Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Quin noi de Bleach és el més sexy??
+2
Gooraa
Hanako
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Quin noi de Bleach és el més sexy??
Ja n'hem parlat un poc a una altra conversa, però millor encetem un tema nou aquí per parlar-ne llargament!!
Quin dels nois de Bleach us sembla més guapo??
En podeu posar... vinga, un màxim de 3!!! i hem de dir per què!! Els nois també podeu participar, eh! xD
Jo també contestaré, encara que és molt evident però... allà hi vaig!!
El més guapo és evidentment l'Ukitake. I explico el per què: No només és guapo (cabells llaaaaargs!) sinó que és amable, molt bona persona, calmat, atent i adorable (talment com una persona que conec molt bé!! )
I un el segon... doncs Byakuya, simplement el trobo guapo pel seu físic, no per res més. De fet, la seva personalitat no m'agrada gens, segurament em duria a mort amb una persona així...
I el tercer lloc...
Quin dels nois de Bleach us sembla més guapo??
En podeu posar... vinga, un màxim de 3!!! i hem de dir per què!! Els nois també podeu participar, eh! xD
Jo també contestaré, encara que és molt evident però... allà hi vaig!!
El més guapo és evidentment l'Ukitake. I explico el per què: No només és guapo (cabells llaaaaargs!) sinó que és amable, molt bona persona, calmat, atent i adorable (talment com una persona que conec molt bé!! )
I un el segon... doncs Byakuya, simplement el trobo guapo pel seu físic, no per res més. De fet, la seva personalitat no m'agrada gens, segurament em duria a mort amb una persona així...
I el tercer lloc...
Editat per darrera vegada per Hanako el Dl 4 Jun 2012 - 15:29, editat 1 cop en total (Razón : Poso el nº3!! ;))
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Quin noi de Bleach és el més sexy??
LLOC NÚMERO 1
El noi que trobo més guapo de Bleach és l' Ichigo. M' agrada el seu aspecte, però sobretot la personalitat. A simple vista sembla un noi molt agresiu, per la mirada, però en el fons és molt tendre i de caràcter divertit. Es molt guapoo!!!
LLOC NÚMERO 2
El segon lloc se l' emporta en Toshiro. M' agrada el carácter de noi gran que té semblant un nen, i es molt guapo!
LLOC NÚMERO 3
Es per l' Ulquiorra. Es un arrancar, és pàlid i té unes llagrimes verdes dels ulls, es treu l' ull, el desfà... es podría dir que es un monstre, però a mi em sembla molt guapo i l' estimo molt! >.<
El noi que trobo més guapo de Bleach és l' Ichigo. M' agrada el seu aspecte, però sobretot la personalitat. A simple vista sembla un noi molt agresiu, per la mirada, però en el fons és molt tendre i de caràcter divertit. Es molt guapoo!!!
LLOC NÚMERO 2
El segon lloc se l' emporta en Toshiro. M' agrada el carácter de noi gran que té semblant un nen, i es molt guapo!
LLOC NÚMERO 3
Es per l' Ulquiorra. Es un arrancar, és pàlid i té unes llagrimes verdes dels ulls, es treu l' ull, el desfà... es podría dir que es un monstre, però a mi em sembla molt guapo i l' estimo molt! >.<
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
emmmmm. pues...
1- Shiro-Chan! Pues... perque es gracios quan s'enfada quan li diuen petit (em recorda a una cosa semblant que em diuen la aiko i unes amigues) i no sabria per que mes dir, pero m'encanta! X3
2- Renji- Es simpatic i gracios a la seva manera XD
3- Ichigo- no sabria per que exactament, pero em cau be XD
1- Shiro-Chan! Pues... perque es gracios quan s'enfada quan li diuen petit (em recorda a una cosa semblant que em diuen la aiko i unes amigues) i no sabria per que mes dir, pero m'encanta! X3
2- Renji- Es simpatic i gracios a la seva manera XD
3- Ichigo- no sabria per que exactament, pero em cau be XD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Hanako... mira que he trobat!!!
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Em quedo amb la primeraaaaaaaaaaaaaaaa!!
Per cert, no vaig posar en el seu moment nº3 (no entenc per què) quan està claríssim que el nº 3 és...
Per cert, no vaig posar en el seu moment nº3 (no entenc per què) quan està claríssim que el nº 3 és...
Hanako- Administrador
jo pensava que diries el kyoraku en 2n lloc xD
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Home, en Kyoraku té moltes coses bones, però sexy sexy... Essent 100% sincers, en Byakuya està un poquet més bo, encara que m'agrada molt més la personalitat d'en Kyoraku...
Hanako- Administrador
No soc molt convencional, gomenasai. Sempre a totes les sèries m'agraden els personatges que surten poc. La meva llista de Bleach es:
El 1r en Kaien:
Segon lloc, Hisagi:
El tercer lloc per a un altre que no surt mai, l'Akon
El 1r en Kaien:
Segon lloc, Hisagi:
El tercer lloc per a un altre que no surt mai, l'Akon
Seyhran_Shiba- Jigokucho
- Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 18
Edat : 36
Els tres s'assemblen moltíssim!!! Són bastant convencionals, Seyrhan, menys n'Akon! A mi m'agraden sempre els secundaris i és una cosa que passa a moltíssima gent, sobretot si t'agrada més "aprofundir" en la psicologia (encara que els personatges dels animes, a vegades, són bastants plans...)
Els altres tenen moltes seguidores, sobretot en Hisagi! D'en Kaien no n'estic molt segura, però segur que sí, sobretot perquè s'assembla a n'Ichigo!
Em sorprèn que no hagi més vots a en Toshiro, a n'Ichigo i a n'Ulquiorra, (a part dels de la Gooraa i la Momo) que generalment són els que tenen més fans...
Els altres tenen moltes seguidores, sobretot en Hisagi! D'en Kaien no n'estic molt segura, però segur que sí, sobretot perquè s'assembla a n'Ichigo!
Em sorprèn que no hagi més vots a en Toshiro, a n'Ichigo i a n'Ulquiorra, (a part dels de la Gooraa i la Momo) que generalment són els que tenen més fans...
Hanako- Administrador
1. Ichigo Kurosaki
2.Kuchiki Byakuya
3.Toshiro Hitsugaya
2.Kuchiki Byakuya
3.Toshiro Hitsugaya
Sayo- Fullbringer