Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime

2 participantes

Ir abajo

Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime Empty Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime

Missatge  Banknana Dc 28 Gen 2015 - 23:25

Bona nit!
L'altre dia em sentia particularment Hater i vaig començar a despotricar de la forma en que l'Ishida tira amb arc i bé, se'm va acudir la idea de fer un post on la gent pogués queixar-se de qualsevol cosa relacionada amb l'anime. Avui, però, ho he comentat a la xatbox i hem vist que si fem això tothom hauria de posar spoilers i seria incòmode.
Així que proposo fer-ho sobre els animes que mirem a la nit d'anime!
Obviament si algú no els segueix no es miri el post per evitar spoilers hahahaha.

Ara que hem acabat Tokyo Ravens i començarem Ao no Exorcist suposo que tindrem bon material per queixes.
Així que, què us sembla?


Començo jo així per desfogarme una miqueta Content

Bakatora!

Estic hater amb el moment (o més ben dit, moments, perquè dura tota la primera temporada) en que el gran poder de deducció del Harutora no li permet adivinar que la Natsume és la Hokuto fins gairebé a l'últim episodi. Tothom al seu voltant se n'adona i ell ni sospita fins al final de la sèrie! És a dir:
1. La Natsume te un shikigami que es diu Hokuto. Una pista ja li hauria de donar.
2. Porta una cinta igual a la que va aconseguir-li el Harutora al començament de l'anime
3. Coneix al Touji des del primer moment.
4. Tothom se n'entera! es que argh
5. Buah ara no em ve res més al cap hahaha

Ja se que tot es per donar emocio a la serie i tal, però em posa dels nervis que sigui tant curt i que després li canviin la manera de ser de forma heavy. O això he deduït. A esperar a la segona temporada hahaha


Be, ja paro de ser hater. I vosaltres, esteu haters amb l'anime de la nit d'anime?
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime Empty Re: Estic Hater amb l'anime de la nit d'anime

Missatge  Eaea Dc 28 Gen 2015 - 23:29

Jo estic hater amb Tokyo Ravens, a part del Bakatora aquest, estic totalment enfadat amb els creadors de la sèrie, que han considerat en Tenma un secundari i igual que en Hanataro és el personatge més important de la sèrie. És un noi molt intel·ligent, sensual i capaç de superar els seus defectes amb gran estil com un autèntic MADAO.

També estic en modo hater per tot el que li passa a la Natsume als últims capítols i les ganes de matar a en Haok per ser un trollplayer Asuma XDD
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum