Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Vota Hans com a nou DLC!!!
5 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Vota Hans com a nou DLC!!!
Fanatics del Super Smash Bros, tinc noticies per vosaltres: Segur que molts ja n'esteu al cas, pero des d'avui es pot votar des del lloc oficial de Nintendo quin voleu que sigui el proper personatge de pago. Es simple, ho podeu fer des d'aquest enllaç:
https://cp.nintendo.co.jp/es/
Tot i aixi, abans de tirar el vostre vot a en Chrom (ho sento, jo tambe l'hi volia, pero despres de la gran cagada de posar-lo a l'smash final d'en Daraen ja no queden esperances), si no teniu ningu que us cridi l'atencio, voteu per en Hans, de Golden Sun (o qualsevol dels personatges de la saga), ja que amb una mica de sort, si acaba apareixent, aixo ajudaria a treure una nova entrega.
Creieu-me, l'Smash serveix a Nintendo com a eina de promocio dels seus jocs, i la prova d'aixo es que despres d'incloure en Pit al de la Wii ha tret un Kid Icarus despres de 25 anys sense tocar-lo, a mes es gracies a l'Smash que m'he animat a provar altres jocs com Fire Emblem o Xenoblade
I aixo ja va a titol personal, Golden Sun es dels jocs que mes ha marcat la meva infancia, i no es mereix el despreci que li ha fet Nintendo ni aquesta porqueria de tercera part que li van fer, per aixo, si no sabeu que votar, ajudeu a tirar endavant el que pot ser un gran joc.
Gracies per avançat
https://cp.nintendo.co.jp/es/
Tot i aixi, abans de tirar el vostre vot a en Chrom (ho sento, jo tambe l'hi volia, pero despres de la gran cagada de posar-lo a l'smash final d'en Daraen ja no queden esperances), si no teniu ningu que us cridi l'atencio, voteu per en Hans, de Golden Sun (o qualsevol dels personatges de la saga), ja que amb una mica de sort, si acaba apareixent, aixo ajudaria a treure una nova entrega.
Creieu-me, l'Smash serveix a Nintendo com a eina de promocio dels seus jocs, i la prova d'aixo es que despres d'incloure en Pit al de la Wii ha tret un Kid Icarus despres de 25 anys sense tocar-lo, a mes es gracies a l'Smash que m'he animat a provar altres jocs com Fire Emblem o Xenoblade
I aixo ja va a titol personal, Golden Sun es dels jocs que mes ha marcat la meva infancia, i no es mereix el despreci que li ha fet Nintendo ni aquesta porqueria de tercera part que li van fer, per aixo, si no sabeu que votar, ajudeu a tirar endavant el que pot ser un gran joc.
Gracies per avançat
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador
Re: Vota Hans com a nou DLC!!!
Tota la raó Drew !
S'ha de votar a en Hans perquè es faci una nova entrega del joc com abans millor. Golden Sun és una passada, i veure en Hans al Smash Bros. seria la clau.
S'ha de votar a en Hans perquè es faci una nova entrega del joc com abans millor. Golden Sun és una passada, i veure en Hans al Smash Bros. seria la clau.
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
He canviat de pensament, us passo el que he escrit jo i podeu fer copypaste XD
Hans es protagonista de la exitosa saga Golden Sun para GBA. Utilizando una variedad de técnicas y con la ayuda de los Djinn posee un estilo de combate único que introduciría otra dimensión de lucha en Super Smash Bros.
La veritat és que em molaria molt veure'l lluitar, i encara més un altre joc de Golden Sun, encara que el 3r és un poc pífia.
Jo, con un par he posat que els hi serviria com una eina de promocio per una possible nova entrega.
He trobat una llista amb els personatges que tenen mes possibilitats, i estic pensant seriosament si la gent pensa abans de votar. Hawlucha? Cranky Kong? Chibi Robo? En serio? Llavors ens preguntem perque el PP governa amb majoria absoluta.....
Si la voleu mirar:
http://www.vrutal.com/humor/38703-aqui-tenemos-a-los-personajes-con-mas-posibilidades-de-aparecer-en-smash-bros
I nose.... Jo no posaria cap personatge d'altres jocs que ja en tenen tants com Mario, Zelda o Pokemon
He trobat una llista amb els personatges que tenen mes possibilitats, i estic pensant seriosament si la gent pensa abans de votar. Hawlucha? Cranky Kong? Chibi Robo? En serio? Llavors ens preguntem perque el PP governa amb majoria absoluta.....
Si la voleu mirar:
http://www.vrutal.com/humor/38703-aqui-tenemos-a-los-personajes-con-mas-posibilidades-de-aparecer-en-smash-bros
I nose.... Jo no posaria cap personatge d'altres jocs que ja en tenen tants com Mario, Zelda o Pokemon
drew-kun- Shinigami ras
La veritat és que em faria molta gràcia poder jugar amb el professor Layton, encara que no sé com s'ho farien, ja que d'habilitats de lluita ho veig complicat XDD
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Jo vaig votar posant Hans / Issaac.
Que a Japó i USA es diu Issaac.
Que a Japó i USA es diu Issaac.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Joder si haguessin fet una enquesta així fa anys amb els anteriors smash m'hagués passat la vida votant. Mola que ho hagin fet però juguen una mica amb la ilusió de la gent..
A mí m'haureu de perdonar pero he decidit votar a la Bayonetta, i no es per espantarvos ni per destruir les vostres esperances, però he posat "Tetas." com a argument a favor, i no m'ha semblat que res del que heu dit sigui tant convincent.
A mí m'haureu de perdonar pero he decidit votar a la Bayonetta, i no es per espantarvos ni per destruir les vostres esperances, però he posat "Tetas." com a argument a favor, i no m'ha semblat que res del que heu dit sigui tant convincent.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Ichigo: De fet a la versio japonesa es diu Robin (font: Golden Sun Wikia), i imagino que en altres idiomes te altres noms. Jo crec que ja sabran a qui ens referim d'una manera o altra, no seran tan cabrons.
Kami: En cap moment aixo es com la campanya d'un partit politic que intenta recollir vots d'on sigui, el que demano es que si no tens ni idea de qui votar o si vas a tirar el teu vot, que donis suport a la nostra causa. Ara be, entenc que tinguis les teves raons per votar algu altre; de fet per votar Bayonetta hi ha dos bones raons de pes.
Kami: En cap moment aixo es com la campanya d'un partit politic que intenta recollir vots d'on sigui, el que demano es que si no tens ni idea de qui votar o si vas a tirar el teu vot, que donis suport a la nostra causa. Ara be, entenc que tinguis les teves raons per votar algu altre; de fet per votar Bayonetta hi ha dos bones raons de pes.
drew-kun- Shinigami ras
Yeah, pitram sempre és un bon argument.
PS: Nota: tu voto podría ser publicado en internet.
Facem voodoo perquè surti publicat XD
PS: Nota: tu voto podría ser publicado en internet.
Facem voodoo perquè surti publicat XD
Calla que igual vaig posar el nom
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Bleach en català! :: Altres :: Off topic
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako