Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 626
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 626
Gràcies a l'ajuda de la Riruka i el Yukio, l'Ichigo i els seus amics juntament amb el Grimmjow i la Nel pugen cap al Palau del Rei. Però mentre, els Quincys...
No us perdeu Bleach 626 titulat The Holy Newborn en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/05/bleach-626.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 626
Buf, ha estat un capítol que m'ha deixat impactat en varies coses:
- L'aspecte d'en Juha sembla cada cop més un monstre, mare meva, no m'ha agradat gens aquesta nova forma amb aquests ulls... :paret:
- No entenc el per què els Quincys més avançats es sorprenen de que en Haschwalt no tingui por del rei, es lògic que no en tingui, sempre ha estat la seva mà dreta. :eaea:
- M'ha agradat això si, com a començat a destruir el Seiretei des de una gran distància, demostrant el gran poder que té i el nou poder que ha obtingut.
Espero amb ànsies el pròxim!
- L'aspecte d'en Juha sembla cada cop més un monstre, mare meva, no m'ha agradat gens aquesta nova forma amb aquests ulls... :paret:
- No entenc el per què els Quincys més avançats es sorprenen de que en Haschwalt no tingui por del rei, es lògic que no en tingui, sempre ha estat la seva mà dreta. :eaea:
- M'ha agradat això si, com a començat a destruir el Seiretei des de una gran distància, demostrant el gran poder que té i el nou poder que ha obtingut.
Espero amb ànsies el pròxim!
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Jo m'he quedat bastant al·lucinat certament, aquest capitol em sembla que es la calma abans de la tempesta tinc moltes ganes de veure al Grimmjow en acció un altre cop i veure el grup del Aizen, Kyoraku, Kempachi, etc... Segueixo preguntant-me que coi ha passat amb l'Ukitake, i també als capitans zombies quin es el seu estat actual, estan morts o vius?
Tambe estic força ansios pel proper capitol
Tambe estic força ansios pel proper capitol
Ker(los)- Habitant del Rukongai
- Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 8
Edat : 28
Ubicació : Hueco Mundo
No sé si prefereixo els ulls de cocaïnòman o el Juha ulls everywhere. Tampoc entenc xq tanta sorpresa dels quincís, vale que ho està pringant tot amb aquesta cosa negra i té més ulls que... bé, que això
Però sabent que acaba d'absorbir una mà negra que li feia de pulmons i no sé que més a l'Ukitake crec q reaccionen algo exageradament.
En fi, a veure com avancen les coses i espero que el nostre estimat Tite no ens trollegi massa i vagi al gra. A part d'això VULL QUE SIGUI DIJOUS QUE VEEEEEEEE
Però sabent que acaba d'absorbir una mà negra que li feia de pulmons i no sé que més a l'Ukitake crec q reaccionen algo exageradament.
En fi, a veure com avancen les coses i espero que el nostre estimat Tite no ens trollegi massa i vagi al gra. A part d'això VULL QUE SIGUI DIJOUS QUE VEEEEEEEE
Kaito- Chappy
- Nombre de missatges : 29
Reiatsu : 40
Ubicació : a la setena
JUHA BACH ESTÁ DESCONTROLADO!!
A mi els ulls m'han molat moltíssim! Quan facin l'anime ho petarà molt el soroll que farà la cosa llefiscosa aquesta (Mimihagi/rei o substància no identificada/petroli). I tant de Grimmjow, tant de Grimmjow pa' na...
Amb la quantitat de coses que encara ha d'explicar i li dedica vinyetes a l'estúpida de la Riruka! En fi, segurament estarà uns quants capítols així. Algun dia es cansarà de rebre paquets bomba i recordarà que té al Hitsugaya convertit en zombie i tal xDDD
PD: A cada vinyeta que el Tite li dedica a la Riruka, dos conillets moren ofegats per fades màgiques de l'amistat i l'amor.
A mi els ulls m'han molat moltíssim! Quan facin l'anime ho petarà molt el soroll que farà la cosa llefiscosa aquesta (Mimihagi/rei o substància no identificada/petroli). I tant de Grimmjow, tant de Grimmjow pa' na...
Amb la quantitat de coses que encara ha d'explicar i li dedica vinyetes a l'estúpida de la Riruka! En fi, segurament estarà uns quants capítols així. Algun dia es cansarà de rebre paquets bomba i recordarà que té al Hitsugaya convertit en zombie i tal xDDD
PD: A cada vinyeta que el Tite li dedica a la Riruka, dos conillets moren ofegats per fades màgiques de l'amistat i l'amor.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió