Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Omuraisu
4 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Receptes
Pàgina 1 de 1
Omuraisu
Booones!
Avui us presento la recepta de truita amb arròs a la japonesa, l'omuraisu (de omelette i raisu que és arròs xD)
Ingredients:
-Pollastre
-1 ceba
-Arròs
-Molt de ketchup
-2 ous per fer la truita
Per a l'arròs, jo vaig fer servir un got per a dues persones. El fem com sempre: rentem l'arròs fins que no tingui midó (el midó farà que l'aigua sigui de color blanc) i quan ja no tingui midó el poseu a una olleta. Poseu aigua fins que hagi tapat l'arròs un dit per sobre (un dit en horitzontal, burros!) i el poseu a bullir amb la tapa posada. Quan bulli i l'aigua pugi fins la tapa de l'olla, apagueu el foc i deixeu l'arròs reposant 10 minuts sense obrir la tapa per res!!!
Mentre l'arròs reposa, talleu la ceba i el pollastre en trossos petits. Poseu primer la ceba al foc i quan estigui transparent poseu el pollastre. En estar fet i una vegada hagin passat els deu minuts, poseu l'arròs a la paella i aneu remenant tota l'estona. És important no deixar de remenar perquè l'arròs sinó se us aferrarà. Quan vegeu que està tot llest, li foteu ketchup a saco, al gust (nosaltres en vàrem posar fins que tot l'arròs en tenia i el color era vermellós).
Després ho poseu als plats i feu una truita a la francesa sense més complicacions i la poseu a sobre de l'arròs. Poseu ketchup per sobre i... itadakimasu!
.Avui us presento la recepta de truita amb arròs a la japonesa, l'omuraisu (de omelette i raisu que és arròs xD)
Ingredients:
-Pollastre
-1 ceba
-Arròs
-Molt de ketchup
-2 ous per fer la truita
Per a l'arròs, jo vaig fer servir un got per a dues persones. El fem com sempre: rentem l'arròs fins que no tingui midó (el midó farà que l'aigua sigui de color blanc) i quan ja no tingui midó el poseu a una olleta. Poseu aigua fins que hagi tapat l'arròs un dit per sobre (un dit en horitzontal, burros!) i el poseu a bullir amb la tapa posada. Quan bulli i l'aigua pugi fins la tapa de l'olla, apagueu el foc i deixeu l'arròs reposant 10 minuts sense obrir la tapa per res!!!
Mentre l'arròs reposa, talleu la ceba i el pollastre en trossos petits. Poseu primer la ceba al foc i quan estigui transparent poseu el pollastre. En estar fet i una vegada hagin passat els deu minuts, poseu l'arròs a la paella i aneu remenant tota l'estona. És important no deixar de remenar perquè l'arròs sinó se us aferrarà. Quan vegeu que està tot llest, li foteu ketchup a saco, al gust (nosaltres en vàrem posar fins que tot l'arròs en tenia i el color era vermellós).
Després ho poseu als plats i feu una truita a la francesa sense més complicacions i la poseu a sobre de l'arròs. Poseu ketchup per sobre i... itadakimasu!
.
.
.
.
.
.
Se'm va oblidar fer una foto de com queda l'arròs per dintre, així que us poso aquesta de per internet.
- Spoiler:
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Omuraisu
Oooh ! La truita que surt als animes on les maid posen el ketchup.
Sempre em pensava que allò era una truita normal i corrent, però no sabia que realment tenia una recepta amb arròs i ceba. Moltes gràcies per la recepta ! Aquesta no sembla molt difícil i estic segur que la faré algun dia !
Té molt bona pinta !
Sempre em pensava que allò era una truita normal i corrent, però no sabia que realment tenia una recepta amb arròs i ceba. Moltes gràcies per la recepta ! Aquesta no sembla molt difícil i estic segur que la faré algun dia !
Té molt bona pinta !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Uooo quina bona pinta! Algún dia provaré de fer-la, encara que jo sóc un desastre a la cuina...
PD: Em pregunto com als animes surten uns omelette tan perfectes, eso no posible es.
PD: Em pregunto com als animes surten uns omelette tan perfectes, eso no posible es.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Qui no ha somiat que una maid li faci un omelette rice amb un dibuixet de ketchup?
Té molt bona pinta
Té molt bona pinta
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Bleach en català! :: Altres :: Off topic :: Receptes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako