Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 636
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 636
Els capitans Kenpachi i Mayuri segueixen la seva lluita contra un Sternritter de poders molt estranys...
No us perdeu Bleach 636 titulat Sensitive Monster en català per Seireitei no Fansub. Esperem que en gaudiu i no oblideu comentar-lo al nostre fòrum: https://bleachcatala.forocatalan.com/
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/07/bleach-636.html
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 636
aquest combat, sincerament, no em causa cap interès
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Hmmmmmmmmmmmmmm ja... Darrerament s'està anant molt per les branques en Tite...IchigoBankai escrigué:aquest combat, sincerament, no em causa cap interès
Sincerament, tampoc no és que em sàpiga greu llegir aquest combat, però... crec que aquesta tècnica d'obrir 50 camins i deixar-ne 49 de penjats... només ens causa frustració, no?
Ara mateix no sabem, per exemple, si la resta de la divisió zero és morta!! (Sense parlar de l'Ukitake, o què punyetes fa n'Aizen?, i algú es recorda de na Yachiru!?)
...
Massa coses encetades. I... les deixa de banda per mostrar-nos coses sense massa importància... Meh.
Però vaja, així i tot, em segueix agradant :P
PD: hauríem d'haver començat el recompte de braços! -- vaig a buscar per internet si algú l'ha fet lol
A mi el rollo Kenpachi i Mayuri m'agrada xDDDD
Els poders del Quincy aquest raro em molen, però tot i que es podria fer una lluita molt èpica, segurament el Tite no aprofitarà aquesta oportunitat... Seran quatre capítols amb el Mayuri dient tonteries científiques i vencent xulament mentre els tinents miren (oh, el Tite ha recordat l'existència de l'Ikkaku i del senyor Semen!)
Que el Mayuri ataqui al Kenpachi és, si més no, sorprenent, però com que el Kenpachi és imparable, al proper capítol segurament seguirà donant per cul. I és el que diu el Minato, amb tants fronts oberts, a mi el monstre aquest me la pela bastant...
Els poders del Quincy aquest raro em molen, però tot i que es podria fer una lluita molt èpica, segurament el Tite no aprofitarà aquesta oportunitat... Seran quatre capítols amb el Mayuri dient tonteries científiques i vencent xulament mentre els tinents miren (oh, el Tite ha recordat l'existència de l'Ikkaku i del senyor Semen!)
Que el Mayuri ataqui al Kenpachi és, si més no, sorprenent, però com que el Kenpachi és imparable, al proper capítol segurament seguirà donant per cul. I és el que diu el Minato, amb tants fronts oberts, a mi el monstre aquest me la pela bastant...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Es que, com se li acabi el manga i quedin temes oberts, serà indignant 100%.. esperem que no passi!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura