Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Nit Nazi!
5 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Nit Nazi!
Hola a tots i totes! Com estiu? dic esteu esteu...(perdoneu vaig drogat). Com que ja estem acabant els exàmens i tots comencem a tenir ganes de gresca i tal, havia pensat en fer una nit d'escaip per jugar al cards against humanity tots plegats i així riure moltíssim! Pel que fa la data la podem pensar aquí tots junts, jo acabo el dia 29 de juny, però no m'importaria passar una nit amb vosaltres abans d'acabar. Us aviso que el joc no és apte per gent sensible, bàsicament és un joc d'humor negre (més que l'Obama) te bromes sexuals, de negres, nazis... però crec que tots podríem jugar. L'únic problema que te es que està en anglès així que si no teniu massa bon nivell haureu de tirar de google, però tampoc és un marron. Que em dieu, ho trobeu una bona idea? Us voleu embarcar amb mi a la patera de la diversió?
Re: Nit Nazi!
Si és nit nazi jo m'apunto. I si sopem de nadons al forn també. Aquí res de mariconades!
Per a mi quan vulgueu, no tinc exàmens així que estic a la vostra disposició!
Per a mi quan vulgueu, no tinc exàmens així que estic a la vostra disposició!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Soc la patata més gran que us podeu trobar amb l'angles, pero tot sigui per fer unes risses! Jo m'apunto!!
Jo els examens els he acabat avui, osigui que per mi no hi ha cap problema amb el dia!!
Jo els examens els he acabat avui, osigui que per mi no hi ha cap problema amb el dia!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo tinc el mes una mica ajetreado entre exàmens i visites però si pilleu un dia que estigui lliure m'apunto sense problema.
Al final hem dit de fer-ho el dilluns 29, encara queda un piló de temps i en principi tots ja haurem acabat, a veure que us sembla aquest dia.
Perfecte!
Podem anar a Las Vegas després perquè la nostra estafa de telemarqueting perquè la gent es compri Pasión de Gavilanes per fasciles haurà tingut èxit i seren asquerosament rics! (en realitat això no passarà mai, però ens podem divertir imaginant que sí).
Podem anar a Las Vegas després perquè la nostra estafa de telemarqueting perquè la gent es compri Pasión de Gavilanes per fasciles haurà tingut èxit i seren asquerosament rics! (en realitat això no passarà mai, però ens podem divertir imaginant que sí).
Hanako- Administrador
¿Qué deu ser? M'apunto però sempre quan es respectin als col·lectius desfavorits als que sens dubte degradarem.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Jo crec que estem com a tardant i tal.
Quan us va bé?
De moment us deixo un video molt bonic de com fer unicorns de galeta d'arc de Sant Martí que caguen estrelletes!!! (que sí, que no m'ho invento)----------> https://www.facebook.com/cupcakeaddiction/videos/10153170613933555/
Quan us va bé?
De moment us deixo un video molt bonic de com fer unicorns de galeta d'arc de Sant Martí que caguen estrelletes!!! (que sí, que no m'ho invento)----------> https://www.facebook.com/cupcakeaddiction/videos/10153170613933555/
Hanako- Administrador
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato