Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 617 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 617

+5
Layla
Minato
Eaea
Banknana
Hanako
9 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Hanako Dj 26 Feb 2015 - 14:58



Seireitei no Fansub. Bleach 617 01

Gràcies al Jushiro Ukitake, ni la Societat d'Ànimes, ni el món dels humans ni el Hueco Mundo desapareixeran! Què planeja el Kyoraku amb l'Aizen?


No us perdeu Bleach 617 titulat Return of the God en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/02/bleach-617.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Eaea Dj 26 Feb 2015 - 15:57

Uoooooooooooooooooo ! Quin hype ! Des de la portada a color amb el títol genial de "The Return of The God" ha estat super emocionant des del meu punt de vista. Hanako

Tinc varies coses a comentar:

- Primer de tot, la sorprenent reacció d'en Juha Bach. Com és possible que no veies amb el seu poder el que succeiria ? Teòricament pot veure tot el que succeirà amb el seu poder. O és que té alguns errors que es desvetllaran en el futur ? Segurament serà així, ja que sinó no s'entén la seva sorprenent i desesperada reacció, que crec recordar que és el primer cop que la veig, o almenys que la recordi.

- A continuació, el sorprenent estat de l'Ukitake. Ho està donant tot, junt amb el seu déu intern per salvar el que seria crec la substitució del rei de les ànimes o potser el seu sanament ? Ni idea. Espero que no li passi res catastròfic com a previst la Soi Fon.

- A més a més, la reaparició del Mayuri, que segurament estava tractant els seus zombies a un altre lloc. I com sempre acompanyat de la seva ironia al obrir, de forma super random, potser massa i tot l'amplificador de reiatsu.

- Per finalitzar: Aizen Time ! De tots el segells que tenia, només podia ser-ne obert 3. I, com es pot veure en la reacció del Kyoraku, només al obrir-ne una n'ha pogut obrir totes les altres. Massa interessant i poderós l'Aizen.

Ja veurem com continua tot. This is the way TITE  ! D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Banknana Dj 26 Feb 2015 - 16:31

Moltes ganes d'aquest capítol, la cosa ja comença a estar més compacta ara.
Lo de l'Ukitake no ho he acabat d'entendre, el que ha dit la Soi Fong vol dir que l'Ukitake morirà inevitablement? Perquè crec que el problema que ha plantejat el Tite és què passarà quan l'Ukitake mori, ja donant per cert que l'Ukitake palmarà.
L'altra cosa que m'ha sorprès és el Mayuri. I els que estaven convertits en zombies? Vius? Morts?

Però, pls, torna el tio més op de Bleach, el gran Aizen! Només alliberant-li un segell ja ha sortit tan tranquil. Què farà? S'unirà als shinigamis, al Juha o anirà per lliure?
A més, el Juha va dir que havia parlat amb ell abans oi? Com si no tenia la clau? Potser va ser el Juha que el va alliberar (?)
Masses preguntes, ganes de veure dos capítols més perquè crec que al següent no es sabrà gaire cosa.
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Eaea Dj 26 Feb 2015 - 16:41

Banknana escrigué:Moltes ganes d'aquest capítol, la cosa ja comença a estar més compacta ara.
Lo de l'Ukitake no ho he acabat d'entendre, el que ha dit la Soi Fong vol dir que l'Ukitake morirà inevitablement? Perquè crec que el problema que ha plantejat el Tite és què passarà quan l'Ukitake mori, ja donant per cert que l'Ukitake palmarà.
L'altra cosa que m'ha sorprès és el Mayuri. I els que estaven convertits en zombies? Vius? Morts?

Però, pls, torna el tio més op de Bleach, el gran Aizen! Només alliberant-li un segell ja ha sortit tan tranquil. Què farà? S'unirà als shinigamis, al Juha o anirà per lliure?
A més, el Juha va dir que havia parlat amb ell abans oi? Com si no tenia la clau? Potser va ser el Juha que el va alliberar (?)
Masses preguntes, ganes de veure dos capítols més perquè crec que al següent no es sabrà gaire cosa.

Li trauré la frase a la Nafi (gomene Nafi però és que em veig obligat a fer-ho): Tot és part del Pla Bank. Ara en Aizen es marcarà un so lonely i es marcarà el bon Return of The God.

Realment però, si realment és així, encara trigarem molt per saber el perquè l'Aizen volia entrar al palau del rei de les ànimes.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Minato Dj 26 Feb 2015 - 19:09

Uepa!

La Soi-Fong i l'Ukitake diuen que faran han d'aconseguir fer alguna cosa abans que el Kamikake acabi, per tant, aconseguiran que l'Ukitake visqui, fet puré, però visqui. I sense Mimihagi a dins (i sense malaltia?) es "curarà". Faran falta moltes fonts termals màgiques, supòs.

Llavors, pot ser que en Juha no vegi les ombres!? Però això el faria feble contra en Kyoraku, crec que hi ha d'haver una altra explicació.

Finalment, crec que quan en Juha va anar a veure l'Aizen, ja devia saber que en Kyoraku hi aniria. Per això, degué obrir tots els segells excepte els tres que sabia que la cambra dels 46 li donarien per obrir al Kyoraku. Ara, l'Aizen està quasi des-segellat del tot.

I en Mayuri mola molt XD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Hanako Dj 26 Feb 2015 - 21:18

AIZEN, DON'T TOUCH MY PIRATE KYORAKU!! No! No! No!


Joder, quin patiment macho. Els tinc als dos en situació crítica, quina angoixa! Aquesta setmana pateixo molt pel Kyoraku, no vull que l'Aizen li faci res No pot ser! Per què t'has ficat a la boca del llop, Kyoraku?? Mai has tingut massa seny, però com a mínim ves amb uns quants guàrdies que la palmin mentre tu et dediques a fugir. Al proper capítol el Kyoraku treurà el sake i es posarà a veure amb l'Aizen com va fer amb el Chad. Fijo xDDD

I pel que fa a l'Ukitake, 100% segur que estarà bé. Paraula de fandom (i de Tite Kubo xD). El que si que he notat és que el meu husbando acaba de salvar el món i a tothom li pela el que ve a ser molt xDDD No sé, unes "gràcies" o algo estaria bé, desagraïts de merda xDDDD

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Layla Dj 26 Feb 2015 - 23:22

L'Urahara dóna per fet que l'Ukitake morirà, però no pot morir, ha de tenir alguna opció de viure!! (o això vull creure)

Després, el Mimihagi quan arriba al rei, és com si l'agafés i el volgués tornar a ajuntar, després de tot, és la mà dreta, no crec que no faci res (a part de substituïr-lo de moment) al veure que mor, i a veure, és un déu, alguna cosa deu poder fer.

L'Aizen és poderós, ho sabem, i ho té tot planejat, que també ho sabem, i crec que ja sabia que passaria això (alguna informació li deu arribar allà baix no? xD), no crec que li faci res al Kyoraku. Tinc la teoria (com alguns) que vol ser el rei, i ara ho podria fer, podria arribar a salvar a l'Ukitake (?), i als 3 móns, i com que sempre ho planeja tot, seria el rei perfecte Bah!

Kurotsuchi Lloança sempre arribar al moment adequat xD, a veure si ara podem saber més dels que estan zombies, i també, a veure si l'Ichigo mostra una mica dels seus poders (que ja toca)

PD: el Don Kanonji serà el rei, i la seva mà dreta l'Omaeda Asuma

Layla
Layla
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  parcheralex Dv 27 Feb 2015 - 23:20

Quin capítol ....joloin ha estat com buaaa com l'anterior (que ja era hora)
En Kyo no pot morir i no morirà i punt. Heroi
L'Aizen simplement està mostrant les seves cartes, estem dins del seu bankai i és normal que no el puguessin tancar ni sellar si ha estat a les sombres ha estat pel seu pla de dominar el Seiretei.
Ara s'està movent Hanako Ara començarà TOT Hanako
L'Uki està al límit, si el Tite va dir que no el mataria no ho farà però ens està fent patir (a alguns més que altres XD). Sent la mà del rei ha de tenir algun pla però no se com el Juha no ho ha vist si els seus ''grans'' ulls ho veuen tot.
En kurosatsuji està com una cabra. M'encanta !!!!!!! la seva entrada ha estat com ''Hola soc super guai arribo dramàticament tard i molo molt. Mireu uns amplificadors que necessiteu perquè a sobre sabia que feieu i analitzo les coses amb la mirada perquè puc. A més a més, no us dirés que ha passat amb els zombificats.''
Urahara i Kurosatsuji a la mateixa habitació incríble jajajajajajaja

No acabo d'entendre com ho voldrà continuar després d'aquesta saga, queda llun però bueno.
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Akane Ds 28 Feb 2015 - 14:57

L' Aizen era un poc pesar, cansino i xapes. Però ara que veig que torna m'emocione i tot XD
Jo continue pensant a lo Nafi way. tot es part del pla. No m'estranyaria que en Juha també fos una puteta de l'Aizen...

PD: Ei Ishida, que cony fas? Mata a l'Ichigo abans de que us ofegue amb les seves emo-llàgrimes!
Akane
Akane
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 21
Reiatsu : 46

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Javi Ciffer Dg 1 Mar 2015 - 13:57

Cada cop està més emocionant!! Quines ganes de que reaparegui Aizen al camp de batalla :crit:
Pel que fa a Ukitake dubto que mori, seria desperdiciar un personatge del que encara ens falta molt per saber.
Altra cosa que m'intriga és que pareix que Juha no pot vore les ombres o alguna cosa s'amaga darrere les ombres. i si sigués així no entenc la lógica de la vestimenta de Mayuri.
parcheralex escrigué:
L'Uki està al límit, si el Tite va dir que no el mataria no ho farà però ens està fent patir (a alguns més que altres XD).
Jo no estic tan segur... però Tite ens ha demostrat que és el troll number 1 així que suposo que no morirà Seireitei no Fansub. Bleach 617 3057046-2v1ogwn
parcheralex escrigué:
No acabo d'entendre com ho voldrà continuar després d'aquesta saga, queda llun però bueno.
Alex aquesta serà l'última saga... Sad

I bè això del plà d'Aizen no ho tinc tan clar, però espero és saber quin és xDD
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 1 Mar 2015 - 16:00

Jo hi ha una cosa que no he acabat d'entendre, per lo que va sortir en l'anterior capítol l'Ukitake viu sense pulmons gràcies a la presència dins seu de el Mimihagi, no? Això vol di que si el Mimihagi i l'Ukitake s'arriben a separar l'Ukitake mor, no?
Respecte a lo de la mort de l'Ukitake, he entés que si tot va bé i l'Ukitake acaba reemplaçant el Rei de les Ànimes viurà fins quan li toqui (no?) però no es tornarà immortal, per lo que quan mori s'haurà de trobar un nou Rei de les Ànimes, no? Però lo que sempre m'he preguntat és, els shinigamis moren? (de mort "natural"), perquè si no és així l'Ukitake podria ser el Rei de les Ànimes forevah. Aleshores perquè diuen que ha de morir?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Eaea Dg 1 Mar 2015 - 17:37

Kenpachi Nafi escrigué:Jo hi ha una cosa que no he acabat d'entendre, per lo que va sortir en l'anterior capítol l'Ukitake viu sense pulmons gràcies a la presència dins seu de el Mimihagi, no? Això vol di que si el Mimihagi i l'Ukitake s'arriben a separar l'Ukitake mor, no?
Respecte a lo de la mort de l'Ukitake, he entés que si tot va bé i l'Ukitake acaba reemplaçant el Rei de les Ànimes viurà fins quan li toqui (no?) però no es tornarà immortal, per lo que quan mori s'haurà de trobar un nou Rei de les Ànimes, no? Però lo que sempre m'he preguntat és, els shinigamis moren? (de mort "natural"), perquè si no és així l'Ukitake podria ser el Rei de les Ànimes forevah. Aleshores perquè diuen que ha de morir?

Jo crec que l'Ukitake no reemplaçarà el rei de les ànimes. És a dir, el que ho farà serà el Mimihagi-sama i l'Ukitake teòricament deixarà de tenir pulmons, encara que jo crec que, o poder amb una il·lusió de l'Aizen o amb un mètode curatiu a lo Orihime nivell molt avançat el recuperarà i estarà viu i en perfectes condicions.

Respecte a lo de mort natural, crec que cap ànima mor així. És a dir, si moren es perquè són matades en forma d'ànima. Per tant, teòricament els shinigamis tenen una vida infinita a no ser que siguin morts (tot aquest comentari és referit al que jo crec i no poso cap referència a cap capítol ja que no sé exactament si és cert això últim).
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Banknana Dg 1 Mar 2015 - 18:17

Eaea escrigué:
Kenpachi Nafi escrigué:Jo hi ha una cosa que no he acabat d'entendre, per lo que va sortir en l'anterior capítol l'Ukitake viu sense pulmons gràcies a la presència dins seu de el Mimihagi, no? Això vol di que si el Mimihagi i l'Ukitake s'arriben a separar l'Ukitake mor, no?
Respecte a lo de la mort de l'Ukitake, he entés que si tot va bé i l'Ukitake acaba reemplaçant el Rei de les Ànimes viurà fins quan li toqui (no?) però no es tornarà immortal, per lo que quan mori s'haurà de trobar un nou Rei de les Ànimes, no? Però lo que sempre m'he preguntat és, els shinigamis moren? (de mort "natural"), perquè si no és així l'Ukitake podria ser el Rei de les Ànimes forevah. Aleshores perquè diuen que ha de morir?

Jo crec que l'Ukitake no reemplaçarà el rei de les ànimes. És a dir, el que ho farà serà  el Mimihagi-sama i l'Ukitake teòricament deixarà de tenir pulmons, encara que jo crec que, o poder amb una il·lusió de l'Aizen o amb un mètode curatiu a lo Orihime nivell molt avançat el recuperarà i estarà viu i en perfectes condicions.

Respecte a lo de mort natural, crec que cap ànima mor així. És a dir, si moren es perquè són matades en forma d'ànima. Per tant, teòricament els shinigamis tenen una vida infinita a no ser que siguin morts (tot aquest comentari és referit al que jo crec i no poso cap referència a cap capítol ja que no sé exactament si és cert això últim).

Jo també penso que el que reemplaçarà al déu sera el Mimihagi i no l'Ukitake, ell sembla que ja el donin per mort a no ser que el curin.

I respecte a la mort "natural", bé, el Yamamoto era dels primers shinigamis (suposo) i estava viu fins fa poc (no va morir pas per causes naturals) així que de moment crec són immortals XD
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Hanako Dg 1 Mar 2015 - 22:09

Crec que la Rukia en algun moment li diu a l'Ichigo als primers capítols que els shinigamis també es moren, però que són molt més resistents que els humans i no els mata qualsevol cosa. Suposo que mentre tinguis reiatsu segueixes viu. De totes maneres, les ànimes en teoria es reencarnen, però els shinigamis no. El per què, ni idea, només el Tite ho sap i a ell li suda.


Respecte al que fa l'Ukitake, ell feia servir el seu reiatsu com a energia vital i com a pulmons teòricament tenia el Mimihagi. El que jo no entenc és, com tenint un Déu com a pulmons, seguia malalt. No l'hauria d'haver curat el Mimihagi aquest en el primer moment que es varen veure quan l'Ukitake tenia 3 anys, donant-li uns pulmons nous i eficients? És a dir, tens un Déu com a pulmons i segueixes malalt? Doncs vaja un Déu més egoista... Imagina't uns pulmons amb el poder del teu ull o algo, no?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Eaea Dg 1 Mar 2015 - 22:17

Hanako escrigué:Crec que la Rukia en algun moment li diu a l'Ichigo als primers capítols que els shinigamis també es moren, però que són molt més resistents que els humans i no els mata qualsevol cosa. Suposo que mentre tinguis reiatsu segueixes viu. De totes maneres, les ànimes en teoria es reencarnen, però els shinigamis no. El per què, ni idea, només el Tite ho sap i a ell li suda.


Respecte al que fa l'Ukitake, ell feia servir el seu reiatsu com a energia vital i com a pulmons teòricament tenia el Mimihagi. El que jo no entenc és, com tenint un Déu com a pulmons, seguia malalt. No l'hauria d'haver curat el Mimihagi aquest en el primer moment que es varen veure quan l'Ukitake tenia 3 anys, donant-li uns pulmons nous i eficients? És a dir, tens un Déu com a pulmons i segueixes malalt? Doncs vaja un Déu més egoista... Imagina't uns pulmons amb el poder del teu ull o algo, no?

Teòricament, si no recordo malament, en el capítol anterior es va dir que era el preu d'haver-lo salvat i de mantenir-lo en vida. La seva càrrega era viure en el seu interior amb aquesta malaltia, per això lo dels cabells blancs i el malestar general en gran freqüència. Segons vaig interpretar, doncs, la malaltia que patia era produïda, no pels pulmons defectuosos, que varen ser substituts pel Déu, sinó per la quantitat de poder i dolor que havia d'invertir l'Ukitake per mantenir-lo dintre del seu cos.

Jo crec que en Tite ho haurà d'explicar millor tot això, ja que em sembla que hauria d'exposar més flaixbacs del Ukitake perquè la gent ho comprengués.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Minato Dg 1 Mar 2015 - 22:34

Eaea escrigué:Teòricament, si no recordo malament, en el capítol anterior es va dir que era el preu d'haver-lo salvat i de mantenir-lo en vida. La seva càrrega era viure en el seu interior amb aquesta malaltia, per això lo dels cabells blancs i el malestar general en gran freqüència. Segons vaig interpretar, doncs, la malaltia que patia era produïda, no pels pulmons defectuosos, que varen ser substituts pel Déu, sinó per la quantitat de poder i dolor que havia d'invertir l'Ukitake per mantenir-lo dintre del seu cos.

Jo crec que en Tite ho haurà d'explicar millor tot això, ja que em sembla que hauria d'exposar més flaixbacs del Ukitake perquè la gent ho comprengués.

Totalment d'acord. Ara, sense Mimihagi, quan acabi de salvar al Rei, l'Ukitake estarà a punt de palmar-la, perquè li faltaran la meitat d'òrgans, però ja no estarà malalt. Segurament algú el salvarà d'alguna manera. Tot això si ens fiem de la paraula del Tite.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 2 Mar 2015 - 0:55

Vale, té molt de sentit el que dieu. En Mimihagi deixarà el cos de l'Ukitake per substituir al Rei de les Ànimes i aleshores és quan l'Ukitake es morirà perquè es quedarà sense pulmons. Potser l'Orihime el podria salvar (i finalment fer algo útil) però no entenc quin motiu tendria l'Aizen per ajudar-lo, jo crec que el deixarà morir (si està en les seves mans). L'Aizen odia tant al Rei de les Ànimes com en Juha Bach així que potse també intenta matar en Mimihagi-sama, no? Tot el percal que va montar l'Aizen també era per arribar al Rei de les Ànimes. Potser amb les seves ànsies de grandesa acaba substituint ell el Rei de les Ànimes.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Hanako Dl 2 Mar 2015 - 9:24

Doncs a mi no em sembla pas descabellat pensar que el Kyoraku ha anat a veure l'Aizen per demanar-li que es converteixi en Rei. Si tantes ganes en tenia... Bah!


I a més, permeteu-me dubtar que el Kyoraku no faci res per salvar el seu amic de l'ànima. Que són cul i merda, que estan tot el puto dia junts des de fa la tira d'anys! Que acabaria passant això el Kyoraku ho sabia i és un tio llest. Si es pot evitar d'alguna manera, s'evitarà. O després de com es va posar a Karakura pel puto Wonderweis ara creieu que no farà res? Creieu en el poder de l'amor! #aquihayamor #yoveoyaoi #yaoiilarestamelapela
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 617 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 617

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum