquesta adaptació d'un manga de fa uns anys al anime, curiosament d'aquesta temporada, que de moment porta 2 capítols.
Argument: La historia esta contextualizada en la Guerra de los Cien Años que enfrentó a Inglaterra y Francia, protagonizada por Maria, una bruja muy poderosa que odia la guerra, por lo que interfiere en las batallas con sus poderes mágicos y la ayuda de su succubus Artemis y su incubus Priapos. Tras percatarse de esta situación, el Arcángel Miguel proclama un edicto desde el Cielo: Maria perderá sus poderes cuando pierda la virginidad. Además, el ángel Ezequiel deberá vigilar que Maria no utiliza sus poderes en público, pero la bruja hace lo que quiere continuamente.
Generes: Seinen, Magia, Historico, Fantasìa, Ecchi, Comedia
Opinió: Trobo que és un anime força interessant que exposa bastant bé la posició de l'església en aquella època, de les creences de la gent tot barrejat amb la màgia fantàstica de les bruixes i els seus familiars i uns bons tocs d'humor i una mica de Ecchi (no massa, trobo que el punt correcte per fer riure). Aquests dos capítols de moment m'han agradat molt i ja veurem com segueix la història.
P.D.: Sorry per no escriure jo el argument, que està copiat directament de JK Anime, però és que no sabia com fer-lo amb només dos capítols i trobava interessant recomanar la sèrie.
Argument: La historia esta contextualizada en la Guerra de los Cien Años que enfrentó a Inglaterra y Francia, protagonizada por Maria, una bruja muy poderosa que odia la guerra, por lo que interfiere en las batallas con sus poderes mágicos y la ayuda de su succubus Artemis y su incubus Priapos. Tras percatarse de esta situación, el Arcángel Miguel proclama un edicto desde el Cielo: Maria perderá sus poderes cuando pierda la virginidad. Además, el ángel Ezequiel deberá vigilar que Maria no utiliza sus poderes en público, pero la bruja hace lo que quiere continuamente.
Generes: Seinen, Magia, Historico, Fantasìa, Ecchi, Comedia
Opinió: Trobo que és un anime força interessant que exposa bastant bé la posició de l'església en aquella època, de les creences de la gent tot barrejat amb la màgia fantàstica de les bruixes i els seus familiars i uns bons tocs d'humor i una mica de Ecchi (no massa, trobo que el punt correcte per fer riure). Aquests dos capítols de moment m'han agradat molt i ja veurem com segueix la història.
P.D.: Sorry per no escriure jo el argument, que està copiat directament de JK Anime, però és que no sabia com fer-lo amb només dos capítols i trobava interessant recomanar la sèrie.
- Imatges:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Re: Junketsu no Maria
Jo la vaig començar i em va semblar un xic fluixa i tal, no se el tema que dius pel qual t'interesa es interesant, però com pasa tot en el primer episodi jo demoment la descarto molt si quan acaba veus que mereix la pena i tal poder li torno a donar altre oportunitat.
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato