Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Per molts d'anys, Layla!!
+4
Meina
parcheralex
Eaea
Hanako
8 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Aniversaris
Pàgina 1 de 1
Per molts d'anys, Layla!!
Ola k ase? Per molts d'anys Layla o k ase??
Jo no ho sabia, m'ho ha vingut a dir aquest al matí la Dora la exploradora. I no vegis lo puta pesada que és la nena aquesta. M'ha vingut al llit "el mapa, el mapa, el mapa, el mapa" i després em feia preguntes tontes i estava mitja hora per reaccionar i, al final, feia sempre el que li sortia dels ous.
Res, que finalment l'he convençut perquè et fes aquesta fantàstica cançó i després accidentalment ha caigut per un penyasegat. Què hi farem?
Gaudeix molt del teu dia, fes molta festa i canta sense parar la cançó de la Dora!!
- A present for you:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Per molts d'anys, Layla!!
Moltes felicitats Layla ! Passa un gran dia !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
LAYLAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Moltes Felicitats Disfruta molt el dia.
La Layla es fa gran jajajajajajajajajaja
Què dir-te que fa poc que ens coneixem però ha estat suficient per saber que ets una gran persona i et mereixes el millor sona una mica sosu però ja m'entens crec.
Una abraçada enorme.
Moltes Felicitats Disfruta molt el dia.
La Layla es fa gran jajajajajajajajajaja
Què dir-te que fa poc que ens coneixem però ha estat suficient per saber que ets una gran persona i et mereixes el millor sona una mica sosu però ja m'entens crec.
Una abraçada enorme.
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
MOLTES FELICITATS LAYLA!!
Com posa al principi, moltissimes felicitats, dos dezenes no es celebren sempre, i disfruta moltissim d'aquest aniversari, i res, que espero que et regalin moltes coses, t'ho passis genial i puguis menjar molt pastis!
- This presents:
Els de la imatge he pensat que poden colar com un Hitsugaya(L)Layla
No em matis plis, l'he trobat i he sentit la necessitat de posar-lo :''')
P.D.Spoiler: Els de VIXX no sé si son els que més t'agraden, però he intentat fer-los sortir a tots (però no sé si ho he aconseguit xDDD)
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
LAYLA, MOLTES FELICITATS
Ja quasi s'acaba el dia, però no per això no et desitjaré... que pasis un dia genial i que et regalin moltes coses!! Compte amb les arrugues, que a aquestes edats ja comencen a sortir... Apa apa és broma, ja en tindràs temps de preocupar-te, per això (????)
- regalituuuus:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Ubicació : 2ª divisió
Moltíssimeeees gràcieeees a toooots!!!!! I també moltes gràcies pels regals, així amplio la meva carpeta de fangirl
Aquesta Dora... sempre fa el que vol, no se com dir-li les coses ja... Però bé, si ha caigut per un penyasegat “accidentalment”, què hi farem? Ja no li hauré de dir les coses :balla: La cançó... encara que és la típica cançó d’aniversari... fa por! Es satànica o algo? O es cosa de la Dora???
Patx... fa poc que ens coneixem?? Tinc la sensació que ens coneixem de tota la vida ja hahahaha. Tranqui, ja saps que sense dir res, ens entenem :P
Meina!! He de dir, que he flipat una mica amb tootes les fotos que m’has passat!!! Moltes gràcies! I de VIXX... no m’esperava que me’n passessis i realment m’ha fet il•lusió! Hahahaha
Les arrugues... hauré de demanar als de la 4a divisió que treballin amb els de la 12a per a que facin alguna crema que les elimini!!! Diria que ja van fer una crema per a fer que la gent sembli més petita, per això el Shiro sembla més petit...
Uoooo, m’ha fet molta gracia la cançó, jo mirava Kuzco fa uns anys... en castellà, perquè encara no el feien en català... i m’agradava! A ma mare ja no tant... xDDDD Kaito... no te n'escaparàs! Algun dia descobrirem més coses de tu
Moltíssimes gràcies a tots, m’ha fet molta il•lusió!
Aprofito per dir que sou molt importants per mi, abans les nits eren molt avorrides, i ja no sabia que fer... Ara sempre tinc coses a fer, i sempre (o quasi sempre) a les nits hi ha algú pel xat amb qui parlar! I encara que a vegades no diem massa cosa perquè estem estudiant, i ens passem estona (molta) donant-nos ànims entre tots... és molt bonic. Us estic molt agraïda.
Gràcies!!!!
Aquesta Dora... sempre fa el que vol, no se com dir-li les coses ja... Però bé, si ha caigut per un penyasegat “accidentalment”, què hi farem? Ja no li hauré de dir les coses :balla: La cançó... encara que és la típica cançó d’aniversari... fa por! Es satànica o algo? O es cosa de la Dora???
Patx... fa poc que ens coneixem?? Tinc la sensació que ens coneixem de tota la vida ja hahahaha. Tranqui, ja saps que sense dir res, ens entenem :P
Meina!! He de dir, que he flipat una mica amb tootes les fotos que m’has passat!!! Moltes gràcies! I de VIXX... no m’esperava que me’n passessis i realment m’ha fet il•lusió! Hahahaha
Les arrugues... hauré de demanar als de la 4a divisió que treballin amb els de la 12a per a que facin alguna crema que les elimini!!! Diria que ja van fer una crema per a fer que la gent sembli més petita, per això el Shiro sembla més petit...
Uoooo, m’ha fet molta gracia la cançó, jo mirava Kuzco fa uns anys... en castellà, perquè encara no el feien en català... i m’agradava! A ma mare ja no tant... xDDDD Kaito... no te n'escaparàs! Algun dia descobrirem més coses de tu
Moltíssimes gràcies a tots, m’ha fet molta il•lusió!
Aprofito per dir que sou molt importants per mi, abans les nits eren molt avorrides, i ja no sabia que fer... Ara sempre tinc coses a fer, i sempre (o quasi sempre) a les nits hi ha algú pel xat amb qui parlar! I encara que a vegades no diem massa cosa perquè estem estudiant, i ens passem estona (molta) donant-nos ànims entre tots... és molt bonic. Us estic molt agraïda.
Gràcies!!!!
Layla- Quincy
- Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 189
Edat : 29