Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 613
+3
Eaea
Moules
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 613
Al Seireitei, Capitans i Tinents de les Tretze Divisions es van reunint per pujar al Palau del Rei. Mentre, l'Ichigo arriba davant del Juha Bach i les seves mirades es creuen...
No us perdeu Bleach 613 titulat The Ordinary Peace en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/01/bleach-613.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 613
Molt bo el capítol! M'ha encantat que tornin a sortir el Kenpachi i l'Ukitake, però sembla que aquest actua com si els altres no saben res de la conversa amb el Shunsui i allò de l'ombra. A més, el capità general no surt per enlloc, cosa que fa pensar que aquests dos estan tramant alguna cosa sense que la resta de shinigamis en sàpiga res. Tot això em deixa intrigat, a més que sembla que el Juha i l'Ichigo estan a punt de començar una lluita de xetats. Quines ganes del pròxim episodi!
Com vaig pronosticar, el capítol ha estat amb un argument impactant, encara que només han estat 13 pàgines.
Jo crec que el nou rei espiritual ara mateix serà en Juha Bach i per això el Ichibei estava dient això de la pau i de que no es podrà derrotar, encara que no n'estic del tot segur.
D'altra banda, en Zaraki a tornat i l'Ukitake ha acabat amb la seva misteriosa feina, encara que la Yachiru encara no apareix, com tampoc sabem res del Kira i del Kyoraku. Espero que el següent capítol ens desvetlli més coses. La cossa es posà més interessant no poder ! :viciat:
Jo crec que el nou rei espiritual ara mateix serà en Juha Bach i per això el Ichibei estava dient això de la pau i de que no es podrà derrotar, encara que no n'estic del tot segur.
D'altra banda, en Zaraki a tornat i l'Ukitake ha acabat amb la seva misteriosa feina, encara que la Yachiru encara no apareix, com tampoc sabem res del Kira i del Kyoraku. Espero que el següent capítol ens desvetlli més coses. La cossa es posà més interessant no poder ! :viciat:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Al capítol anterior semblava que s'havien oblidat de l'Ukitake i la Yachiru i ara sembla que el Tite ha complit, o no? :P
Jo també trob que n'Ukitake es comporta d'una manera estranya: a vegades és molt alegre (com a aquest capítol), però moltes vegades també és molt ombrívol...
Per altra banda, n'Urahara trama algo fijo.
Jo també trob que n'Ukitake es comporta d'una manera estranya: a vegades és molt alegre (com a aquest capítol), però moltes vegades també és molt ombrívol...
Per altra banda, n'Urahara trama algo fijo.
Ho sento, però...Eaea escrigué:tampoc sabem res del Kira
- Spoiler:
- (edit: m'agrada que el nom de l'imatge sigui "Ch494IzuruSeverelyWounded.jpg" xD)
Una teoria: I si no es pot derrotar perque en ser un fragment del rei la seva mort tambe implica la desaparicio d'una part del mon?
I pel sol fet que d'haver dit "humans perdoneu-me" la part que representa son els humans....
Jo nomes la deixo anar.
I pel sol fet que d'haver dit "humans perdoneu-me" la part que representa son els humans....
Jo nomes la deixo anar.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Jo estic amb el Minato, l'Ukitake avui estava massa content. Si el compareu amb el capítol anterior, quan duia les benes, el paio estava molt seriós i en pla misteriós. I per què ja no duu les benes?? Per què el Kyoraku no està amb ells? Per què el Zaraki no li ha volat la tapa dels sesos a la Nanao i la pàgina central a color no ha sigut el sesos de la Nanao rebentats en primer pla? Per què Bleach no és un gore?
Però bé, de totes maneresmelofo....
Però bé, de totes maneres
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Vull més gore a Bleach! Que en Zaraki li arranqui el cap a la Nanao!
A qui li estava fent l'autopsia l'Urahara? A qui estava operant l'Ukitake? (a mi m'ha semblat que a en Ken-chan no), aniran tots amb la bola al Palau o només en Renji, la Rukia i els preferits d'en Tite? On cony és la Yachiru? Com no surti al següent capítol m'agafa algo.
A qui li estava fent l'autopsia l'Urahara? A qui estava operant l'Ukitake? (a mi m'ha semblat que a en Ken-chan no), aniran tots amb la bola al Palau o només en Renji, la Rukia i els preferits d'en Tite? On cony és la Yachiru? Com no surti al següent capítol m'agafa algo.
Oh si! Ara està altament interessant!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura