Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
#internetbestfriendsday!
5 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
#internetbestfriendsday!
Ola k ase? Mirando en twitter o k ase? Doncs que m'he enterat que avui és el dia dels millors amics per internet i tal i volia fer-vos alguna menció bonica (però després he recordat que alguns de vosaltres no tenieu twitter i no ho veurieu així que al final m'he decidit per posar-ho aquí)
Primerament, per no perdre el costum, un Ukitake, per encalentir motors:
I ara la chicha del missatge:
Doncs que encara que seguim camins diferents, que visqueu a prendre per cul, que no us agradin els diplodocus en zel, o que sigueu àvids consumidors de lactosa, jo us estimo tal com sou xDDD No canvieu i accepteu la meva abraçada virtual!
Gràcies per milers de coses, que no cal que digui, perquè ja les sabeu
(És un petó d'amistat, oblideu per una vegada que sóc fanàtica del yaoi (només per una vegada))
Primerament, per no perdre el costum, un Ukitake, per encalentir motors:
I ara la chicha del missatge:
Doncs que encara que seguim camins diferents, que visqueu a prendre per cul, que no us agradin els diplodocus en zel, o que sigueu àvids consumidors de lactosa, jo us estimo tal com sou xDDD No canvieu i accepteu la meva abraçada virtual!
Gràcies per milers de coses, que no cal que digui, perquè ja les sabeu
(És un petó d'amistat, oblideu per una vegada que sóc fanàtica del yaoi (només per una vegada))
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: #internetbestfriendsday!
Acabo de veure això! Després de fer el post de Twitter jejeje.
FElIÇ DIA DELS MILLORS AMICS PER INTERNET!!! Tant als que teniu twitter com els qui no, molt de love!
FElIÇ DIA DELS MILLORS AMICS PER INTERNET!!! Tant als que teniu twitter com els qui no, molt de love!
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Quina cosa més horrible, però m'he emocionat , veniu tontos, que encara que sempre digui que sóc amic dels meus amics us juro que ho faig per quedar bé, només us feu més suportables que la resta i poca cosa més. Perquè encara que visqueu lluny (quedeu-vos allà, morts de gana) jo també us vull dedicar una imatge d'amistat sincera, d'aquestes que calen i et deixen tot tocat, com el cáncer o un accident de trànsit que et deixa en cadira de rodes. I al final, després de descartar quasi dues imatges més (ho faig tot a consciència jo) no he trobat cap altre que ho expressi tant fidelment com aquesta:
(HAMISTAT SINSERA)
Abans que pregunteu: sí, aquesta imatge ha estat editada per l'ex-campió de pinturillo que sóc, i sí, quan vaig escriure kawaii per primer cop em vaig deixar la segona a i la vaig ficar com vaig poguer.
(HAMISTAT SINSERA)
Abans que pregunteu: sí, aquesta imatge ha estat editada per l'ex-campió de pinturillo que sóc, i sí, quan vaig escriure kawaii per primer cop em vaig deixar la segona a i la vaig ficar com vaig poguer.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Gomene, vaig un dia tard T.T
Buahh... pero que guai *-* no sabia que hi havia un dia pel amics coneguts per internet, ho peta molt!!
En fi, estic encantada de haver-vos conegut i espero que puguem seguir així per molts anys!!
Buahh... pero que guai *-* no sabia que hi havia un dia pel amics coneguts per internet, ho peta molt!!
En fi, estic encantada de haver-vos conegut i espero que puguem seguir així per molts anys!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Un dia especial pe'ls amics coneguts a Internet? Això, perdoneu que ho digui, sembla especialment fet per nosaltres
Us desitjo un bon dia dels amics coneguts per internet (ignoreu siusplau el fet que va ser ahir), sou molt grans i m'ha encantat haver-vos conegut! Espero que compartim encara més moments èpics entre tots
Us desitjo un bon dia dels amics coneguts per internet (ignoreu siusplau el fet que va ser ahir), sou molt grans i m'ha encantat haver-vos conegut! Espero que compartim encara més moments èpics entre tots
Banknana- Graduat a l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 28
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato