Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Assassination Classroom
5 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Assassination Classroom
Assassination Classroom
(Ansatsu Kyoushitsu)
Sinopsi
Una criatura ha destruit el 70% de la lluna deixant-la en una fase creixent perpetua, a més, aquest ésser anuncia als humans que, en un any, la Terra tindrà la mateixa sort a menys que els estudiants de la classe 3-E de l'institut Kunugigaoka, a on dona classe sobre l'assassinat, aconsegueixin matar-lo, una gesta que tindría, a més, una recompensa del gobern japonès de deu mil millons de yens.
Estat: En Emissió
Capítols: 11 emesos
Gènere: Acció, comèdia, escolar, shonen, sobrenatural.
Imatges
- Spoiler:
Opening
M'he passat els últims dos dies viciadissima a l'anime (l'he devorat). No és ni shonen, ni escolar, ni comèdia però a l'hora ho és tot. Crec que els personatges enganxen no, però no us equivoqueu: el "prota" és un tio (em vaig passar la mitat dels capítols pensant que era una tia). El pop és super catxondo tot i que l'intenten assassinar les 24h del dia.
Hanako et presento en Karma, que a més és el meu personatge preferit:
Re: Assassination Classroom
ER KARMA LO PETA!
Ok, m'has convençut! Sempre que m'has recomanat algun anime m'ha acabat agradant molt, com Psycho-Pass! Demà la començo i us vaig dient què tal!!
Ok, m'has convençut! Sempre que m'has recomanat algun anime m'ha acabat agradant molt, com Psycho-Pass! Demà la començo i us vaig dient què tal!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Aquest anime i directament el manga és genial. És original, graciós, té acció, aventures, drama, etc. Recull molts gèneres i algun cop cau en excel·lents parodies d'altres animes i mangas. Se'ns dubte és un dels animes que val la pena mirar aquesta temporada on segurament us fareu un tip de riure. Jo el porto veient des del primer dia i, com torno a dir i ha comentat la Nafi, val molt i molt la pena.
El meu personatge preferit és: La Bitch-Sensei. La millor Teacher del món
El meu personatge preferit és: La Bitch-Sensei. La millor Teacher del món
- Imatge:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
SEGONA TEMPORADA CONFIRMADA!!
http://misiontokyo.com/noticias/secuelas-del-anime-y-live-action-de-assassination-clasroom
I ve amb un Live-Action sota el braç xDDD (Sóc jo o als japos ara els agrada fer Live-Action de tot?) A mi personalment... em fa un poc de por que el Koro-sensei no sigui molt merdós...
http://misiontokyo.com/noticias/secuelas-del-anime-y-live-action-de-assassination-clasroom
I ve amb un Live-Action sota el braç xDDD (Sóc jo o als japos ara els agrada fer Live-Action de tot?) A mi personalment... em fa un poc de por que el Koro-sensei no sigui molt merdós...
Hanako- Administrador
Encara no ha acabat la primera i ja estan anunciant una segona temporada?! Molt bona senyal. Sóc bastant reticient a això dels live-actions (en Korosensei donara cancer) però la segona temporada la esperaré amb moltes ganeees *^*
Youtube em coneix molt bé i m'acaba de suggerir aquest video...
Per començar ni tan sols la veu del Koro-sensei és la mateixa I no he pogut identificar quasi personatges... El paio que surt tant és el Nagisa?? De debò?? Si es perd la seva sexualitat poc definida ja no té puta gràcia!!!!
I el Karma? On està el Karma sensualoso? I ni la Bitch ni el Karasuma m'acaben de convèncer
Per començar ni tan sols la veu del Koro-sensei és la mateixa I no he pogut identificar quasi personatges... El paio que surt tant és el Nagisa?? De debò?? Si es perd la seva sexualitat poc definida ja no té puta gràcia!!!!
I el Karma? On està el Karma sensualoso? I ni la Bitch ni el Karasuma m'acaben de convèncer
Hanako- Administrador
Jooooooooooooooops, l'anime ja s'ha acabat Ara ens toca esperar fins el 2016...
He de dir que m'ha encantat i que he passat una molt bona estona amb el Koro-sensei! Si encara teniu dubtes sobre si mirar aquest anime o no, jo us el recomano moltíssim!! Humor i molta acció, millor impossible!!
Moltes gràcies Nafi per la recomanació! No sé com t'ho fas però amb mi sempre encertes (Psycho-pass, Noragami, Durarara, Assassination Classroom...)
Arigatou!
He de dir que m'ha encantat i que he passat una molt bona estona amb el Koro-sensei! Si encara teniu dubtes sobre si mirar aquest anime o no, jo us el recomano moltíssim!! Humor i molta acció, millor impossible!!
Moltes gràcies Nafi per la recomanació! No sé com t'ho fas però amb mi sempre encertes (Psycho-pass, Noragami, Durarara, Assassination Classroom...)
Arigatou!
Hanako- Administrador
Uooooh, doncs jo ja me'l miraré, la veritat es que des de que el veu recomanar que em fa ganes de mirar-lo, a veure si aquests dies m'hi poso!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
No hi ha de que Hanako, amb mi només qualitat
Ahir vaig veure l'últim capítol i em va fer molta pena que s'acabés... l'espera fins al 2016 serà molt llarga, però segur que valdrà la pena! La veritat és que quan vaig veure el primer capítol no m'esperava un anime tant bo que m'enganxés tant. I he conegut en Karma-kun que és adorable
Fins el 2016! I els que encara no l'heu vist ja tardeu!
Ahir vaig veure l'últim capítol i em va fer molta pena que s'acabés... l'espera fins al 2016 serà molt llarga, però segur que valdrà la pena! La veritat és que quan vaig veure el primer capítol no m'esperava un anime tant bo que m'enganxés tant. I he conegut en Karma-kun que és adorable
Fins el 2016! I els que encara no l'heu vist ja tardeu!
Se que molts no podeu esperar, com jo mateix, aixi que m'he pres la molestia de buscar a quin numero del manga continuava:
http://submanga.com/Assassination_Classroom/74/213806
Per cert, el live action fa perdre tot l'encant a la serie, perdoneu pero algu ho havia de dir.
http://submanga.com/Assassination_Classroom/74/213806
Per cert, el live action fa perdre tot l'encant a la serie, perdoneu pero algu ho havia de dir.
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato
» Seireitei no Fansub. Bleach 640