Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Pel·lícules Ghibli :3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Pel·lícules Ghibli :3

+6
Meina
Javi Ciffer
Eaea
Art
Hanako
Layla
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Quina pel·lícula vols mirar?

Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap9%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 9% 
[ 3 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap3%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap3%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap12%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 12% 
[ 4 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap3%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap3%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap18%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 18% 
[ 6 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap15%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 15% 
[ 5 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap18%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 18% 
[ 6 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap6%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 6% 
[ 2 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap6%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 6% 
[ 2 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap0%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Pel·lícules Ghibli :3 Vote_lcap6%Pel·lícules Ghibli :3 Vote_rcap 6% 
[ 2 ]
 
Vots Totals : 34
 
 

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Meina Dv 27 Mar 2015 - 19:15

Per fi l'he acabat Festaaaaaaa!! Aquí us deixo la llista de pel·lícules Ghibli que hi han (més ben dit que estan a un llibre que tinc, per que diria que n'hi ha alguna més, però es molt nova o no n'he trobat informació). Ja direu que us semblen i si algo que he posat no hi esteu d'acord no us talleu a dir-ho, soc capaç d'haver-la cagat moltissim!


També he deixat la enquesta per que marqueu les pel·lícules que més gana us fa que mirem tots junts!! Hanako


Nausicaä de la Vall del Vent

Pel·lícules Ghibli :3 Latest?cb=20090620080601

GÈNRES: Acció, Aventura, Drama, Fantasia, (molt poc)Romàntic

SINOPSIS: En un món que ha quedat destruït després d’una guerra atòmica. La Terra s’ha regenerat, però ha quedat coberta per boscos plens de bolets verinosos i insectes gegantins. La humanitat ha quedat gairebé eliminada i els pocs supervivents han quedat aïllats, malvivint en poblats aïllats i en males condicions.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si

El castell al cel

Pel·lícules Ghibli :3 Ninokuni-2100989

GÈNRES: Acció, Aventura, Comèdia, Drama, Ecchi, Fantasia, Militar, Romàntic

SINOPSIS: La Sheeta és l'única persona al món que coneix el secret de la ciutat flotant, resultat d'una civilització que sembla extingida. En Pazu és un jove rebel que es creuarà en el seu camí. Assolir trobar el castell en el cel i conèixer els seus misteris ocults es convertirà en una odissea plena d'aventures i personatges, reforçant al mateix temps la relació d'afecte entre en Pazu i la Sheeta davant l'adversitat.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si

La tomba de les lluernes

Pel·lícules Ghibli :3 234716_b

GÈNRES: Drama, Històric

SINOPSIS: En Seita, de 14 anys, i la seva germana Setsuko, de 5. Tots dos són fills d'un oficial de la marina japonesa, i durant la Segona Guerra Mundial viuen amb la seva mare. Un dia, però, després d'un brutal bombardeig, ells es retarden i no aconsegueixen arribar al búnquer on la mare els espera. Després del bombardeig els dos germans busquen a la seva mare. En Seita la troba molt malferida en una escola que ha estat convertida en un hospital d'urgències. Poc després, la mare mor i els dos germans decideixen d'allotjar-se a cals oncles. Malgrat tot, els reben de braços plegats, i la seva indiferència inicial es converteix, aviat, en un rebuig cada cop més evident. Els dos germans acaben marxant, doncs, a viure pel seu compte a un refugi antiaeri abandonat. Si bé allà poden viure amb més llibertat i sense haver de molestar ningú, les coses no els van gaire bé: el menjar escasseja, no poden esperar cap mena d'ajut i les repercussions de la desnutrició són cada cop més visibles en la petita Setsuko.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: No (a no ser que vulgueu omplir una piscina de llagrimes)

El meu veí Totoro

Pel·lícules Ghibli :3 Totoro

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Drama, Fantasia, Infantil

SINOPSIS: Un professor universitari es trasllada amb les seves dues filles a una casa a prop d'un bosc mentre la seva dona es recupera de tuberculosi en un sanatori rural. Les seves filles descobreixen l'existència dels "conillets de la pols", d'aquesta manera aprenen que hi ha éssers que no tots poden veure, com els esperits del bosc, només aquells de cor pur. La Mei, de quatre anys, resulta fascinada al trobar dos petits esperits i es determina a trobar al rei del bosc, Totoro, que habita dins de l'arbre més gran i antic del lloc.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (està destinada al public infantil, tot hi que a mi m'encanta)

Kiki, la aprenent de bruixa

Pel·lícules Ghibli :3 Kiki

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Coses de la Vida, Fantasia, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: La Kiki és una jove bruixa de tretze anys que està a punt de començar la seva formació. Com totes les bruixes de la seva edat, passarà un any sencer fora de casa en un lloc on pugui ajudar la gent amb els seus poders màgics. Volant amb la seva escombra i acompanyada del seu bon i inseparable amic Jiji, un gat negre molt savi, la Kiki començarà un viatge ple d'aventures i diversió, on farà grans amics, com en Tonbo, i on descobrirà el veritable poder de la màgia.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (Com unes quantes pel·lícules que hi hauran a continuació, aquesta és una pel·lícula on no es veu que passi gaire cosa, i a mi és una de les que menys m'ha agradat, tot hi que pot ser que si la veieu a vosaltres us agradi)

Records del ahir

Pel·lícules Ghibli :3 1374040289

GÈNRES: Comèdia, Coses de la Vida

SINOPSIS: La Taeko Okajima és una jove que demana permís de vacances per poder tornar a casa a Yamagata, el poble de la seva cunyada, i on de nena va viure els moments més feliços de tota la seva vida. En el transcurs del seu viatge a la granja dels seus familiars i a la seva posterior residència, la Taeko anirà recordant el seu passat a l'escola, mentre viu intensament el seu present, sense saber bé què fer amb la seva vida i si accedir a les pressions de la família per casar-se amb el granger Toshio amb el qual l'uneix un poderós afecte.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (Quasi no passa res en la pel·lícula i es fa una mica pesada, tot hi que també son gustos)

Porco Rosso

Pel·lícules Ghibli :3 Porco-rosso-saldra-dvd-el-25-agosto-L-2

GÈNRES: Acció, Comèdia, Drama, Històric, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: Porco Rosso no és un aviador corrent. De fet, el seu nom li ve per una maledicció que va patir anys enrere i que va transformar el seu cos humà en el d'un porc. Des de llavors, Porco treballa com a caça-recompenses i protector dels vaixells que pateixen l'atac dels pirates de l'Adriàtic.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si

Puc escoltar el mar

Pel·lícules Ghibli :3 Umi-ga-kikoeru_2-e1369068709351

GÈNRES: Coses de la Vida, Romàntic

SINOPSIS: La Muto, una noia de Tòquio acaba de ser traslladada a un dels instituts de la ciutat de Kochi. És bonica, bona en els esports i en els estudis, però d'alguna manera no aconsegueix adaptar-se a la vida social de l'escola. Aquest mateix col·legi hi vann en Taku Morisaki i en Yucata Matsuno, dos grans amics, el primer dels quals comença a interessar-se visiblement per la nouvinguda...

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (és una pel·lícula on quasi no passa res, tot hi que dintre del que cap està força bé)

Pompoko

Pel·lícules Ghibli :3 Pompoko01

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Fantasia, Màgia

SINOPSIS: Segons explica la tradició popular, els mapaches tenen l'habilitat de transformar-se en humans o en altres criatures amb només desitjar-ho. Quan una família d'aquests animals descobreix que els homes estan acabant amb el bosc on viuen per construir una nova urbanització, es preparen per combatre'ls fent ús de tot el seu poder i de les seves habilitats en una guerra com mai abans s'ha vist.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (no la he vist, però m'imagino que és una mica infantil)

Murmuris del cor

Pel·lícules Ghibli :3 Susurrosdelcorazon-e1371060534799

GÈNRES: Comèdia, Coses de la Vida, Drama, Romàntic

SINOPSIS: La Shizuku és una adolescent aficionada a la lectura, que ha planejat passar les seves vacances d'estiu llegint a la biblioteca i traduint cançons estrangeres. Però, per sorpresa seva, els seus plans fan un gir inesperat quan descobreix que les fitxes dels llibres que agafa de la biblioteca tenen un mateix nom: Seiji Amasawa. Un dia, al tren, la Shizuku es troba amb un gat misteriós que la porta a la botiga on en Seiji treballa com a aprenent de lutier. En Seiji explica a la Shizuku que el seu somni és portar el seu art a Itàlia i anima la Shizuku perquè escrigui llibres.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Mig (pel·lícula sobretot romàntica, a mi em va agradar molt però no crec que sigui el més adient)

La princesa Mononoke

Pel·lícules Ghibli :3 Mononoke2

GÈNRES: Acció, Aventura, Drama, Fantasia, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: Hores després patir l'atac d'un monstruós senglar maleït, el jove Ashitaka emprèn el camí a la recerca de la cura que aturi la infecció d'una ferida feta pel monstre. A l'hora, els humans estan acabant amb els boscos i els déus convertits en temibles bèsties, juntament amb la San, la princessa Mononoke, fan tot el possible per protegir el bosc. L'Ashitaka haurà de triar un dels dos bàndols, decidir si ajudar als homes o a les divinitats, i apart aturar la maledicció que s'estén pel seu cos.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si

El viatge de Chihiro

Pel·lícules Ghibli :3 1303379403839_f

GÈNRES: Acció, Drama, Fantasia, Màgia, Misteri, Romàntic

SINOPSIS: La Chihiro és una nena que viatja amb els seus pares cap a la nova casa on viuran, però s'equivoquen de camí i entren en un túnel misteriós a l'altra banda del qual hi ha un poble molt estrany on els espera un gran banquet; ignoren que es tracta d'un món habitat per éssers màgics i déus antics.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si (per mirar tots junts pot estar molt bé, tot hi que segurament la majoria ja l'haurà vist)

Haru al regne dels gats

Pel·lícules Ghibli :3 B2jY5YJIUAA9oTx

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Fantasia, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: La vida de la Haru canvia de cop el dia que, quan torna de l'institut, salva un gat misteriós de ser atropellat per un camió. Però no és un gat qualsevol. És el Lune, el príncep i hereu del Regne dels Gats. Com a recompensa per la seva gesta, el rei Gat la convida al reu regne i l'omple de regals. I el més increïble de tot: li proposa que es casi amb el seu fill! Mentre la Haru es pensa si accepta la proposta, s'adona que, en aquest món irreal i lluny dels seus problemes, és feliç. Però aviat sorgeixen els dubtes i el temps passa: si no torna al seu món abans que surti el sol, la Haru es convertirà en una felina, per sempre!

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (la pel·lícula està bé, pero es fa llarga i per tal com és no crec que vagi massa bé)

El castell ambulant

Pel·lícules Ghibli :3 El-castillo-ambulante

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Drama, Fantasia, Màgia, Militar, Misteri, Romàntic

SINOPSIS: La Sophie té 18 anys i treballa sense treva a la botiga de barrets que tenia el seu pare abans de morir. En un dels seus poc freqüents passejos per la ciutat, la Sophie coneix el mag Howl, un jove amb uns poders extraordinaris i extremadament seductor. Tot i això, la Sophie té la impressió que en Howl amaga alguna cosa. La trobada entre la Sophie i en Howl no ha passat desapercebuda per a la bruixa de l'Ermot, que odia visceralment en Howl. Quan la Sophie torna a la botiga, la bruixa es fa passar per una clienta i l'enganya, li fa un encanteri i la transforma en una avia de 90 anys, que no pot revelar la seva veritable identitat. Aleshores, la Sophie decideix demanar ajuda al mag Howl, que viu en un castell ambulant. Però potser és en Howl, qui necessita l'ajuda de la Sophie.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Si

Contes de Terramar

Pel·lícules Ghibli :3 Detalles-del-blu-ray-de-cuentos-de-terramar-l

GÈNRES: Acció,  Aventura, Drama, Fantasia, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: Una cosa estrany i tenebrós s'estén sobre el regne de Terramar. L'últim és la visita de dracs provinents de terres llunyanes, el món dels dracs i el dels humans no s'ha de tocar. En produir aquest fenomen; Gavilán, un dels archimags més poderosos del món, decideix investigar que passa. En el seu viatge coneix a l'Arren, un jove príncep víctima dels seus fantasmes del passat al que li turmenta un costat fosc que, en els moments més crítics, li confereix poder a la vegada que odi i crueltat. Aquest poder l'utilitzarà per protegir Theru, una jove misteriosa amb la qual es troba en el seu camí. No obstant això, de l'odi i de la crueltat de l'Arren s'en voldrà aprofitar en Cob, el rival del Gavilán i un dels mags foscos més poderosos del regne.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Força (la posaria com a si, però com que no la he vist i no estic segura que hagi d'agradar ho deixo en força)

Ponyo al penya-segat

Pel·lícules Ghibli :3 3502066702_95fc414804

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Fantasia, Infantil, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: En Sosuke és un nen de cinc anys que us dia, quan esta a la platja jugant, es troba una peixeta de colors anomenada Ponyo, que té el cap encallat en un pot de melmelada. El nen la rescata i li diu: “No et preocupis jo et cuidaré i protegiré”. Però, el pare de la Ponyo, un mac que viu a les profunditats del oceà, la obliga a tornar al mar, però la Ponyo amb el desig de convertir-se en humana per poder estar amb el Sosuke causarà un malestar entre la terra i el mar.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Poc (és una pel·lícula més aviat infantil)

Arrietty i el món dels diminuts


Pel·lícules Ghibli :3 Arrietty-poster
GÈNRES: Acció,  Aventura, Fantasia, Màgia

SINOPSIS: En una caseta oculta sota les taules del terra d'una mansió campestre, viu una família d'éssers diminuts, de tot just 10 cm. d'alçada, que tenen la norma de no deixar-se veure mai pels éssers humans però, la seva tranquil·la existència canvia quan Arrietty, una audaç adolescent, és vista accidentalment per un nen que s'acaba d'establir a la casa per la seva delicada salut. Alhora que entre tots dos sorgeix una gran amistat, l'existència dels diminuts éssers es veurà perillosament amenaçada ...

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Mig (jo no la he vist, tot hi que tinc moltes ganes de veure-la, però pel genere i tot que és no se massa si pot anar bé)

Des del turó de les roselles

Pel·lícules Ghibli :3 Kokuriko-Zaka-Kara-From-Up-On-Poppy-Hill-Desde-la-Colina-de-las-Amapolas-Studio-Ghibli-Goro-Miyazaki-Disney%20(3)

GÈNRES: Coses de la Vida, Drama, Romàntic

SINOPSIS: Ambientada als anys 60, questa historia va de la Umi Matsuzaki, una jove de Yokohama, que intenta seguir endavant després de la desaparició del seu pare en un accident marítim i la falta de la seva mare, una fotògrafa, que està viatjant constantment. La Umi ha de cuidar els seus germans, mentres que regenta la casa d'hostes dels seus pares, i col·labora en el diari de l'escola.

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Mig (a mi em va agradar molt pero no crec que el millor per mirar tots junts sigui una pel·lícula d'amor i drama)

El vent s'aixeca

Pel·lícules Ghibli :3 25538

GÈNRES: Drama, Històric, Romàntic

SINOPSIS: Jiro Horikoshi, un enginyer aeronàutic, que va dissenyar l'avió de combat anomenat Zero, fet servir durant la 2a guerra mundial. La pel·lícula ens mostra com es va desarrollant tota la seva vida a mida que va creixent i va vivint experiències diferents, però amb conseqüències deprès de posar la feina per sobre de l'amor

RECOMANADA PER MIRAR TOTS JUNTS: Força

Espero que us hagi servit!! ^^
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Hanako Dv 27 Mar 2015 - 22:00

Lloança Lloança Lloança Lloança Lloança Moltes gràcies Meina per la currada!!!!

En la meva eterna ignorància, no tenia ni idea que hagués tantes pel·lícules Gibli!! La veritat és que no sé per quina decidir-me! Jo ja m'he vist El meu veí Totoro (no em va agradar, era molt infantil) i El viatge de Chihiro, però m'encantaria tornar-la a veure!

Estic entre El castell ambulant i La princesa Mononoke. Quantes podem votar??




PD: La de Porco Rosso em sona perquè el seiyuu del Kyoraku crec que li posa veu a algun personatge!


PDD super important: Crec que les vacances de Pasqua de Catalunya i Mallorca no coincideixen perquè nosaltres anem amb el calendari alemany...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Meina Dv 27 Mar 2015 - 22:25

Jo he posat que se'n poguessin votar tantes com es vulgui, i així la gent pot triar les que li venen més de gust, i les que hi coincideixi més gent doncs son les decisives Asuma (ho he fet força a triar de cadascú)

P.D: Nosaltres comencem les vacances aquesta setmana

P.D.2: Si algú troba a faltar alguna informació de les pel·lícules demaneu que jo no sabia massa com fer-ho i ho he fet com m'ha semblat xDD
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Eaea Dv 27 Mar 2015 - 22:50

Moltes gràcies Meina !

T'haig de felicitar per aquest gran anàlisis de les pel·lícules perquè poguem triar-les. D\'acord!

Jo n'he votat 4 o 5. Aviam quines surten, encara que amb totes podem passar-ho bé. Victòria!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Banknana Dv 27 Mar 2015 - 23:01

Buaaaah super currat aquest post Meina!!! Com es nota que ets una reportera d'elit Asuma

Jo com a bon otaku amant de l'anime no he vist cap pel·lícula d'aquestes (perdona'm siusplau Focus de desesperaci ) Però m'encantaria veure-les entre tots Hanako

Jo no voto cap pel·lícula perquè em sembla perfecte mirar-ne qualsevol de les que trieu, el meu vot sempre serà favorable D\'acord!
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Javi Ciffer Ds 28 Mar 2015 - 2:05

Ja he votat. Només he votat 1 ja que les més famoses s'inflaran a vots.
A la comunitat valenciana comencem les vacances de pascua el dijous :/
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  parcheralex Ds 28 Mar 2015 - 13:40

Meina!!!! Quina currada Lloança Felicitats!!
N'he votat 5, a veure quina surt Hanako

pd: pot ser que falti una peli d'una que saltava en el temps?
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 28 Mar 2015 - 18:20

GRÀCIES GRÀCIES GRÀCIES Meina per la currada que t'has pegat! Està molt ben fet i explicat tot Lloança Lloança Lloança
Jo n'he votat quatre, dos que ja volia veure fa temps (La Princesa Mononoke i El Castell Ambulant), El Viaje de Chihiro que és la única que ja he vist però no em faria res tornar-la a veure (m'encantaria la veritat) i Porco Rosso de la qual no sabia molt fins ara però el que has posat m'ha agradat ^^
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Meina Ds 28 Mar 2015 - 23:04

Mercii a tots estic molt contenta que us agradi Vergonyós

P.D: Patx la pel·lícula de la noia que saltava a traves del temps no es Ghibli
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Hanako Dl 30 Mar 2015 - 18:15

Aleshores quan us va bé quedar per mirar alguna peli?


Pel xat s'havia proposat el dimarts vespre (que ve a ser demà i tal). A la majoria us aniria bé? Cool
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Eaea Dl 30 Mar 2015 - 20:09

Hanako escrigué:Aleshores quan us va bé quedar per mirar alguna peli?


Pel xat s'havia proposat el dimarts vespre (que ve a ser demà i tal). A la majoria us aniria bé? Cool

Jo demà no podria, però si la majoria us va bé feu sense mi D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Javi Ciffer Dl 30 Mar 2015 - 22:30

Per mi millor a partir de dimecres que el dijous començo les vacances de pascua. Encara que depenent l'horari me dona el mateix.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Hanako Dt 31 Mar 2015 - 16:57

La resta que dieu? Aneu dient els dies que us van millor? Em faria llàstima que per no posar-nos d'acord no veiéssim cap peli!

Quins dies us van millor? Posem dos dies cadascú de nosaltres?

-Jo proposava avui, em va molt bé ja que demà tinc lliure però suposo que hi ha molt poc marge de temps per veure la peli avui.

-La resta no us ho puc dir. Segurament me n'aniré a casa amb el Minato aquests dies i allà encara som tercermundistes sense internet (però tenim un pou, un armari enorme i a la cuina un quadre en 3D (hi ha qualité)!). Però bé, suposo que em puc dur des de casa la peli descarregada i un skype menja moltes dades del telèfon? I sinó el Minato em farà un truc informàtic tot guapo i aconseguirà internet de davall d'una pedra amb un fòssil pokemon (funciona, trust me). Tot aquest parràgraf vol dir que trieu una data i m'adaptaré xDDDDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Meina Dt 31 Mar 2015 - 18:03

Jo avui ho podria fer, però corro el risc de quedar-me adormida a mitja pel·lícula, tot hi que si a la majoria li va bé jo no tinc cap problema!

Respecte els altres dies tots em van bé! Content Els que vagin millor a la majoria!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Eaea Dt 31 Mar 2015 - 20:17

Doncs al final s'ha cancel·lat el compromís que tenia aquesta nit i sí que podria quedar per veure una de les pel·lícules D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Layla Dt 31 Mar 2015 - 21:14

A mi avui no em va gaire bé, encara no estic a casa, i arribaré tard... aixi que avui no crec que pugui.
Layla
Layla
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Hanako Dt 31 Mar 2015 - 21:16

Ok! Doncs avui no!

Aleshores, quin dia us aniria millor?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Art Dt 31 Mar 2015 - 21:19

Jo avui tmpoc puc, esric amb la.layla aixi que estic com ella, en.cuan un altre dia dema.mateix a la layla I a mi ja ens va be.
Art
Art
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 18
Edat : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Eaea Dt 31 Mar 2015 - 21:31

Demà em va bé també D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Javi Ciffer Dc 1 Abr 2015 - 2:02

A partir d'avui puc adaptarme a qualsevol horari :moc:
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 1 Abr 2015 - 20:48

Sento no haver donat senyals ahir però vaig tenir un viatje mogudet i em vaig quedar fregida. A mi avui em va bé però a partir d'ara ja no se quan estaré per aquí, suposo que el següent dia ja seria el diumenge. I la setmana que ve ja si que ni idea...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Hanako Dg 5 Abr 2015 - 11:06

Quan us aniria bé veure la segona peli?


Es va dir d'avui (gomen, aquests dies no m'hi he pogut passar). Més o menys podeu avui o ho deixem per un cap de setmana més endavant?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Eaea Dg 5 Abr 2015 - 12:04

Encara no sé si podré avui, intentaré que si D\'acord!

Els següents dos caps de setmana vinents ho tindria un pèl complicat Perdó
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Meina Dg 5 Abr 2015 - 18:05

A mi em va bé fer-ho avui!! Content
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Banknana Dg 5 Abr 2015 - 18:30

A mi també em va bé avui D\'acord!
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Ghibli :3 Empty Re: Pel·lícules Ghibli :3

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum