Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Portada tom 53!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Portada tom 53!
La porta del tom 53 ja està disponible!
Com bé podeu veure és el Yukio! Us agrada??
Com bé podeu veure és el Yukio! Us agrada??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Portada tom 53!
I aquest que ha fet pera trindre una portada?...
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa
Penso el mateix... Fins ara hi ha quatre portades amb fullbringers: Ginjo, Riruka, Tsukishima i ara el Yukio aquest...
Bé, mire'm-ho pel costat positiu... el Yukio encara no és mort! Potser en el futur farà alguna cosa i direm "oh, era digne d'una portada" sinó, jo crec que podrien haver fet una portada amb altres personatges com... Ukitake xD
Bé, mire'm-ho pel costat positiu... el Yukio encara no és mort! Potser en el futur farà alguna cosa i direm "oh, era digne d'una portada" sinó, jo crec que podrien haver fet una portada amb altres personatges com... Ukitake xD
Hanako- Administrador
Pobre Hanako... s' ha quedat sense portada amb Ukitake xD
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
amiii m'agrada! pr especialment per el color groc ... esq es el meuy color favorit, pero aquest personajte amb cae be!
M'agradaria recolzar l'opinió de que sigui l'ukitake el que tingui portada i no aquest inútil. Que per cert, a veure si es mor d'una vegada el Yamamoto i fan a l'ukitake capita general (es el meu capita preferit, juntament amb en kyoraku, i amb hisagi fan els tres amb zanpakutos dobles xD ). Bueno, deixo d'escriure que desvarío.
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Kami... crec que ens durem bé tu i jo... ^^
Hanako- Administrador
Home jo tambe penso que estaria molt be que al Ukitake el fesin el capita general, seria molt guay xD y que al Hisagui al fesin capita!
Pero Yukio no es inutil, osigui pot ser un soso per dirlo de alguna manera pr igualment ami em cau be y aquesta portada m'agrada xd
Pero Yukio no es inutil, osigui pot ser un soso per dirlo de alguna manera pr igualment ami em cau be y aquesta portada m'agrada xd
I la Rukia ara també em cau molt bé de sobte xDDD Ukitake per Capità General!!
Hanako- Administrador
hahaha be be, pr tinc un dupte perque no m'enrecordu, l'Ukitake no a mostrat el seu Bankai no?
Esq avagades tinc mala memoria :Ican:
Jajaja, els meus amics em fan broma molts cops perque m'agraden en Hisagi i l'Ukitake (perque em sento identificat), com el Kyoraku cau bé tampoc sóc tan extrany si dic que m'agrada xD
A més m'agrada molt l'aparença de personatges de manga quan tenen el cabell blanc (Inuyasha, Rikuo nura o la forma hollow-vasto lorde de l'ichigo m'encanten tots)
Tornant al tema de la portada, no m'agrada, es molt poc representativa. I ho sento pero aquest personatge, com sigui que es digui, no em cau bé. Em sembla massa inútil, es un personatge molt pla i, sincerament, no m'aporta res.
No, i en Kyoraku l'anava a fer però l'Ukitake li va dir que millor que no. Així que falten dos bankais molt prometedors.
A més m'agrada molt l'aparença de personatges de manga quan tenen el cabell blanc (Inuyasha, Rikuo nura o la forma hollow-vasto lorde de l'ichigo m'encanten tots)
Tornant al tema de la portada, no m'agrada, es molt poc representativa. I ho sento pero aquest personatge, com sigui que es digui, no em cau bé. Em sembla massa inútil, es un personatge molt pla i, sincerament, no m'aporta res.
Rukia Kuchiki escrigué:hahaha be be, pr tinc un dupte perque no m'enrecordu, l'Ukitake no a mostrat el seu Bankai no?
No, i en Kyoraku l'anava a fer però l'Ukitake li va dir que millor que no. Així que falten dos bankais molt prometedors.
Kami- Tinent insegur
No Rukia... Ukitake no ha mostrat el seu Bankai encara! Una llàstima...
Ah, Kami! A mi també m'encanten Kyoraku i Ukitake! ^^ Quant a la portada... tens raó, no hi diu gens aquest tio! El seu poder és bastant merdós i a sobre crec que tampoc li queda molt de vida xD
Ah, Kami! A mi també m'encanten Kyoraku i Ukitake! ^^ Quant a la portada... tens raó, no hi diu gens aquest tio! El seu poder és bastant merdós i a sobre crec que tampoc li queda molt de vida xD
Hanako- Administrador
I tant, a veure si ens dona una alegría i es mor aviat
Kami- Tinent insegur
Doncs si neu llegint pel cap 475 us defraudareu xD y pobreee que ell u a pasat malament y per aixo em cae be! em sento identificada amb ell per lo malament que u a pasat (la meva vida doncs .. xD)
pos io soc fan de l'ukitake del byakuya y del hisagui!!!! xD
pos io soc fan de l'ukitake del byakuya y del hisagui!!!! xD
Fins fa tres dies no coneixia ningú que li agradés l'ukitake o el hisagui, m'estic quedant molt sorprés.
Y la historia del nen aquest em sembla la mes estúpida de totes, bueno després de la del majordom (el subnormal que vol lluitar amb el kenpachi). La de la riruka o la de la tia de les botes té més sentit.
Y la historia del nen aquest em sembla la mes estúpida de totes, bueno després de la del majordom (el subnormal que vol lluitar amb el kenpachi). La de la riruka o la de la tia de les botes té més sentit.
Kami- Tinent insegur
Per ami la riruka es molt rara prem cau be xD, y lu d'ell em dona igual lo que em diguies, em cau be xD (soc molt testaruda y molt dificil de convencer :Heroi: )
Doncs io no veig estrany que a la gent li agradi el hisagui, nose pr ami m'encanta y sobrettot la seva zampakuto, es bastant sadica :chance:
Doncs io no veig estrany que a la gent li agradi el hisagui, nose pr ami m'encanta y sobrettot la seva zampakuto, es bastant sadica :chance: