Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

5 participantes

Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Banknana Dc 28 Gen 2015 - 19:24

Bé, ara que he acabat el rol i ja tinc prou reiatsu, m'agradaria demanar l'ascens a tinent.
A més, com que ara a la 2a som tanta gent vaig pensar en anar a alguna altra divisió on no hi hagués tinent i que hi hagués poca gent. Ho vaig comentar a la xatbox i la Meina-sempai va estar d'acord en adoptarme a la seva divisió Content

Així que humilment demano l'ascens a tinent de la 9a divisió Perdó
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Meina Dc 28 Gen 2015 - 19:37

Quin honor que una eròtica persona com tu vulgui ser el meu tinent!! Blush

Bueno, ja saps que jo encantada de tenir-te de tinent Content Des de que va marxar la Wely que m'he quedat molt sola a la divisió! Sad
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Eaea Dc 28 Gen 2015 - 20:08

Felicitats Bank !

Torno a dir, com en el post d'ascens de la Layla, que no sé si tinc cap mena de incumbència en aquest àmbit però igualment, des del meu punt de vista ets un usuari 100% actiu i que t'has guanyat el respecte, a part de ser un gran paio D\'acord! !

Per tant jo crec que et mereix ser tinent i molt més, ja que, parlaré personalment, ja has fet més rols que jo XD. Doncs això sort i endavant amb el que serà el teu nou càrrec ! :content:
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Hanako Dc 28 Gen 2015 - 23:52

Ouuuuuu yeaaaaaaaaah! Dat Bank! Hanako


Recordes quan te'n vares registrar que tenies moltes ganes de ser Capità? Doncs ja has donat la primera passa i estàs just a la meitat del camí! Hanako Així que molts d'ànims i molta sort amb la Meina (que és molt eròtica però també una Capitana molt eficient que et farà fer feina de valent!) D\'acord!


PPD: A que em recordaràs que et passi la signatura? D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Hanako Dl 2 Feb 2015 - 19:21

Aquí tens, Bank! Enhorabona per l'ascens!

Espero que li posis les mateixes ganes a l'hora d'ascendir a Capità i que no t'acabi matant el Don Kanonji!! Hanako

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Bank10
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Banknana Dl 2 Feb 2015 - 19:24

Moltes gràcies a tots, sou molt grans Joan

No tranquila, el Don Kanonji no podrà amb un tinent eròtic de la 9a Heroi
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 2 Feb 2015 - 19:31

Enhorabona Baaaank! Cada cop estan més completes les Divisions Emoció
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Meina Dl 2 Feb 2015 - 20:14

Ja tinc un eròtic tinent!! Love
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió Empty Re: Proposta d'ascens a tinent i de canvi de divisió

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum